به‌روز شده در: ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۹
گفت‌وگو
آیت الله العظمی علوی گرگانی: نسبت به مسایل فرهنگی اخیر نگرانیم
دیدار شورای سردبیری "خیبرآنلاین" با یک مرجع تقلید
صرف نشستن افراد در کنار رهبری، معیار انتخاب نیست
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با علی‌اصغر زارعی
ناگفته‌هایی از نحوه ورود آیت‌الله مهدوی‌کنی به خبرگان
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(2)
چه کسانی آیت‌الله مهدوی‌کنی را بایکوت خبری کردند؟
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(1)
موضوعات شورا جهت رفع تکلیف مطرح می‎شود
عضو شورایعالی فضای مجازی در گفت‌وگو با "خیبرآنلاین"
آشنایی با یک خواننده جوان جبهه انقلاب
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با سید مهدی ضامنی
تاثیر دودهه زندگی در آمریکا بر ذهن ظریف
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق کوشکی(2)
سیاستمدار در تراز انقلاب‌ اسلامی نداریم
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق‌ کوشکی(1)
استراتژی حزب‌الله برای 4 سال پیش رو
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با حسین الله‌کرم
بزرگترین اشتباه سیاسی‌ عمرم رای به خاتمی بود
گفت‌وگوی "خیبرآنلاین" با مهدی کوچک‌زاده (2)
تابعیت مضاعف دلیلی برای نرفتن به سربازی نیست و پولادی تحت هر شرایطی باید به سربازی برود
"خیبرآنلاین" - جانشین اداره سرمایه‌های انسانی ستادکل نیروهای مسلح با تکذیب صدور کارت پایان خدمت برای بختیار رحمانی اعلام کرد که هیچ مورد بخشش و تغییر در شرایط سربازی فوتبالیست‌های متخلف اعمال نشده است.

به گزارش ایسنا، سردار موسی کمالی درباره آخرین وضعیت سربازی فوتبالیست‌های متخلف، خاطرنشان کرد: هیچ مورد تغییر در تنبیهات و شرایط سربازی فوتبالیست‌های متخلف اعمال نشده و بخششی برای آنها در نظر نگرفته شده است و از این رو آنان باید همانند دیگر افراد باید سربازی خود را سپری کنند که البته اکثر آنها ماه‌های پایانی خدمت خود را پشت سر می‌گذارند.

وی با اشاره به افرادی که تا قبل از 22 بهمن ماه سال 93 خود را برای انجام خدمت سربازی معرفی کرده بودند، گفت: کلیه سربازانی که تا پیش از این تاریخ برای انجام خدمت سربازی مراجعه کرده بودند، مشمول بخشش اضافه خدمت قرار گرفتند. فوتبالیست‌های متخلفی که تا پیش از این تاریخ اعلام کرده بودند نیز شامل همین قانون شده و اضافه خدمتی ندارند اما آن دسته از فوتبالیست‌ها و افرادی که پس از این تاریخ برای سربازی اقدام کردند، اگر چنانچه اضافه خدمت داشته باشند باید مطابق قانون آن را سپری کنند.

جانشین اداره سرمایه‌های انسانی ستادکل نیروهای مسلح درباره وضعیت بختیار رحمانی، بازیکن تیم تراکتورسازی تبریز، و اینکه گفته می‌شود کارت پایان خدمت برای او صادر شده است نیز گفت: صدور کارت پایان خدمت برای این فرد را تکذیب می‌کنم. بختیار رحمانی 6 ماه اضافه خدمت دارد و باید طبق قانون اضافه خدمتش را سپری کند. البته اگر چنانچه سربازان دارای حسن رفتار باشند، فرمانده آنها می‌تواند درخواست بخشش دوسوم خدمت آنان را بدهد که در مورد بختیار رحمانی این درخواست صادر شده و موضوع در حال بررسی است.

کمالی با تاکید بر اینکه تاکنون تصمیمی برای بخشش اضافه خدمت این فرد گرفته نشده، خاطرنشان کرد: درخواست برای بخشش اضافه خدمت بختیار رحمانی به سپاه استان آذربایجان شرقی داده شده و پس از بررسی‌های لازم اعلام خواهد شد.

وی درباره وضعیت مهرداد پولادی فوتبالیست سربازی که از سال 93 تاکنون به کشور مراجعه نکرده است، گفت: تغییری در وضعیت این فرد ایجاد نشده، پولادی اگر همان موقع همچون دیگر فوتبالیست‌ها وضعیت سربازی‌اش را مشخص کرده بود، امروز ماه‌ها و روزهای آخر سربازی‌اش را سپری می‌کرد اما در حال حاضر هیچ تغییری در وضعیت او ایجاد نشده و هر زمانی که وارد کشور شود، باید به سربازی برود.

جانشین اداره سرمایه‌های انسانی ستادکل نیروهای مسلح درباره اینکه گفته می‌شود پولادی قصد پناهندگی به کشور دیگر یا اخذ تابعیت از آنجا را دارد، افزود: تابعیت مضاعف دلیلی برای نرفتن به سربازی نیست و پولادی تحت هر شرایطی باید به سربازی برود.

کمالی در پایان با تاکید بر اینکه تفاوتی میان فوتبالیست‌های متخلف و چهره‌های مشهور با دیگر جوانان وجود ندارد، گفت: درخواست ما از رسانه‌ها این است که با ایجاد فضاسازی شرایط را به سمتی هدایت نکنند که این افراد با دیگران فرق دارند و قوانین برایشان اجرا نمی‌شود و همه در برابر قانون برابر هستند.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: