به‌روز شده در: ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۹
گفت‌وگو
آیت الله العظمی علوی گرگانی: نسبت به مسایل فرهنگی اخیر نگرانیم
دیدار شورای سردبیری "خیبرآنلاین" با یک مرجع تقلید
صرف نشستن افراد در کنار رهبری، معیار انتخاب نیست
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با علی‌اصغر زارعی
ناگفته‌هایی از نحوه ورود آیت‌الله مهدوی‌کنی به خبرگان
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(2)
چه کسانی آیت‌الله مهدوی‌کنی را بایکوت خبری کردند؟
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(1)
موضوعات شورا جهت رفع تکلیف مطرح می‎شود
عضو شورایعالی فضای مجازی در گفت‌وگو با "خیبرآنلاین"
آشنایی با یک خواننده جوان جبهه انقلاب
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با سید مهدی ضامنی
تاثیر دودهه زندگی در آمریکا بر ذهن ظریف
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق کوشکی(2)
سیاستمدار در تراز انقلاب‌ اسلامی نداریم
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق‌ کوشکی(1)
استراتژی حزب‌الله برای 4 سال پیش رو
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با حسین الله‌کرم
بزرگترین اشتباه سیاسی‌ عمرم رای به خاتمی بود
گفت‌وگوی "خیبرآنلاین" با مهدی کوچک‌زاده (2)
یگان موشکی ارتش یمن و انصارالله در تاریخ 5 ماه جاری میلادی نیز محل تجمع عناصر مزدور در منطقه «وادی الراهنه» در استان الجوف را با موشک «قاهر1» هدف قرار دادند
"خیبرآنلاین" - یگان موشکی ارتش یمن این بار با موشک بالستیک «قاهر۱» مواضع عناصر مسلح و مزدوران ائتلاف سعودی در استان «مأرب» را هدف قرار داد. این ششمین موشک بالستیک نیروهای یمنی طی یک هفته است که به سمت مواضع عناصر مزدور ائتلاف سعودی شلیک می شود.

به گزارش فارس، نیروهای یمنی بار دیگر مواضع عناصر مسلح طرفدار رئیس‎جمهور مستعفی یمن و مزدوران وابسته به ائتلاف سعودی را هدف حملات موشکی خود قرار دادند.

شبکه تلویزیونی المسیره گزارش داد که نیروهای یمنی چهارشنبه شب یک فروند موشک بالستیک «قاهر1» را به سمت محل تجمع عناصر مسلح و مزدوران ائتلاف سعودی در یک پادگان نظامی در منطقه «آل شبوان» در استان مارب شلیک کردند.

یک منبع نظامی ارتش یمن گفته که در این حمله موشکی تعدادی از عناصر مزدور کشته و زخمی شدند. این منبع امنیتی که نخواست نامش فاش شود، به شبکه المسیره گفته که  موشک شلیک شده به دلیل رصد دقیق تحرکات مزدوران در منطقه، به شکل دقیق به محل مورد نظر اصابت کرده است.

وی تاکید کرد که این ششمین موشک بالستیک ارتش یمن است که ظرف یک هفته به سمت مواضع عناصر مسلح طرفدار عبدربه منصور هادی و مزدوران ائتلاف سعودی در دو استان مارب و الجوف شلیک شده است.

یک فروند موشک بالستیک «قاهر1» در تاریخ 31 مارس گذشته به محل تجمع مزدوران سعودی در نزدیکی پادگان نظامی «نخلا» در مارب اصابت کرد.

در تاریخ 3 آوریل نیز یک فروند موشک بالستیک دیگر «قاهر1» به سمت پاگاه نظامی «قرناو» در استان الجوف یمن متعلق به مزدوران سعودی شلیک شد که در پی آن چندین نفر کشته و زخمی شدند.

نیروهای یمنی در تاریخ 4 آوریل با شلیک یک فروند موشک بالستیک «قاهر1»، پایگاه «النصر» در مارب را منهدم کردند.

یگان موشکی ارتش یمن و انصارالله در تاریخ 5 ماه جاری میلادی نیز محل تجمع عناصر مزدور در منطقه «وادی الراهنه» در استان الجوف را با موشک «قاهر1» هدف قرار دادند.

نیروهای ارتش و کمیته های مردمی وابسته به انصارالله با موشک بالستیک «توچکا» پایگاه «الحزم» در استان الجوف را منهدم کردند که در پی آن بیش از 70 نفر از عناصر مسلح و مزدور کشته و بیش از 100 نفر دیگر نیز زخمی شدند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: