به‌روز شده در: ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۹
گفت‌وگو
آیت الله العظمی علوی گرگانی: نسبت به مسایل فرهنگی اخیر نگرانیم
دیدار شورای سردبیری "خیبرآنلاین" با یک مرجع تقلید
صرف نشستن افراد در کنار رهبری، معیار انتخاب نیست
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با علی‌اصغر زارعی
ناگفته‌هایی از نحوه ورود آیت‌الله مهدوی‌کنی به خبرگان
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(2)
چه کسانی آیت‌الله مهدوی‌کنی را بایکوت خبری کردند؟
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(1)
موضوعات شورا جهت رفع تکلیف مطرح می‎شود
عضو شورایعالی فضای مجازی در گفت‌وگو با "خیبرآنلاین"
آشنایی با یک خواننده جوان جبهه انقلاب
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با سید مهدی ضامنی
تاثیر دودهه زندگی در آمریکا بر ذهن ظریف
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق کوشکی(2)
سیاستمدار در تراز انقلاب‌ اسلامی نداریم
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق‌ کوشکی(1)
استراتژی حزب‌الله برای 4 سال پیش رو
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با حسین الله‌کرم
بزرگترین اشتباه سیاسی‌ عمرم رای به خاتمی بود
گفت‌وگوی "خیبرآنلاین" با مهدی کوچک‌زاده (2)
"خیبرآنلاین" - سال 1394 خورشیدی هم با همه فراز و فرودهایش به پایان رسید و اینک، نوبت به بررسی سریع عملکرد یکساله "خیبرآنلاین" براساس نظرات و پیگیری های مخاطبان خیبری رسیده است.

ضمن تشکر از همراهی های گرم و صمیمانه مخاطبان که بیشتری تاثیر را در ادامه روند فعالیت در این پایگاه خبری - تحلیلی برای خادمان خود داشته اند، برخی نکات و آمارهایی که شاید برای کاربران گرانقدر جذابیت خاصی داشته باشد، را در ادامه منتشر می نماییم.

طبق بررسی های به عمل آمده، از ابتدای فعالیت "خیبرآنلاین" که به سالروز فرخنده میلاد حضرت فاطمه الزهرا(س) در تاریخ 9 اردیبهشت ماه 1392 بازمی گردد (اینجا)، آمار پربازدیدترین و پربحث‌ترین اخبار تا لحظه انتشار این گزارش بدین ترتیب است:

پربازدیدترین و پربحث ترین اخبار تاریخ فعالیت "خیبرآنلاین"

پربازدیدترین خبری که در تاریخ فعالیت نزدیک به 3 ساله "خیبرآنلاین" با بیشترین کلیک مخاطبان مواجه شده است، خبری است با این عنوان: ""گوگوش" هم همجنس‌باز شد! +عکس". برای مشاهده این خبر (اینجا) را کلیک کنید.

بعد از خبر فوق و با اختلاف بسیار کمی، خبر "امام خامنه ای چقدر ثروت دارد؟" در جایگاه دومین صفحه پربازدید مخاطبان قرار دارد. جالب اینجاست که این خبر، با آمار 1006 نظر منتشرشده، تاکنون پربحث ترین خبر "خیبرآنلاین" را به خود اختصاص داده است. برای مشاهده این خبر (اینجا) را کلیک کنید.

سومین خبر پربازدید این پایگاه طی دوران فعالیت خود تاکنون نیز عبارت است از: "امام خامنه ای چه سالی به دیدار امام زمان(عج) شرفیاب شد؟+فایل صوتی". برای مشاهده این خبر (اینجا) را کلیک کنید.

پربازدیدترین و پربحث ترین اخبار 6 ماهه دوم سال 94

اما آمار پربازدیدترین و پربحث ترین اخبار 6 ماهه دوم سال 1394 پایگاه خبری - تحلیلی "خیبرآنلاین" نیز حاوی نکات مهمی است که دقت در آن، جنس فکری مخاطبان این رسانه به تصویر کشیده می شود.

خبر "اسامی 102 نماینده‌ای که با طرح اجرای برجام موافق بودند +تغییرات و توضیحات" جایگاه پربازدیدترین صفحه ای که توسط مخاطبان خیبری در 6 ماهه دوم سال 94 مورد مطالعه قرار گرفته را به خود اختصاص داده است. جالب اینجاست که همین خبر، با آمار 108 نظر منتشره، پربحث ترین خبر "خیبرآنلاین" در 6 ماهه دوم سال 1394 هست. برای مشاهده این خبر (اینجا) را کلیک کنید.

بعد از آن، 2 خبر "صاحب‌عکس‌پست‌تازه‌فتاح‌دراینستاگرام‌کیست؟" (اینجا) و "دسترسی به ضریح امام رضا صفی شد" (اینجا) در جایگاه دومین و سومین خبر پربازدید این پایگاه خبری - تحلیلی در 6 ماهه دوم سال 94 قرار گرفتند.

اما در پربحث ترین اخبار 6 ماهه دوم سال 94 "خیبرآنلاین"، بعد از خبری که در سطور فوق شرحش آمد، 2 خبر "حمله دوباره کاندیدای مورد حمایت انگلیس به ارکان نظام / هاشمی رفسنجانی: شورای نگهبان ظلم کرد" (اینجا) و "کم‌سن‌ترین‌بسیجی‌دفاع‌مقدس9ساله‌بود+تصاویر" (اینجا) به طور مشترک در جایگاه دوم قرار گرفتند.

خبری با عنوان "ظریف را برکنار کنید" (اینجا) نیز جایگاه سومین خبر پربحث ترین ها در 6 ماهه دوم سال 94 را به خود اختصاص داد.



بیشترین کلماتی که مخاطبان با نوشتن آنها وارد "خیبرآنلاین" شده اند


طبق آماری که یکی از وبسایت های بین المللی اختصاصی گزارش فعالیت های سایت ها منتشر نموده است، 5 کلمه اولی که مخاطبان با تایپ آن بر روی صفحه کلید (کیبورد) خود وارد پایگاه خبری - تحلیلی "خیبرآنلاین" شده اند، به ترتیب عبارتند از:

- خامنه ای 20/35 درصد
- احسان مازندرانی 12/90 درصد
- خبرچه 8 درصد
- خودکشی پسر روحانی 5/17 درصد
- تکنوکرات 3/13 درصد

سایت هایی که به "خیبرآنلاین" ارجاع داده اند

براساس آمار انتشاریافته، 4 سایت و رسانه ای که بیشترین مخاطب را از طریق لینک خود به "خیبرآنلاین" ارجاع داده اند، بدین ترتیب است:

- جستجوگر گوگل
- رجانیوز
- صراط نیوز
- خبرگزاری تسنیم

لازم به ذکر است تاکنون 985 سایت به "خیبرآنلاین" لینک داده اند.

جنیست، تحصیلات و مکان بازدید مخاطبان خیبری

طبق آمار تقریبی که همینک قابل مشاهده است، بیشترین مخاطبان پایگاه خبری - تحلیلی "خیبرآنلاین" را آقایان تشکیل می دهند. خانم ها تعداد بسیار کمی از مخاطبان این پایگاه محسوب می شوند.

از لحاظ تحصیلی نیز، رقابت تناتنگی میان کاربران دانشجو و مخاطبانی که فاقد تحصیلات دانشگاهی هستند (یا سن آنها به دانشگاه نرسیده) وجود دارد.

همچنین، بیشتر مخاطبان "خیبرآنلاین" از منازل خود پیگیر مطالب این پایگاه هستند و پس از آن، کاربرانی که از محیط کار کاربر این پایگاه محسوب می شوند، در جایگاه دوم قرار دارند.

***
آمار و اطلاعات فوق، تنها به واسطه جذابیت احتمالی آنها برای مخاطبان گرانقدر منتشر شد و فراتر از آنها، همانگونه که در سطور ابتدایی این گزارش آمد، آنچه که به دست اندرکاران "خیبرآنلاین" انگیزه و امید می دهد تا با جدیت تمام، پیگیر فعالیت حرفه ای اطلاع رسانی خود با شعار "ما انقلابی هستیم نه دیپلمات" باشند، حضور دایمی مخاطبان، ارایه نظرات و پیشنهادات آنها و همراهی آنان در ادامه مسیر، همچون گذشته است.
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۰۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۸
1
1
انشاء الله که سایت خیبر آنلاین همیشه ُ موفق و موید و انقلابی و در مسیر امام خمینی ( قدس سره ) مقام معظم رهبری عزیز و انقلاب و ملت ایران باشد .
sadegh
|
United States
|
۱۸:۵۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۹
1
1
سایتتون فقط موقع انتخابات فعاله بهد اون خوابه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۱/۰۳
0
0
با سلام و تشکر از سایت انقلابی خیبر آن لاین می دانم در مضیقه هستید ولی باز هم رویکرد انقلابیتان را ترک نکردید
خیلی خوشحالم که یکی از نوشته های این حقیر مورد لطف مخاطبین شما قرار گرفت امیدوارم بتوانم همکاری بیشتری با شما داشته باشم
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: