به‌روز شده در: ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۹
گفت‌وگو
آیت الله العظمی علوی گرگانی: نسبت به مسایل فرهنگی اخیر نگرانیم
دیدار شورای سردبیری "خیبرآنلاین" با یک مرجع تقلید
صرف نشستن افراد در کنار رهبری، معیار انتخاب نیست
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با علی‌اصغر زارعی
ناگفته‌هایی از نحوه ورود آیت‌الله مهدوی‌کنی به خبرگان
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(2)
چه کسانی آیت‌الله مهدوی‌کنی را بایکوت خبری کردند؟
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(1)
موضوعات شورا جهت رفع تکلیف مطرح می‎شود
عضو شورایعالی فضای مجازی در گفت‌وگو با "خیبرآنلاین"
آشنایی با یک خواننده جوان جبهه انقلاب
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با سید مهدی ضامنی
تاثیر دودهه زندگی در آمریکا بر ذهن ظریف
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق کوشکی(2)
سیاستمدار در تراز انقلاب‌ اسلامی نداریم
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق‌ کوشکی(1)
استراتژی حزب‌الله برای 4 سال پیش رو
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با حسین الله‌کرم
بزرگترین اشتباه سیاسی‌ عمرم رای به خاتمی بود
گفت‌وگوی "خیبرآنلاین" با مهدی کوچک‌زاده (2)
طی روزهای گذشته اعلام کاندیداتوری چند چهره جوان و کهنسال در انتخابات خبرگان خبرساز شده است. این افراد بیشترین اعتبار خود را از وابستگی نسبی و سببی به بزرگان انقلاب دارند
"خیبرآنلاین" - رییس قرارگاه عمار در واکنش به خبر اعلام آمادگی چند نفر طی روزهای اخیر برای کاندیداتوری در انتخابات مجلس خبرگان، از افرادی که در زمان دفاع مقدس شرایط حضور در جبهه ها را داشتند اما به خاطر حضور در کانون حکومت، از جهاد سر باز زدند، شدیدا انتقاد کرد.

به گزارش پایگاه خبری - تحلیلی "خیبرآنلاین"، حجت الاسلام و المسلمین مهدی طائب روز شنبه 21 آذرماه در خلال سخنرانی اش در یکی از هیات های مذهبی تهران، با اشاره مقام عصمت ائمه معصومین(ع)، گفت: امیرالمومنین، امام علی(ع) و امام رضا(ع) به واسطه عصمت و مقام ولایت و امامتی که داشتند، در جایگاه رفیع خود قرار دارند اما این مساله دلیلی نمی شود تا بخواهیم اطرافیان آنان را با هر نوع گرایش و رفتاری، تنها به واسطه اینکه منتسب به آن بزرگواران بودند، در دایره قدرت و عصمت قرار دهیم.

رییس قرارگاه عمار در ادامه سخنانش به اخباری که طی چند روز اخیر مبنی بر احتمال کاندیداتوری چند چهره خاص جهت حضور در انتخابات مجلس خبرگان سال جاری اشاره کرد و اظهار داشت: وای به حال مجلس خبرگان اگر دست کسانی بیفتد که در زمان جنگ می توانستند به جبهه بروند ولی به خاطر بودن در کانون حکومت، خود را مبرا دانستند.

وی، اشرافیگری این افراد را موجب برخی خرابی ها در جامعه امروز دانست و از مردم خواست در انتخابات پیش رو، با هوشیاری و دقت بیشتری صحنه را رصد نمایند.

لازم به ذکر است طی روزهای گذشته اعلام کاندیداتوری چند چهره جوان و کهنسال در انتخابات خبرگان که قرار است هفتم اسفندماه سال جاری برگزار شود، خبرساز شده است. این افراد بیشترین اعتبار خود را از وابستگی نسبی و سببی به بزرگان انقلاب دارند.
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۰
یک رزمنده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۲
5
1
با بقیه شان کار ندارم . اما حضور سید حسن در صفوف جهاد را شهادت می دهم.
پاسخ ها
ناشناس
| Sweden |
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۲
اگر یک عکس یا سند داشید تا حالا اینترنت را پر گرده بودید.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۲
سيد حسن ,تا وقتي كه يار گرمابه و گلستان امثال هاشمي باشه ,اصلا" سرو كاري با جهاد و بصيرت و دشمن شناسي و پيروي حقيقي از ولايت فقيه نخواهد داشت.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۳
هنوز زوده درباره سید زود قضاوت نکنید
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۴
5
0
نا شناسان عزیز اگر سید حسن درخط شما بود نه جهادش مهم بود نه سنش نه قدش و نه هیچ چیزش و میشد بهترین گزینه برای مجلس خبرگان.در ضمن دغدغه امروز اکثر مردم دشمن شناسی نیست نان است و کار و زندگی.
پاسخ ها
ناشناس
| Sweden |
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۵
و لابد کسی که بیست سال نتوانست یک مرقد جدش را درست کند و هی خراب کرد و عهی درست کرد می خواهد مشکل نان و کار و زندگی مردم را آنهم در مجلس خبرگان حل کند!!!
عای
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۵
0
2
مثل اینکه شما وظیفه مجلس خبرگان رو با نانوایی اشتباه گرفتی.در ضمن اگه خیلی دلت واسه ملتت میسوزه از اون کشور اروپایی تشریف بیارید و داخل مملکت خودت خدمت کن.
jتقی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۰ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۳
0
1
دوستان عزیز چرا باید افرادی مثل رفسنجانی که فرزندان اواز هیچ (...) علیه مردم و(...) اسلامی نگذشته اند تاخود به حکومت برسند حکومت اسلامی با ان ها مدارا میکند ایا واقعا از این (...) دارند
مدیر پایگاه قسمت های نقطه چین داخل پرانتز به جهت داشتن بار منفی و حقوقی ویرایش شد
بوسجین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۳۱ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۷
0
1
اولا" در اسلام معیار برای انتخاب وابستگی به اشخاص و شخصیت ها نیست معیار لیاقت و توانایی انها یا به قول شهید بهشتی بهشت را به بها می دهند نه به بهانه اینکه برخی در ایران به دنبال شاهزاده پروری هستند و فرزندان برخی از بزرگان را می خواهند به صورتی با هزار لطایف الحیل در اریکه قدرت داشته باشند متاسفانه در فرهنگ ما رسوخ داشته و همواره از ان ناحیه به مملکت ما اسیب های جبران ناپدیزی زده اند که این تفکر نه با اسلام و مذهب شیعه سازکاری دارد و نه با جریان روشنفکری واقعی ولی متاسفانه یک تعداد ادم های سنتی و روشنفکر نما در این دنیای مدرن و دنیای دینی ما می خواهند با کمک عوامل مختلف این عادت ناپسند را در قالب دین و مذهب و یا در قالبدموکراسی به خورد مردم بدهند و بدانند که این روش ناپسند است
رزمنده سلبق
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۶ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۰
0
0
منظور از فراری های جهاد جناب مصباح یزدی میباشد؟
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: