به‌روز شده در: ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۹
گفت‌وگو
آیت الله العظمی علوی گرگانی: نسبت به مسایل فرهنگی اخیر نگرانیم
دیدار شورای سردبیری "خیبرآنلاین" با یک مرجع تقلید
صرف نشستن افراد در کنار رهبری، معیار انتخاب نیست
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با علی‌اصغر زارعی
ناگفته‌هایی از نحوه ورود آیت‌الله مهدوی‌کنی به خبرگان
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(2)
چه کسانی آیت‌الله مهدوی‌کنی را بایکوت خبری کردند؟
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(1)
موضوعات شورا جهت رفع تکلیف مطرح می‎شود
عضو شورایعالی فضای مجازی در گفت‌وگو با "خیبرآنلاین"
آشنایی با یک خواننده جوان جبهه انقلاب
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با سید مهدی ضامنی
تاثیر دودهه زندگی در آمریکا بر ذهن ظریف
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق کوشکی(2)
سیاستمدار در تراز انقلاب‌ اسلامی نداریم
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق‌ کوشکی(1)
استراتژی حزب‌الله برای 4 سال پیش رو
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با حسین الله‌کرم
بزرگترین اشتباه سیاسی‌ عمرم رای به خاتمی بود
گفت‌وگوی "خیبرآنلاین" با مهدی کوچک‌زاده (2)
برای دومین بار طی 13 سال گذشته، این عقب نشینی عجیب به پای رفسنجانی، حسن روحانی، ظریف، صالحی، عراقچی و همکارانشان و برخی نمایندگان خاص مجلس نوشته خواهد شد و در آینده، تاریخ در این باره قضاوتی دقیق خواهد نمود
"خیبرآنلاین" - در سالروز شهادت دانشمند هسته ای، شهید مصطفی احمدی روشن، با عجله مدعیان تدبیر و امید و دل بستگان به وعده های دروغین کدخدای قلابی، قلب رآکتور آب سنگین اراک خارج و با بتن پر شد.

به گزارش پایگاه خبری - تحلیلی "خیبرآنلاین"، خارج کردن قلب رآکتور آب سنگین و پرکردن آن با بتن طبق دستورالعمل آمریکایی برجام در شرایطی صورت گرفته است که پیش از این، بهروز کمالوندی، سخنگوی سازمان انرژی اتمی، گفته بود: "ما تقریبا تمام کارهایی که بر عهده‌مان براساس برجام بود، را تکمیل کرده‌ایم و کاری باقی نمانده است. البته منهای بحث اراک که بخش‌هایی از کار شروع شده و بخش باقی‌مانده هم در فاصله اندک قابل اتمام است"!

با این حساب، امروز همه تعهدات ایرانی برجام از سوی دولت مدعی اعتدال و تدبیر و امید کامل شد و این در حالی است که از طرف مقابل، تاکنون حتی یک قدم هم برداشته نشده است.

بی شک، برای دومین بار طی 13 سال گذشته، این عقب نشینی عجیب به پای رفسنجانی، حسن روحانی، ظریف، صالحی، عراقچی و همکارانشان و برخی نمایندگان خاص مجلس نوشته خواهد شد و در آینده، تاریخ در این باره قضاوتی دقیق خواهد نمود.

در سالروز شهادت شهید هسته‌ای، قلب رآکتور اراک خارج و با بتن پر شد

علاوه بر این، طی 3 هفته گذشته هر هفته یک تحریم جدید علیه ملت ایران توسط دولت و کنگره آمریکا وضع شده است و مشخص نیست این همه عجله در اجرای توافقنامه ای نامتوازن، براساس کدام عزت و منفعت ملی انجام شده است؟

اگر حریف عهدشکن و غیرقابل اعتماد آمریکایی، به هر بهانه ای، از انجام هرکدام از تعهدات ناچیزش در برجام امتناع ورزد، مسیر بازگشت کشورمان به مدار صنعت هسته ای دو سال گذشته، چگونه امکانپذیر خواهد بود؟!

"خیبرآنلاین" ضمن عرض تسلیت به عموم امت انقلابی و غیرتمند و بازعزت ایران اسلامی، به ویژه به خانواده شهدای هسته ای و به خصوص به خانواده شهید احمدی روشن که امروز سالگرد شهادت این دانشمند عزیز هسته ای بود، امیدوار است پرداخت این هزینه های سنگین اعتباری و آبرویی برای کشور، منجر به افزایش سطح تجربه ملت و شناخت سازشکاران از مدافعان حقیقی استقلال و عزت ملی منجر شود و به زودی، پس از تکمیل پروژه فریبکارانه آمریکایی، تصمیم انقلابی درباره وابستگان فکری به غرب و تفکر عموسام گرفته شود.
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۰
ناشناس
|
Sweden
|
۲۰:۳۸ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۱
0
7
فیلم چارلی و کارخانه شکلات سازی را همه دیده اند.
یاد آن صحنه ای می افتم که چارلی می خواست بلیط
طلاییش را بفروشد تا مثلا چند صد یا هزار دلار پول بگیرد.
اما پدر بزرگش حرف مهمی زد:" چارلی! دربیرون پول هست. هر روز هم مبلغی
چاپ می کنند. اما از این بلیط طلایی فقط 5 تا در تمام دنیا هست . فقط یک
احمق می تواند این بلیط را با پول عوض کند. آیا تو یک احمقی؟"

حالا حکایت ما است. ملتهای بسیار محدودی هستند که با تکیه بر دانشمندان
بومی و تلاش بومی موفقیتی را در عرصه هسته ای به دست می آورند. کسی که
این موفقیت را به بهای تمام پولهای دنیا معاوضه کند قطعا یک احمق است. چه
رسد به اینکه آنهم پول خودمان است و تازه یک ذره اش را هم بیشتر نمی
دهند! تازه اصلا اگر بدهند!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۴۹ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۱
8
0
در یادداشتی در نیویورک تایمز؛


ظریف: جهان در آستانه برگزاری جشن اجرایی شدن توافق هسته‌ای ایران قرار دارد.
پاسخ ها
ناشناس
| Sweden |
۰۱:۰۱ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۲
قطعا (...) یا حرام لقمه است یا (...)
مدیر پایگاه قسمت های نقطه چین داخل پرانتز به جهت داشتن بار منفی و حقوقی ویرایش شد
مهندس فلاح
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۸ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۲
0
2
بسم الله...
قلب صنعتی راکتور اراک خارج شد
Arak was the industrial heart out
خودسر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۵۵ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۳
0
2
چشم (...) روشن!
مدیر پایگاه قسمت نقطه چین داخل پرانتز به جهت داشتن بار منفی ویرایش شد
بنده خدا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۵۵ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۴
0
2
این توافق از هر نظر تاکنون هیچ نفعی برای ایران نداشته

اقای روحانی گفتند ما کشور را با نفت 30دلار اداره می کنیم توافق هسته ای در کاهش قیمت نفت تاثیر زیادی داشت.
بعد از توافق هسته ای قیمت نفت به شدت کاهش یافت لذا به لحاظ مادی نیز ایران ضرر کرد.
سند این ادعا سخنان
رئیس سابق اداره بررسی‌های بازار نفت:
نفت ۱۱۰ دلاری مدیون اورانیوم ۲۰ درصد ایران بود.اورانیوم ۲۰ درصد در دست ایران قیمت نفت را بالای ۱۰۰ دلار حفظ می‌کرد.


معماریان رئیس سابق اداره بررسی‌های بازار نفت: قیمت‌های بالای ۱۱۰ دلار به برکت برخورداری ایران از اورانیوم ۲۰ درصد به‌دست آمده بود. قدرت چانه‌زنی بالای ایران تأثیر این اورانیوم را در بازار به وضوح نشان می‌داد، به گونه‌ای که قیمت نفت پس از توافق هسته ای ایران و پذیرش اکسیده کردن اورانیوم ۲۰ درصد حدود ۳۰ دلاردر بشکه کاهش یافت.

معماریان: این مطلب را به وزارت نفت منعکس کردم و از طریق شانا که سایت رسمی وزارتخانه است، پیشنهاد کردم که به‌ دلیل اینکه هسته قدرت اقتصادی ما نفت و گاز است و کشوری هستیم که هم تأثیرپذیر و تأثیرگذاریم، می‌طلبد در تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای یک رایزن انرژی هم حضور داشته باشد که تأثیر تصمیمات مذاکره‌کنندگان بر بازار نفت را ارزیابی کند. یعنی تیم مذاکره‌کننده باید مطلع شوند که آنچه روی میز درحال بررسی است نه فقط موضوع هسته‌ای، بلکه چندین میلیارد دلار درآمد نفتی است که چه بسا اگر از آن اطلاع داشتند قطعاً می‌توانستند بخشی از قدرت خرید چند میلیارد دلاری را محقق کرده و یا امتیازات بیشتری بگیرند.

http://www.rajanews.com/news/231507#comment-119190
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۶
0
0
سازشگران= noobs
رفیعی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۴۳ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۶
0
1
در این شرایط حساس(کاهش قیمت نفت و تحریمها) برای خروج از رکود و مقابله با وابستگی به نفت و پیش گیری ازعقب ماندگی و پسرفت در همه زمینه های(اقتصادی،سیاسی،نظامی و عدالت و مبارزه با فساد و تبعیض) ،ایران اسلامی و حتی کل جهان نیاز شدید دارد به مدل اقتصاد اسلامی واصلاح نظام بانکی(کاهش سود سپرده ها) به تبع با کاهش سود ،شاهد رونق در بازارکسب و کار و تولید و افزایش درآمد دولت(درآمد مالیاتی)خواهیم بود و اصل 44 قانون اساسی بصورت خودکار و ریشه ای به دور از شعار تحقق خواهد یافت ،کشورمان خیلی سریع پیشرفت خواهد کرد و نه تنها کشورمان بلکه دنیا از شرّ سرمایه داری ارتجاعی که مانع پیشرفت و رفا و صلح و عدالت و آرامش است نجات خواهد یافت، دنیا تشنه مدل اقتصادی اسلام است که قدرتش از بمب اتم هم بیشتر است مطمئن باشید استکبار جهانی در برابر این سلاح خلع سلاح خواهد شد چرا که نخواهند توانست با تزویر و دروغ افکار عمومی و روشنفکران جهان را که تشنه مدل اقتصادی نجات بخش هستند فریب دهند،نقطه ضعف جمهوری اسلامی که نمی تواند روشنفکران تشنه عدالت و انصاف را در غرب و شرق عالم متقاعد کند بیماری بانکی و استثماری حاکم بر کشور است.

استکبار جهانی می خواهد ما را خلع سلاح نظامی کند ولی ما می توانیم آنها را در برابر افکار عمومی جهان با ایستادگی بر تمام حقیقت اسلام با اتکا بر توانایی هایی که داریم آنها را با اقتدار نه با شعار با عمل به اقتصاد مقاومتی(در یک کلام کاهش سود سپرده های بانکی) خلع سلاح کنیم.عقب نشینی و امتیاز دادن به امید رفع تحریم ها فقط وابستگی و عقب ماندگی و خسارات مادی و معنوی به دنبال دارد.
سالهاست که از محل بیت المال یعنی پول نفت(جیب ملت مستضعف) سرپوش گذاشته می شود بر فساد قانونمند بانکی و اختلاف طبقاتی دائماً بیشتر می شود این اختلاف درآمدها ضد وحدت و یکپارچگی و کار و فعالیت و زحمت کشی و پیشرفت کشور می باشد.ضد عدالت است.
حتی اگر تحریم ها برداشته شود تا زمانی که اقتصاد ربوی بر کشور حاکم باشد و بیماری مزمن اقتصادی و بانکی بر کشور حاکم باشد،کار و تولید و صادرات در این کشور مقرون به صرفه نخواهد بود و بیکاری و وابستگی و عدم استقلال اقتصادی همچنان وجود خواهد داشت.
تنها را نجات، اجرای اقتصاد اسلامی و بانکداری اسلامی مبتنی بر فعالیت قرض الحسنه می باشد.فقط فعالیت قرض الحسنه.والسلام
ضمنا نخستین بیانیه سیاسى امام خمینى (ره) نوشته شده در سال 1323 حتما بخوانید .(بخوایند و بکار بندید)

http://ar-rafiee.mihanblog.com/post/977
مهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۵۳ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۸
0
1
شما ها با این کار قلب علم وفن آوری نوین در این کشور را با بتن پر کرده ودفن نمودید . شماها سعی کردید دشمن ایران را که امریکا است عقب برانید لکن آنها شما را عقب راندند . شماها تلاش کردید نتیجه طور دیگری شد . آنها بخشی از تحریمها را برداشتند اما بخشهایی را اضافه کردند . ای آقایان دشمن ما بی وجدان تر وبی شرف تر و (...) از آن است که تصور دارید . دولت یازدهم خواست کاری کند که با سایر دولتهای گذشته در این کشور تفاوتی داشته باشد اما ولکن وضع بدتر شد که بهتر نشد گرانی در کشور بیشتر شد که کمتر نشد بی حجابی بیشتر شد که کمتر نشد دزدی افزایش پیدا کرد که کمتر نشد مالیاتها بالا رفت که پایین نیامد ،و در کل امریکای (...) پر روتر شد که شد .
مدیر پایگاه قسمت های نقطه چین داخل پرانتز به جهت داشتن بار حقوقی ویرایش شد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۱ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۸
0
2
چقدر دولتمردان ما خام تشریف دارند . اصلاً امریکا در صدد این است که شما در ایران سلاح جنگی تولید نکنید آن هم هر سلاحی، نه فقط موشک بالستیک !!!!! می فهمید یا خیر ؟؟؟!!! 0امریکا می خواهد جلوی پیشرفت ایران اسلامی را به طریقی بگیرد ، آقایان اینها همه بهانه است چرا نمی فهمید ؟؟؟!!! 0امریکا نمی خواهد این کشور جلوتر از آنان حرکت کند، آنان نمی خواهند ایرانیان به فناورهای نوین روز دست پیدا کنند . چگونه باید به شماها فهماند ؟! دشمن نمی تواند ببیند که یک کشوری که تازه به استقلال رسیده و جنگی هشت ساله را طی کرده واین همه فشارهای اقتصادی وتحریمها بر او بوده حالا بیاید موشک بسازد و ماهواره به فضا پرتاب کند ووووووووووووووو 0 چرا نمی گیرید این مسائل را . ما در نیمه ی راه هستیم لذا تا آخر راه کلّی باید مسافت طی کنیم .زیاد خوشحال نباشید به اینکه درقضیه ی برجام پیروز شدید. امریکا فشارهای دیگری بر شما وارد خواهد کرد ومی کند زیرا او دشمن سرسخت ملت ایران است . پس حواستان را جمع کنید ای دولتمردان ایران .
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: