به‌روز شده در: ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۹
گفت‌وگو
آیت الله العظمی علوی گرگانی: نسبت به مسایل فرهنگی اخیر نگرانیم
دیدار شورای سردبیری "خیبرآنلاین" با یک مرجع تقلید
صرف نشستن افراد در کنار رهبری، معیار انتخاب نیست
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با علی‌اصغر زارعی
ناگفته‌هایی از نحوه ورود آیت‌الله مهدوی‌کنی به خبرگان
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(2)
چه کسانی آیت‌الله مهدوی‌کنی را بایکوت خبری کردند؟
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(1)
موضوعات شورا جهت رفع تکلیف مطرح می‎شود
عضو شورایعالی فضای مجازی در گفت‌وگو با "خیبرآنلاین"
آشنایی با یک خواننده جوان جبهه انقلاب
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با سید مهدی ضامنی
تاثیر دودهه زندگی در آمریکا بر ذهن ظریف
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق کوشکی(2)
سیاستمدار در تراز انقلاب‌ اسلامی نداریم
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق‌ کوشکی(1)
استراتژی حزب‌الله برای 4 سال پیش رو
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با حسین الله‌کرم
بزرگترین اشتباه سیاسی‌ عمرم رای به خاتمی بود
گفت‌وگوی "خیبرآنلاین" با مهدی کوچک‌زاده (2)
در این انیمیشن نشان داده خواهد شد که پایگاه های نظامی و نفتی عربستان و پایگاه های آمریکایی مستقر در خاک عربستان مورد اصابت موشک های انصارالله یمن قرار می گیرد و آنها را منهدم می سازد
"خیبرآنلاین" - هفته گذشته خبری مبنی بر رونمایی از شهر موشکی سپاه در عمق 500 متری زیرزمین منتشر شد که بازتاب های گسترده ای در رسانه های ایران و جهان داشت، در همین رابطه، گروه انیمیشن فاطمة الزهراء(س) از 4 سال قبل با ساخت مجموعه انیمیشن «نبرد خلیج فارس 2» نبرد دریایی ایران و آمریکا در آینده را به تصویر خواهد کشید.

پرتاب موشک سپاه

به گزارش قاصدنیوز، در قسمت هایی از این انیمیشن نشان داده می شود که موشک های سجیل از نقاط مختلف آب و هوایی ایران شلیک می شوند ولی در یک لحظه نقاط حسّاس دشمن را هدف قرار می دهند و در عین حال، هیچ یک از ابزارهای دشمن، قدرت انهدام این موشک ها را ندارند و اصطلاحاً به این عملیات، حمله گله زنبوری اطلاق می شود.

گفتنی است تکنیک موشکی به کار گرفته شده در این انیمیشن به گونه ای است که قابلیت دور زدن موشک های عربستانی و آمریکایی میان برد و دوربرد پاتریوت و سپر ضد موشک ارو اسرائیل و سیستم ضد موشک تاد را دارند یکی از تاکتیک های موجود در دور زدن و عبور از سپر موشکی آمریکا این است که تعداد زیادی موشک در یک زمان شلیک شود و در یک لحظه به نقطه هذدف اصابت کنند و این تاکتیک در انیمیشن نبرد خلیج فارس 2 کاملاً به تصویر کشیده شده است.

پرتاب موشک سپاه

فرهاد عظیما، کارگردان و مدیر گروه انیمیشن سازی فاطمةالزهراء(س) اظهار کرد: ما برای ساخت این انیمیشن از هیچ کارشناس نظامی استفاده نکرده ایم و فقط تدبیر و نگاه استراتژیک خودمان را به کار گرفتیم و این کار تنها با تکیه به فضل و عنایت الهی به ثمر رسیده است و نتیجه اش این شد که چنین روزهایی که خبر رونمایی از شهر موشکی نیروی هوافضای سپاه رسانه ای شده است، بهترین زمان مناسب برای اکران این انیمیشن می باشد.

وی افزود: ما چند سال پیش روبات های جنگنده ایرانی را به تصویر کشیدیم که قابلیت کنترل از راه دور دارند و روی آنها مسلسل های سنگین و تفنگ های تک تیرانداز نصب می شود که به عمق دشمن نفوذ می کنند و بدون هیچ تلفات انسانی درگیر می شوند و آنها را نابود می کند. این در حالی است که امسال ارتش و سپاه از روبات های جنگنده خود رونمایی کردند؛ یعنی گروه انیمیشن کار ما، سه سال قبل تصویر سازی متحرک این روبات ها را ساخته بودند. بدون اینکه از هیچ مشاور نظامی استفاده کرده باشد یا کسی به آنها گفته باشد که ایران چنین روبات هایی را در اختیار دارد.

پرتاب موشک سپاه

مدیر گروه انیمیشن سازی فاطمةالزهراء(س) با اعلام اینکه مشغول ساخت انیمیشنی دیگر با موضوع حمله موشکی به عربستان است، اظهار کرد: در این انیمیشن نشان داده خواهد شد که پایگاه های نظامی و نفتی عربستان و پایگاه های آمریکایی مستقر در خاک عربستان مورد اصابت موشک های انصارالله یمن قرار می گیرد و آنها را منهدم می سازد و حقیقتاً همین اتفاق چند روز قبل با حمله موشکی نیروهای انصارالله به پایگاه هوای بزرگ خمیس مشیط عربستان اتفاق افتاد که طی آن دهها جنگنده منهدم شد و صدها نفر تلفات انسانی بر جای گذاشت. 

وی در ادامه افزود: گروه ما شامل عده ای از جوانان بسیجی و ولایی هستند که خدا امداد غیبی خود را به ایشان می رساند؛ گاهی معجزه در جنگ با توپ و تانک صورت می گیرد و گاهی در جبهه جنگ نرم روی نوک قلم ها و موس های کامپیوتر و افکار و ایده های افراد متمرکز می شود. ان شاءالله بتوانیم با حمایت های مسئولان امر در آینده کارهای بزرگتری را به ثمر برسانیم.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: