به‌روز شده در: ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۹
گفت‌وگو
آیت الله العظمی علوی گرگانی: نسبت به مسایل فرهنگی اخیر نگرانیم
دیدار شورای سردبیری "خیبرآنلاین" با یک مرجع تقلید
صرف نشستن افراد در کنار رهبری، معیار انتخاب نیست
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با علی‌اصغر زارعی
ناگفته‌هایی از نحوه ورود آیت‌الله مهدوی‌کنی به خبرگان
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(2)
چه کسانی آیت‌الله مهدوی‌کنی را بایکوت خبری کردند؟
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(1)
موضوعات شورا جهت رفع تکلیف مطرح می‎شود
عضو شورایعالی فضای مجازی در گفت‌وگو با "خیبرآنلاین"
آشنایی با یک خواننده جوان جبهه انقلاب
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با سید مهدی ضامنی
تاثیر دودهه زندگی در آمریکا بر ذهن ظریف
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق کوشکی(2)
سیاستمدار در تراز انقلاب‌ اسلامی نداریم
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق‌ کوشکی(1)
استراتژی حزب‌الله برای 4 سال پیش رو
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با حسین الله‌کرم
بزرگترین اشتباه سیاسی‌ عمرم رای به خاتمی بود
گفت‌وگوی "خیبرآنلاین" با مهدی کوچک‌زاده (2)
خودشان درباره ما اخبار جعلی منتشر می کنند و خودشان هم در اتاق دیگری همان اخبار را تجزیه و تحلیل می کنند. هر خبر جعلی که علیه ما درست کرده اند، در نهایت به ضرر خودشان تمام شده است. خودشان شایعه یارانه ۲۵۰ هزار تومانی احمدی نژاد را مطرح کردند و از همین الان رفتند در صف یارانه، جا گرفته اند!
"خیبرآنلاین" - رییس جمهور سابق کشورمان در دیدار خود با اهالی رسانه که مناسبت سال جدید برگزار شد، به تبیین وظیفه کنونی وی در شرایط سیاسی کشور پرداخت.

به گزارش میدان ۷۲، گزیده ای از صحبت های محمود احمدی نژاد را در زیر می خوانید:

- عجله ای و نیست و هنوز اتفاقی نیافته که خود را درگیر آن کنیم. آنچه مهم است زمان حال است و نه گذشته و آینده. زمان حال را به خیال ۶ ماه و یک سال بعد نباید از دست داد. معتقدم همچنان وظیفه ما تبیین انقلاب و دعوت به ارزشهای حقیقی آن است.

- اکنون فرصتی تاریخی به دست نیروهای انقلاب افتاده تا بار دیگر فلسفه بهار ارزش های انسانی و اهداف والای انقلاب اسلامی را تببین کنیم. یک زمانی وقتی به تبیین ارزش های انقلاب می پرداختیم، عده ای مسخره می کردند که خدا را شکر، آن دوران عوض شده است.

- برخی فکر می کنند که برای رسیدن به اهداف باید همه سنگرها را فتح کنند. آنچه که مهم است انجام وظیفه و تکلیف در زمان است و نه فتح سنگرها! برخی به دنبال گام اول و دوم و… هستند؛ اینکه پیروزی نیست، این یک شکست است که شخصی با دغل و دروغ و برباددادن دستاوردها، ارزش ها والای انسانی را زیر سوال برد.

- زمانی که ما در شهرداری بودیم، اختلافات در کشور بر سر مسائل سیاسی بالا بود اما نقطه اشتراک آنها این بود که همه علیه ما بودند و ما هم از این خوشحال بودیم که حداقل در یکجا میان آنها وحدت بود.

- سال سختی پیش رو داریم و امسال، سال شکست های مکرر شیطان خواهد بود.

- عده ای باورشان شده است که انقلاب ملک آنهاست و آنها و دارودسته و فامیلشان، مالکان انقلاب هستند و دیگران را حتی اگر ۳۰۰ هزار شهید هم داده باشند و با اینها نباشند، به ضدانقلاب بودن و منحرف بودن و… متهم می کنند.

- خودشان درباره ما اخبار جعلی منتشر می کنند و خودشان هم در اتاق دیگری همان اخبار را تجزیه و تحلیل می کنند. هر خبر جعلی که علیه ما درست کرده اند، در نهایت به ضرر خودشان تمام شده است. خودشان شایعه یارانه ۲۵۰ هزار تومانی احمدی نژاد را مطرح کردند و از همین الان رفتند در صف یارانه، جا گرفته اند!

- هرچند که سروصدای زیادی می کنند اما بدانند که من خود را برای این سروصداها آماده کرده ام. همه سروصدایی که تاکنون شنیده اید، تمرین آنها برای سال آینده بوده است...
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۰
0
1
باز هم مثل هميسشه گل گقتي احمدي نژاد عزيز و پاک و بي بديل ُبازهم در کلامت حکمت هاي عالي جاري بود بازهم حرف دل ميليون ها ايراني رازدي ُ باز هم حرف هايي زدي که فقط پاکان از آن لذت مي برند و ناپاکان و ديکتاتور ها ُ هيولاهاي اصلاح طلب از اين سخنان گهر بار تو ُ احساس خطر و بدبختي وعجز و انابه وذلت و خواري کرده اند ُباز برتو که اين حکمت ها را جاري مي کني ُ مي تازند ُ توهينت مي کنند و مسخره اي که حق خودشان است ُ مي کنند ُ اين هيولاهاي ترسو و بزدل از دست تو شب وروز ندارند ُ آسايش و آرامش ندارند و هزازان حال ناجور ديگر چرا که حرف حق را دلشان مي خواهد در نطفه خفه کنند و هنوز کلام تو منعقد نشده ُ دست و پا مي زنند خودزني مي کنند و به فکر ناحق گويي مي افتند . اما ما مردم ايران فريب اين شيادان و هيولاها وديکتاتور ها را نمي خوريم ُاز همين مي ترسند که مردم بصير ُ آگاه هستند و هوشيار ُ انديشه ناحق اينها کلام ناحق اين هيولاها را خداي مهربان بي اثر مي کند ُخداي مهربان رسوايشان مي کند اين هيولاهاي ديکتاتور سالهاي سال ست کارشان خاموش کردن کلام حق توست و براي مردم اصلا تازگي ندارد اين مزخرفات و اراجيف شان . ما مردم همواره جوياي کلام حق تو هستيم احمدي نژاد عزيز و پاک و بي بديل . و اف و ننگ بر اصلاح طلبان ديکتاتور هيولا .
مهندس فلاح
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۰
0
1
بسم الله...

"معتقدم همچنان وظیفه ما تبیین انقلاب و دعوت به ارزشهای حقیقی آن است"
قطعا این حرف اقای احمدی نژاد از مسیر مدیران لیبرال و صدا و سیما نخواهد گذشت
و اگر عبور کند سر به سلامت به منزل نخواهد برد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۵
0
0
درود خداوند بزرگ بر تو مرد روزهای طوفانی باد .دکتر وقتی حرف حق میزنه خیلی ها تنشان میلرزه .صبور باش ایوب مردم ایران.صبح خداوندی نزدیک است
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: