به‌روز شده در: ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۹
گفت‌وگو
آیت الله العظمی علوی گرگانی: نسبت به مسایل فرهنگی اخیر نگرانیم
دیدار شورای سردبیری "خیبرآنلاین" با یک مرجع تقلید
صرف نشستن افراد در کنار رهبری، معیار انتخاب نیست
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با علی‌اصغر زارعی
ناگفته‌هایی از نحوه ورود آیت‌الله مهدوی‌کنی به خبرگان
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(2)
چه کسانی آیت‌الله مهدوی‌کنی را بایکوت خبری کردند؟
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(1)
موضوعات شورا جهت رفع تکلیف مطرح می‎شود
عضو شورایعالی فضای مجازی در گفت‌وگو با "خیبرآنلاین"
آشنایی با یک خواننده جوان جبهه انقلاب
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با سید مهدی ضامنی
تاثیر دودهه زندگی در آمریکا بر ذهن ظریف
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق کوشکی(2)
سیاستمدار در تراز انقلاب‌ اسلامی نداریم
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق‌ کوشکی(1)
استراتژی حزب‌الله برای 4 سال پیش رو
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با حسین الله‌کرم
بزرگترین اشتباه سیاسی‌ عمرم رای به خاتمی بود
گفت‌وگوی "خیبرآنلاین" با مهدی کوچک‌زاده (2)
کد خبر: ۴۸۶۳۴
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۹
مهدی اقراریان
"خیبرآنلاین" - رهبر عزیز انقلاب در دیدار 19 دیماه ضمن اشاره به طراحی مراکز فکری و مطالعاتی استکبار به برنامه ریزی برای سرنگون کردن انقلاب اسلامی با دسته بندی این اقدامات دشمن از ابتدای انقلاب تا به امروز در مدل های، جنگ تحمیلی، جنگ قومیت ها، محاصره اقتصادی و تحریم ها، تشکیل گروه های تکفیری در شرق و غرب کشور، انقلاب رنگی در فتنه 88، در مساله ماندگاری انقلاب اسلامی فرمودند: "ماندگاری مساله مهمّی است؛ این ماندگاری را بایستی به عنوان یک هدف در نظر داشت و در این فکر بود که چگونه تأمین خواهد شد. نگاه کنید ببینید عناصر ماندگاری انقلاب چیست، آن عناصر را باید تک تکِ ما تأمین کنیم، همه ما باید تأمین کنیم. البتّه این را عرض کردم که تحلیل آن به عهده شما جوانها است."

حال به نظر می رسد این ماموریت جدیدی است که فرماندهی انقلاب به جوانان واگذار کرده اند تا با تشکیل اتاق های فکر به تحلیل چگونگی اقدام به منظور خنثی سازی سناریوهای دشمن و طراحی راهبردی در امر ماندگاری انقلاب نمایند. تا این اقدامات نقشه راهی باشد برای حرکت جریان مؤمن به سوی تحقق آرمان های انقلاب اسلامی.



دکتر مهدی اقراریان
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: