به‌روز شده در: ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۹
گفت‌وگو
آیت الله العظمی علوی گرگانی: نسبت به مسایل فرهنگی اخیر نگرانیم
دیدار شورای سردبیری "خیبرآنلاین" با یک مرجع تقلید
صرف نشستن افراد در کنار رهبری، معیار انتخاب نیست
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با علی‌اصغر زارعی
ناگفته‌هایی از نحوه ورود آیت‌الله مهدوی‌کنی به خبرگان
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(2)
چه کسانی آیت‌الله مهدوی‌کنی را بایکوت خبری کردند؟
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(1)
موضوعات شورا جهت رفع تکلیف مطرح می‎شود
عضو شورایعالی فضای مجازی در گفت‌وگو با "خیبرآنلاین"
آشنایی با یک خواننده جوان جبهه انقلاب
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با سید مهدی ضامنی
تاثیر دودهه زندگی در آمریکا بر ذهن ظریف
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق کوشکی(2)
سیاستمدار در تراز انقلاب‌ اسلامی نداریم
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق‌ کوشکی(1)
استراتژی حزب‌الله برای 4 سال پیش رو
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با حسین الله‌کرم
بزرگترین اشتباه سیاسی‌ عمرم رای به خاتمی بود
گفت‌وگوی "خیبرآنلاین" با مهدی کوچک‌زاده (2)
فعلاً بنایی بر اعزام بسیجیان نیست؛ اگر روزی فرمان برسد و تصمیم بر اعزام عمومی باشد، همگی با هم، دست جمعی می رویم و آن روز دیر نیست
"خیبرآنلاین" - مراسم یادبود چهلمین روز شهادت سردار حاج حسین همدانی با حضور گسترده مقامات لشگری و کشوری و همرزمان آن شهید در حسینیه فاطمه الزهرا(س) برگزار شد. در حاشیه این مراسم که سردار نقدی، رییس سازمان بسیج مستضعفین، نیز در آن حضور یافته بود، بسیجیان در پایان برنامه در مسیر خروج، راه را بر وی بستند.

به گزارش بسیج، نفر اول از بسیجیان خود را در مسیر سردار نقدی قرار داد و خطاب به وی گفت: چقدر باید صبر کنیم و شهادت یک به یک عزیزترین یاران انقلاب را ببینیم، من چطور برای دفاع از حریم اهل بیت(ع) به سوریه یا عراق بروم؟

در ادامه مسیر یکی دیگر از بسیجیان گفت: سردار شما را به خدا در اعزام بسیجیان به سوریه تعلل نکنید، چرا بسیجیان را اعزام نمی کنید؟ من می خواهم برای نابودی داعش و دفاع از حرم، به سوریه بروم.

فرد دیگری اظهار داشت: من کجا ثبت نام کنم؟ چطور به سوریه بروم؟ چرا به درخواست های این جمع پاسخ مثبت نمی دهید؟

رئیس سازمان بسیج مستضعفین که در تلاش بود به هر نحوی که شده از میان بسیجیان عبور کند، خود را به درگاه اول رساند و قبل از اینکه خارج شود، گروه دیگری از جوانان جلوی او گرفتند و درخواست شرکت در جهاد علیه تکفیری ها را مطرح کردند.

سردار نقدی در پاسخ به این جمع پرشور و مصمم گفت: اعزام عمومی نیست و تنها کسانی اعزام می شوند که دارای تخصص و مهارت نظامی خاصی باشند.

در  این میان چند نفر از بسیجیان در حالی که کارت های خاصی را نشان می دادند، با صدای بلند اصرار می کردند که ما تخصص داریم، پس چرا ما را اعزام نمی کنید؟!

وی در پاسخ گفت: در حال حاضر هیچ تصمیمی مبنی بر اعزام بسیجیان نیست، اگر بنا بر اعزام باشد تنها شما نیستید، بلکه اگر بنا باشد اعزام عمومی کنند، وسایل نقلیه و اتوبوس ها در ایران برای اعزام مشتاقان به دفاع از حریم اهل بیت(ع) کم می آید. بسیاری از بسیجیان هستند که در صف برای اعزام لحظه شماری می کنند.

سردار نقدی با این حرف، صف فشرده بسیجیان را که همچنان بر درخواست خود اصرار می ورزیدند، شکست و از درگاه اول، به سختی عبور کرد و تا رسیدن به درب خروجی حسینیه حضرت زهرا(س) این مراجعات و اصرارها ادامه پیدا کرد.

جمع زیادی از جوانان بسیجی با همهمه ای که به راه افتاده بود، خود را به جلوی درب خروجی حسینیه رساندند و به طور جدی مانع خروج سردار شدند. از هر گوشه ای جوانی با صدای بلند برای اعزام به سوریه یا عراق اصرار می کرد. یکی به چهارده معصوم(ع) قسم می داد، سید جوانی که آنطرفتر ایستاده بود به جدش رسول الله(ص) قسم می داد و دیگری می گفت در آخرت از اینکه اجازه اعزام پیدا نکرده، به خدا شکایت خواهد کرد.

نوجوان بسیجی از انتهای جمعیت با حلقه ای از اشک که در چشمانش آماده چکیدن بود، می گفت: سردار من بچه سیدم، به جدم قسم که لحظه ای آرام نمی نشینم تا مرا به سوریه اعزام کنید، مگر ما از امثال شهیدان مدافع حرم چه کم داریم که ما را به سوریه نمی فرستید؟!

کار بالا گرفت و چند تن از مسئولین با بسیجیان اوقات تلخی کردند و گفتند: سردار نقدی کارهای زیادی دارد، بگذارید برود و به کارش برسد؛ اما سردار باز هم تأکید داشت صحبت های بسیجیان را بشنود.

راه حسینیه بند آمده بود، نه کسی می توانست داخل شود و نه کسی می توانست خارج شود، همین باعث شد بر ازدحام و فشار جمعیت در آستانه در افزوده شود.

با درخواست سردار نقدی جمعیت آرامتر شد و فضا به گونه ای شد که تقریباً صدای بلند سردار را همه می شنیدند؛ در همین حال، وی گفت: فعلاً بنایی بر اعزام بسیجیان نیست؛ اگر روزی فرمان برسد و تصمیم بر اعزام عمومی باشد، همگی با هم، دست جمعی می رویم و آن روز دیر نیست.

با این حرف، جمعیت با صدای بلند صلوات فرستاد و راه برای عبور سردار نقدی باز شد و او از جمع عبور کرد.
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۸
سعید عبانژاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۱
0
1
۱جلوکیری از منافقان۲ ازبین بردن داعش ۳ شهادت
مقصود قراخانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۷
0
1
سلام جانم به فدای لبای تشنه حسین جانم به فدای رهبر من آماده ام تر خدا تر به شهدا من دوتا داییم یه عموم شهید شدن دینی بر گردن دارم خون شهدا که همه این دین فقط با خون من ادا میشه نظرم رفتن فقط برم 0910(...)0134
مدیر پایگاه قسمت نقطه چین داخل پرانتز به جهت داشتن بار منفی ویرایش شد
مهدی رجب زاده مینق
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۶:۲۳ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۹
0
0
با سلام و یاد خدا'خواهشا شما مسئولین دلسوز به اين همه محافظه کاری پایان دهید وما که مشتاق مبارزه با داعش که در راس آن آمریکای ددمنش واسرائیل غاصب صهیونیستی میباشد. به مبارزه و دفاع از جان و ناموس مردم عراق و سوریه و حرمین نائل شویم.دیگر زمان عمل است.پیروزی و شهادت تنها راضی کننده مهدی موعود (عج ) و آرامش دل ما شهادت و پیروزی است. حیدری ام حیدری ام...0914(...)8990 فراموش نکنید.
التماس دعا
مدیر پایگاه قسمت نقطه چین داخل پرانتز به جهت داشتن بار منفی ویرایش شد
سلیمان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۷
0
0
من 24 سالمه ومیخام بگم اگه منو امثال ما جوونا نریم فردا کشور خودمونم میشه مثل سوریه و عراق لبیک یا خامنه ای
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۰۶ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۹
0
0
توکه میخوای دعوت کنی قبول ولی ادب داشته باش ما اصلاح طلبها را بهتر از اصول گراها دیدیم تازه مملکت داره درست میشه درود بر اصلاحات
سیاوش
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۰
0
0
0914(...)6379
مدیر پایگاه قسمت نقطه چین داخل پرانتز به جهت داشتن بار منفی ویرایش شد
اسماعیل چاوشی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۴
0
0
سلام من آماده خدمت وجهاددرراه خدا اسلام ومکتب شیعه ودفاع از حرمین شریفه وآرمانهای انقلاب اسلامی میباشم اگر منت سرم بگذارید وما را اعزام نمایید سپاسگزاری مکنم من برای کشته شدن در خواست اعزام ندارم میخواهم اینقدر ازاین یزیدیان تکفیری آنقدر بکشم تا قلب نازنین آقا امام زمان و پیروانش شاد شود انشا ء الله اگر هم کشته شدم فدای سرمولام واسلام
حسین نجفی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۲ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۶
0
0
سلام جهاد جهاد کفایی است من دوره های چریکی وضد چریکی را دیدم چرا راهی را نشان نمیدهند ما هم دین خود را به اسلام و قران و تشعیع نشان دهیم مردیم از این دلتنگی به عراق هم رفتم گفتند حتما از ایران باید اقدام کنم ۰۹۱۲(...)۵۵۷۲
مدیر پایگاه قسمت نقطه چین داخل پرانتز به جهت داشتن بار منفی ویرایش شد
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: