به‌روز شده در: ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۹
گفت‌وگو
آیت الله العظمی علوی گرگانی: نسبت به مسایل فرهنگی اخیر نگرانیم
دیدار شورای سردبیری "خیبرآنلاین" با یک مرجع تقلید
صرف نشستن افراد در کنار رهبری، معیار انتخاب نیست
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با علی‌اصغر زارعی
ناگفته‌هایی از نحوه ورود آیت‌الله مهدوی‌کنی به خبرگان
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(2)
چه کسانی آیت‌الله مهدوی‌کنی را بایکوت خبری کردند؟
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(1)
موضوعات شورا جهت رفع تکلیف مطرح می‎شود
عضو شورایعالی فضای مجازی در گفت‌وگو با "خیبرآنلاین"
آشنایی با یک خواننده جوان جبهه انقلاب
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با سید مهدی ضامنی
تاثیر دودهه زندگی در آمریکا بر ذهن ظریف
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق کوشکی(2)
سیاستمدار در تراز انقلاب‌ اسلامی نداریم
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق‌ کوشکی(1)
استراتژی حزب‌الله برای 4 سال پیش رو
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با حسین الله‌کرم
بزرگترین اشتباه سیاسی‌ عمرم رای به خاتمی بود
گفت‌وگوی "خیبرآنلاین" با مهدی کوچک‌زاده (2)
سال گذشته و پس از تصمیم مجلس برای بررسی برجام، تمامی اعضای تیم مذاکره کننده حتی رئیس جمهور تاکید کرده بودند براساس مذاکرات صورت گرفته محدودیت مورد اشاره در قطعنامه 2231 شامل موشک های بالستیک ایران نمی شود و هیچ محدودیتی برنامه دفاعی کشور را تهدید نمی کند. هرچند که کذب بودن این ادعا نیز همانند دیگر ادعاهای مطرح شده مانند لغو تحریم ها و مبادله و انتقال پول نفت و... اکنون مشخص شده است
"خیبرآنلاین" - رهبر معظم انقلاب اسلامی به موضعگیری برخی از مقامات داخلی در راستای تضعیف توان دفاعی کشور واکنش نشان دادند.
 
به گزارش رجانیوز، حضرت امام خامنه ای در بخشی از سخنانشان در دیدار مداحان اهل بیت(ع) با انتقاد شدید از کسانی که روزگار و دنیای فردا را دنیای مذاکره می دانند و نه موشک خاطرنشان کردند: روزگار، روزگار همه چیز است وگرنه به راحتی و به صراحت حق ملت را خواهند خورد.
 
ایشان افزودند: اگر این حرف از روی ناآگاهی گفته شده باشد یک مسئله است اما اگر از روی آگاهی باشد خیانت است.
 
رهبر معظم انقلاب نمایش موشکهای پیشرفته و دقیق سپاه پاسداران را موجب خرسندی ملتهایی خواندند که از امریکا و رژیم صهیونیستی، دلشان خون است اما کاری از دستشان بر نمی آید.
 
ایشان افزودند: دشمنان مدام در حال تقویت توان نظامی و موشکی خود هستند در این شرایط چطور می گوییم روزگار موشک گذشته است؟
 
رهبر معظم انقلاب در حالی بار دیگر بر روی توانمندی های دفاعی کشور به ویژه در حوزه صنایع موشکی تاکید کردند که پس از آزمایش های موشکی اخیر سپاه پاسداران، کشورهای غربی به ویژه آمریکا این آزمایش را برخلاف قطعنامه 2231 شورای امنیت دانسته و خواستار وضع تحریم های جدید علیه ایران شدند؛ همزمان برخی از جریانات سیاسی در داخل نیز خواستار نادیده گرفتن حق دفاعی کشور شدند.
 
سردمدار جریان تبلیغی داخلی تضعیف توان دفاعی کشور اکبر هاشمی رفسنجانی بود. او چند روز پس از آزمایش موشکی سپاه پاسداران با انتشار یک پیام توییتری نوشت: "دنیای فردا، دنیای گفتمان ها است نه موشک ها"!
 
روزنامه شرق نیز که ارگان غیررسمی سران دولت یازدهم به حساب می آید، در یادداشتی با تاکید بر اینکه صنعت موشکی ایران نباید برای دیگر کشورهای جامعه جهانی(!) حساسيت‌زا باشد، نوشت: در گذشته "گاهی خودمان بر طبل مخالفت جامعه جهانی با خودمان می‌زدیم و سبب شدیم آن قطعنامه‌ها علیه ما صادر شود. بنابراین اکنون باید از تجربیات گذشته استفاده کنیم. به اعتقاد من بزرگ‌کردن برخی مسائل برای دیگران این تکلیف را ایجاد می‌کند که علیه ما وارد بحث صدور قطعنامه و حتی تحریم شوند. بهتر است ما با استفاده از تجربیات خود در این زمینه عمل کنیم".
 
خط تبلیغی جریان سازشکار داخلی علیه توان موشکی کشور در حالی است که آمریکا و هم‌پیمانان اروپایی آن در نامه‌ای مشترک به بان کی مون مدعی شدند که ایران با آزمایش موشک‌های بالستیک در تقابل با قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل متحد عمل کرده است.
 
سال گذشته و پس از تصمیم مجلس برای بررسی برجام، تمامی اعضای تیم مذاکره کننده حتی رئیس جمهور تاکید کرده بودند براساس مذاکرات صورت گرفته محدودیت مورد اشاره در قطعنامه 2231 شامل موشک های بالستیک ایران نمی شود و هیچ محدودیتی برنامه دفاعی کشور را تهدید نمی کند. هرچند که کذب بودن این ادعا نیز همانند دیگر ادعاهای مطرح شده مانند لغو تحریم ها و مبادله و انتقال پول نفت و... اکنون مشخص شده است.
 
جریانی که برجام یک را برای کشور به ارمغان آورد(!) و موجب شد «صنعت» هسته ای کشور به یک برنامه «سمبلیک» تبدیل شود حال به دنبال آن است در ازای دریافت چند «وعده نسیه» دیگر «توان موشکی» کشور را نیز سمبلیک کرده و تضمین دهد ایران دیگر حامی جریان مقاومت در منطقه نخواهد بود، هرچند که موضعگیری های رهبر معظم انقلاب در چند سخنرانی اخیر نشان داده است با توجه به تجربه برجام هسته ای و آگاهی مردم از دشمنی ریشه دار آمریکا، مدارا با جریان سازشکار به پایان رسیده است.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: