به‌روز شده در: ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۹
گفت‌وگو
آیت الله العظمی علوی گرگانی: نسبت به مسایل فرهنگی اخیر نگرانیم
دیدار شورای سردبیری "خیبرآنلاین" با یک مرجع تقلید
صرف نشستن افراد در کنار رهبری، معیار انتخاب نیست
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با علی‌اصغر زارعی
ناگفته‌هایی از نحوه ورود آیت‌الله مهدوی‌کنی به خبرگان
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(2)
چه کسانی آیت‌الله مهدوی‌کنی را بایکوت خبری کردند؟
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(1)
موضوعات شورا جهت رفع تکلیف مطرح می‎شود
عضو شورایعالی فضای مجازی در گفت‌وگو با "خیبرآنلاین"
آشنایی با یک خواننده جوان جبهه انقلاب
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با سید مهدی ضامنی
تاثیر دودهه زندگی در آمریکا بر ذهن ظریف
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق کوشکی(2)
سیاستمدار در تراز انقلاب‌ اسلامی نداریم
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق‌ کوشکی(1)
استراتژی حزب‌الله برای 4 سال پیش رو
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با حسین الله‌کرم
بزرگترین اشتباه سیاسی‌ عمرم رای به خاتمی بود
گفت‌وگوی "خیبرآنلاین" با مهدی کوچک‌زاده (2)
وقتی تصاویر پیاده روی حضرتعالی در اربعین حسینی(ع) را در رسانه‌ها دیدیدم، به خود بالیدیم که سید ما به هر مقام و منصبی که برسد، راه و خاکش را فراموش نمی‌کند اما سید عزیز! امروز کربلایت اینجاست، همینجا که داریم این پیام را خطاب به شما می نویسیم؛ اینجا زادگاه شهیدان بزرگی چون حاج احمد امینی و عباس شیرازی‌هاست. همینجا که مردمانش محب خاندان اهل بیت(علیهم السلام) بوده و هستند و هیچگاه پشت به اولاد فاطمه(س) نکردند. حالا که عده‌ای برای شهرمان خواب‌های نازیبایی دیده اند، بیا تا بار دیگر کربلایی بودنمان را دنیا به تماشا بنشیند
"خیبرآنلاین" - جمع کثیری از نخبگان و مردم رفسنجان از دکتر سید محمد حسینی، وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی، درخواست کردند که حوزه انتخابیه خود را به رفسنجان انتقال دهد.

به گزارش بی باک، گفتنی است مردم و جوانان رفسنجان و انار خاطرات خوشی را از دوران انتخابات مجلس پنجم دارند. دورانی که علیرغم مقاومت یک جریان خاص، شعار مردم رفسنجان "سید به مجلس می‌رود _ مثل مدرس می‌رود" محقق شد و مردم در مقابل همه بداخلاقی‌ها و خشونت‌های یک جریان خاص ایستادند و در نهایت دکتر سید محمد حسینی با رای قاطع مردم و حمایت پر از شور و شعور جوانان رفسنجان و انار به مجلس پنجم راه یافت.

از دیدگاه مردم و نخبگان رفسنجانی، حال که بار دیگر یکی از اعضای همان خاندانی پا به عرصه انتخابات گذاشته است که مردم رفسنجان برای "نه" گفتن به آنها پشت سر دکتر سید محمد حسینی راه افتاده بودند، دیگر هیچگونه درنگ و تامل جایز نیست و نخبگان، مردم و جوانان رفسنجانی از دکتر سید محمد حسینی انتظار دارند که این بار نیز شور و امید را به مردم دیار خود هدیه کند و از زادگاه خود، یعنی حوزه انتخابیه رفسنجان و انار، به مجلس ورود پیدا کند.

در همین راستا یک منبع آگاه گفت: بنابر درخواست مکرر مردم و نخبگان شهرستان‌های رفسنجان و انار و با توجه به اینکه حضور انتخاباتی یکی از منسوبان هاشمی رفسنجانی در این شهر قطعی شده است، احتمال دارد دکتر سید محمد حسینی، وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی، حوزه انتخابیه خود را از تهران به رفسنجان انتقال دهد و در این صورت به احتمال زیاد دکتر آذین نیز برای وحدت اصولگرایان از کاندیداتوری در این حوزه انصراف خواهد داد.

به دلیل حساسیت انتخابات در حوزه انتخاباتی رفسنجان، جو احساسات انتخاباتی در فضای مجازی توسط جوانان این شهرستان آغاز گردیده است.

در یکی از درخواست‌های جوانان رفسنجانی خطاب به دکتر سید محمد حسینی آمده است: وقتی تصاویر پیاده روی حضرتعالی در اربعین حسینی(ع) را در رسانه‌ها دیدیدم، به خود بالیدیم که سید ما به هر مقام و منصبی که برسد، راه و خاکش را فراموش نمی‌کند اما سید عزیز! امروز کربلایت اینجاست، همینجا که داریم این پیام را خطاب به شما می نویسیم؛ اینجا زادگاه شهیدان بزرگی چون حاج احمد امینی و عباس شیرازی‌هاست. همینجا که مردمانش محب خاندان اهل بیت(علیهم السلام) بوده و هستند و هیچگاه پشت به اولاد فاطمه(س) نکردند. حالا که عده‌ای برای شهرمان خواب‌های نازیبایی دیده اند، بیا تا بار دیگر کربلایی بودنمان را دنیا به تماشا بنشیند.

در فضای مجازی همچنین تصاویر و پیامهای زیادی برای استقبال از کاندیداتوری دکتر سید محمد حسینی از حوزه انتخاباتی رفسنجان و انار در حال منتشرشدن است. در یکی از این موارد، کاربری با درج تصویری که بر روی آن نوشته شده است " خبری در راه است. سید می‌آید" در ادامه چنین نوشته است: امسال می‌خواهیم همزمان با ایام فاطمیه علاوه بر سینه زنی‌، با رایمان هم دل مادر را شاد کنیم؛ پس سید محجوب ما قسم به پهلوی شکسته این توفیق را از ما نگیر. ما نقشه دشمنان علی و اولادش را برملا خواهیم کرد. از تو حرکت، از ما عشق و ارادت، از خدا هم مثل همیشه برکت. یا زهرا(س)"

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: