به‌روز شده در: ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۹
گفت‌وگو
آیت الله العظمی علوی گرگانی: نسبت به مسایل فرهنگی اخیر نگرانیم
دیدار شورای سردبیری "خیبرآنلاین" با یک مرجع تقلید
صرف نشستن افراد در کنار رهبری، معیار انتخاب نیست
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با علی‌اصغر زارعی
ناگفته‌هایی از نحوه ورود آیت‌الله مهدوی‌کنی به خبرگان
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(2)
چه کسانی آیت‌الله مهدوی‌کنی را بایکوت خبری کردند؟
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(1)
موضوعات شورا جهت رفع تکلیف مطرح می‎شود
عضو شورایعالی فضای مجازی در گفت‌وگو با "خیبرآنلاین"
آشنایی با یک خواننده جوان جبهه انقلاب
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با سید مهدی ضامنی
تاثیر دودهه زندگی در آمریکا بر ذهن ظریف
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق کوشکی(2)
سیاستمدار در تراز انقلاب‌ اسلامی نداریم
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق‌ کوشکی(1)
استراتژی حزب‌الله برای 4 سال پیش رو
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با حسین الله‌کرم
بزرگترین اشتباه سیاسی‌ عمرم رای به خاتمی بود
گفت‌وگوی "خیبرآنلاین" با مهدی کوچک‌زاده (2)
طیف مشترک "اصلاح طلبان - فتنه" همه امید خود به تخریب وحدت بزرگ شکل گرفته میان "اصولگرایان ناب" را به تلاش های یکی از نمایندگان شاخص قم معطوف کرده است
"خیبرآنلاین" - در ادامه مسیر امیدبخش وحدت حداکثری در جمع "اصولگرایان ناب" و برخلاف تلاش های عده ای به ظاهر اصولگرا که درصدد تخریب این وحدت هستند، فقهای ثلاث روز پنجشنبه 21 آبانماه در دفتر ریاست جامعه مدرسین حوزه علمیه قم نشست مشترک برگزار کردند.

به گزارش پایگاه خبری - تحلیلی "خیبرآنلاین"، در این نشست که در ادامه سلسله جلسات مشترک حضرات آیات مصباح یزدی، محمد یزدی و موحدی کرمانی برگزار شد، امیدها جهت رسیدن به وحدت حداکثری در جریان "اصولگرایان ناب" به بالاترین حد خود رسید.

براساس این گزارش، اگرچه از جزییات نشست مشترک این 3 بزرگوار خبر خاصی در رسانه ها منتشر نشده است، اما پیگیری ها حکایت از آن دارند که در درون این جلسه، مباحث امیدوارکننده ای مطرح شده است که می تواند منجر به امیدواری هرچه بیشتر طیف های ارزشی و انقلابی کشور شود.

از سوی دیگر، اضلاع مختلف اصولگرایی نیز که طی چند وقت اخیر، جلسات مشترک متعددی را برگزار کرده اند، به این نقطه مشترک رسیده اند که نظر فقهای ثلاث به عنوان فصل الخطاب و تصمیم نهایی "اصولگرایان ناب" مدنظر قرار خواهد گرفت.

این در حالی است که همزمان با این مسایل، تلاش های عده ای اصولگرانما که در چند سال گذشته بیشترین ضربه را به این جریان وارد کرده اند، همچنان ادامه دارد و این افراد تلاش می کنند تا به بهانه های مختلف، با برگزاری جلسات جداگانه به فقهای ثلاث و طیف زیرمجموعه اصولگرایی، آنها را از وحدت بزرگ دور نمایند.

به همین منظور، طیف مشترک "اصلاح طلبان - فتنه" که درصدد ائتلاف با جماعت "اعتدال" افرادی مشهور به "اصولگرایان معتدل"(!) هستند، همه امید خود به تخریب وحدت بزرگ شکل گرفته میان "اصولگرایان ناب" را به تلاش های یکی از نمایندگان شاخص قم معطوف کرده است تا او بتواند تا در حد امکان، از شکل گیری این وحدت بزرگ ممانعت به عمل آورد؛ تلاشی که تاکنون به جهت بصیرت و تیزهوشی فقهای ثلاث، ناکام مانده است.

به هرحال، به نظر می رسد با توجه به مسایل جاری کشور، به ویژه اتفاقاتی که طی 2/5 ساله اخیر واقع شده است، تشکیل وحدت بزرگ "اصولگرایان ناب" حول محور "فقهای ثلاث" می تواند شادابی، نشاط، امید و بازگشت مجدد روحیه را به اردوگاه نیروهای انقلابی و حزب اللهی ایران اسلامی بازگرداند. اتفاقی که البته توام با ناامید هرجه بیشتر جریان فتنه، نفاق جدید و طیف های سازشکار و بریده از انقلاب خواهد شد.
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Sweden
|
۰۲:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۴
3
2
حالا چی شده؟ حرف اینها حجت شرعی است؟؟
اصولگرایانی گه همه از یک طیف فکری بودند به حرف مرحوم مهدوی کنی گوش ندادند و وحدت نکردند با وجود آنهمه برد و سایقه و جذبه ایشان بین همه گروههای به اصطلاح اصولگرا. حالا بیایند حرف این سه نفر را که خودشان کم اختلاف ندارند بپذیرند!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۴
0
1
امیدوارم اینجوری باشه به نظرم از مجلس فعلی فقط 60 تا 70 نماینده صلاحیت حضور دوباره در مجلس دهم را دارند وگرنه غیر از این باشه اتحاد اصولگرایان به اصلاح ناب هیچ سودی به حال مردم و انقلاب نداره
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۵
1
1
اصول گرایان ناب !!!! فقهای ثالث !!!!
خخخخخخخخخ
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: