به‌روز شده در: ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۹
گفت‌وگو
آیت الله العظمی علوی گرگانی: نسبت به مسایل فرهنگی اخیر نگرانیم
دیدار شورای سردبیری "خیبرآنلاین" با یک مرجع تقلید
صرف نشستن افراد در کنار رهبری، معیار انتخاب نیست
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با علی‌اصغر زارعی
ناگفته‌هایی از نحوه ورود آیت‌الله مهدوی‌کنی به خبرگان
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(2)
چه کسانی آیت‌الله مهدوی‌کنی را بایکوت خبری کردند؟
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(1)
موضوعات شورا جهت رفع تکلیف مطرح می‎شود
عضو شورایعالی فضای مجازی در گفت‌وگو با "خیبرآنلاین"
آشنایی با یک خواننده جوان جبهه انقلاب
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با سید مهدی ضامنی
تاثیر دودهه زندگی در آمریکا بر ذهن ظریف
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق کوشکی(2)
سیاستمدار در تراز انقلاب‌ اسلامی نداریم
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق‌ کوشکی(1)
استراتژی حزب‌الله برای 4 سال پیش رو
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با حسین الله‌کرم
بزرگترین اشتباه سیاسی‌ عمرم رای به خاتمی بود
گفت‌وگوی "خیبرآنلاین" با مهدی کوچک‌زاده (2)
حجم حمایت‌ها، قدردانی‌ها، بیان نکات مثبت و ارزنده از زحمات و تلاش‌های احمدی نژاد و دولت‌هایش در کلام امام خامنه‌ای، آنقدر گسترده است که برای درج همه آنها کتابی قطور لازم هست
"خیبرآنلاین" - از آغازین روزهای کاری سال 95، طبق پیش بینی هایی که پیش از این مطرح شده بود، اسم احمدی نژاد به صورت برجسته و پررنگ به تیتر نخست رسانه های مکتوب و مجازی مخالف و موافق وی بازگشت و طی دو هفته گذشته، بیشترین حجم توجهات به اقدامات رییس جمهور سابق، شایعات پیرامون او و سخنرانی احمدی نژاد در جمع هزاران نفری مردم آمل متمرکز شد.

به گزارش پایگاه خبری - تحلیلی "خیبرآنلاین"، فارغ از اینکه اصولا انتخاباتی کردن فضای کشور، از هم اکنون که یک سال تا پایان دوران ریاست جمهوری حسن روحانی باقی مانده، به صلاح دولت و ملت هست یا خیر، و جدای از اینکه تشکیل دوقطبی زودتر از موعد احمدی نژاد - روحانی که به صورت همزمان توسط حامیان هر دو نفر کلید زده شده، تا چه اندازه می تواند موجب گره گشایی از مشکلات متعدد مردم شود، اما در این سلسله نوشتار خواهیم کوشید به صورت صریح و شفاف، مواضع خود نسبت به محمود احمدی نژاد را مطرح نماییم.

در نخستین بخش از سری تحلیل های "حزب الله و احمدی نژاد" به پاس زحمات شبانه روزی شخص دکتر احمدی نژاد و کابینه های نهم و دهم، ضمن قدردانی از خدمات بعضا بی سابقه ای که در حق ملت ایران عملیاتی نمودند، به بازخوانی گوشه ای از توجهات ولی امر مسلمین به عملکرد آنها می پردازیم.

* نمای کلی عملکرد 8 ساله احمدی نژاد و دولتش

برای بررسی عملکرد کلی و 8 ساله محمود احمدی نژاد و تیم همراهش طی 2 دولت نهم و دهم، هیچ نقطه نظری به اندازه دیدگاه امام خامنه ای نمی تواند برای جوانان انقلابی و حزب اللهی معیار و شاخص محسوب شود. به همین منظور، بی آنکه بخواهیم با آمار و ارقام و ذکر مصادیق خاص، خدمات گسترده دولت های نهم و دهم را مورد شمارش قرار دهیم، تنها بخش هایی از بیانات ولی امر مسلمین در آخرین دیدار ایشان با رییس و کابینه دهم به تاریخ 23 تیرماه 1392 را مرور می کنیم:

- 8 سال کار کردید، تلاش کردید، کارهای خوبی انجام گرفت، تحمل زحمات کار شبانه‌روزی را شماها نشان دادید؛ یعنی دیده شد، احساس شد، همه فهمیدند که رییس جمهور محترم و همکارانشان در دولت حجم کارشان بسیار بالا و پرشتاب نسبت به همه‌ دوره‌های دیگر بود و هست؛ این نقطه‌ برجسته‌ای است که نباید این را نادیده گرفت. همه‌ کسانی که می خواهند درباره‌ دولتها، درباره‌ کابینه‌ها، درباره‌ رؤسای جمهور قضاوت کنند - چه پیش خودشان، چه در منظر عموم - و نظری بدهند، خوب است به این نکته هم توجه کنند حجم کار بالا و تلاش خستگی‌ناپذیر و اعراض از آسایشها و آسودگی‌ها و امتیازاتی که معمولا مسئولان کشورها در دنیا دارند، استراحت می کنند، تفریح می روند، امتیاز می گیرند، اینها را نخواستن، ندیدن، طلب نکردن، امتیاز بزرگی است که این دولت بحمدالله از این امتیاز برخوردار بود



- یک نکته‌ دیگر هم که در مورد این دولت در طول این 8 سال موردنظرم بود و بارها هم به آن اشاره کردم، این است که این دولت بحمدالله توانست شعارهای انقلاب را سر دست بگیرد و به آنها افتخار کند و آنها را در جامعه مطرح کند

-این دولت... در مجامع جهانی، احساس شرم از انگیزه‌های انقلابی و از اهداف انقلابی و از شیوه‌های انقلابی نکرد؛ این خیلی کار بزرگی بود


این تشکر و برشمردن رفتارهای خاص دولت 8 ساله محمود احمدی نژاد توسط امام خامنه ای را می توان تصویری کلی و نمایی جامع از آنچه که طی سال های 84 تا 92 در خدمت به ملت بزرگ ایران اسلامی انجام گرفت، دانست. به همین منظور، حتی پس از 3 سال از پایان آن دوره، تشکر و قدردانی از دکتر احمدی نژاد و خدمتگزاران 2 کابینه اش، ضروری است.

دولت خستگی‌ناپذیر و بی‌توجه به امتیازات که 8 سال شعارهای انقلاب را سر دست گرفت

ناگفته نماند که حجم حمایت ها، قدردانی ها، بیان نکات مثبت و ارزنده از زحمات و تلاش های احمدی نژاد و دولت هایش در کلام امام خامنه ای، آنقدر گسترده است که برای درج همه آنها کتابی قطور لازم هست اما به جهت رعایت اصل اختصار و البته گزیده چینی، تنها به گلچینی از یبانات معظم له در آخرین دیدار با رییس جمهور دهم را مورد بازخوانی قرار دادیم.

درج تعمدی این عبارات به این دلیل صورت گرفته که بسیاری از مغرضان و تخریبگران عملکرد خادمان ملت در دولت های نهم و دهم، معتقد بودند که حمایت های کم سابقه ولی امر مسلمین از رییس جمهور سابق، به دلیل امیددادن به او برای ادامه کارها بوده است، اما بیان عبارات اینچنینی در تعریف از خدمات دولت نهم و دهم در زمانی که دیگر مسئولیت خاصی بر عهده آنان نبود و عمر خدمتشان به پایان رسیده بود، این واقعیت را تداعی می کرد که تعاریف از خدمات آنان، تنها یک تعارف و به صرف ایجاد انگیزه نبود، بلکه طی آن 8 سال، حقیقتا اتفاقات مثبت و تحولی عجیب در نظام مدیریتی کشور ایجاد شد که این تحول، بارها مورد تمجید امت و امام قرار گرفت.

***
در روزهای آتی، به ابهامات عملکردی دولت های نهم و دهم و ضرورت پاسخگویی به آنها از سوی شخص محمود احمدی نژاد خواهیم پرداخت؛ با ما همراه باشید...
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۰
ناشناس
|
Sweden
|
۲۲:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۳
0
5
پیشنهاد می کنم بیهوده وقت خود را با تکرار آنچه ابهامات عملکردی دولت احمدی نژاد می دانید خسته نکنید و وقت خوانندگان را هم نگیرید. چون

اولا: آنچه رسانه ها و سیاسیون اعم از اصولگرا و اصلاح طلب ابهامات دولت احمدی نژاد می نامند چیزی جز نقاط قوت و افتخارات او نیست. دشمن همیشه برج و بارو را با توپخانه می کوبد. با خرابه که کاری ندارد.

ثانیا: چون لیست تکراری آن ابهامات از همین الان کاملا مشخص است ،قبلا به یکایک آنها جواب داده شده است.
چه در موارد تصمیمات مهم اقتصادی و سیاسی و آنچه تنش زایی و بی تدبیری نامیدند
(...)
و چه در مواردی که انحراف از اسلام خواندند! مانند اتهامات شیوخ جبهه پایداری علیه احمدی نژاد:
(...)

ثالثا: اگر احمدی نژاد بخواهد وقت خود را با پاسخکویی به این موارد تلف کند کی فرصت دارد کار کند یا به ترویج آرمانهای انقلاب اسلامی بپردازد؟ شما می خواهید او را در موضع دفاعی قرار بدهید که خودش نوعی بازی در پازل هاشمی است.
مدیر پایگاه قسمت های نقطه چین داخل پرانتز به جهت داشتن بار منفی ویرایش شد
پاسخ ها
ناشناس
| Sweden |
۰۰:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۴
صبر کنید ببینم، اینهایی که نقطه چین کردید فقط لینک به یک وبلاگ بود! کجایش بار منفی داشت؟
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۴
4
0
واقعا باعث افتخار است.برابر شدن ارزش پول ملی با دستمال توالت.کاهش قدرت خرید مردم به یک سوم.تخریب چاه های نفت به دلیل عدم برداشت غیر اصولی.غارت منابع گازی پارس جنوبی توسط قطر.عوض کردن وزیران به دلیل اختلاف سلیقه حتی به قیمت از بین بردن عزت وزیر و کشور.از بین بردن صنعت و کالاهای صادراتی به دلیل تحریم که هنوز که هنوزه صادر کنددگان و شهر کهای صنعتی نتوانستند کمر راست کنند.اگر فکر میکنید مسکن مهر ایشان باعث افتخار است تشریف ببرید و ببینید بابت ساخت مسکن مهر چه هزینه گزافی به مملکت تحمیل و تبعات اجتماعی ان سالها بعد مشخص میشود.
پاسخ ها
بچه دهاتي
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۴
يك معلمي داشتيم مي گفت فاصله زمين تا ماه يك ميليون و سيصد و شصت و دوهزار و پانصدو چهل و هشت كيلومتر و نهصد و سي و شش متر و دو دسي متر و پنج سانتي متر و هشت ميلي متر است ؛ هركس قبول ندارد خودش برود متر كند .
علي آقاي باانصاف! همشيره پنجاه و چندساله بنده كه چندپشت بچه تهران است ، سالها با سختي بسيار در محلات محروم اطراف تهران مستاجري ميكرد و الان در يك آپارتمان هفتاد و هفت متري مجهز در يكي از مناطق خوش آب و هواي شرق تهران ساكن شده . بجز سرمايه اوليه اي كه خودش آورده ، هر ماه دويست و پنجاه هزار تومن قسط به بانك مسكن پرداخت مي كنه . روحيه خودش و خانواده اش و كل فاميل ما به همين دليل كلي بالا رفته . اونوقت جناب عالي مي فرمايي حرفت رو درباره تحميل هزينه گزاف به مملكت و تبعات اجتماعي سالهاي آينده هويجوري قبول كنيم؟ يا نه ؛ خودمون بريم متر كنيم ، دادا؟!
بقيه افاضاتت هم همين جوري بدون كنتوره . ببينم شما واقعا معتقدي مردم - بخصوص بعد از شاهكارهاي دوسه سال اخبر- همينجوري دربست ادعاهاتون رو قبول مي كنند ؛ يا به اسم منتقد و مخالف داريد به احمدي نژاد خدمت مي كنيد؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۶
ارزش پول ملی از اول انقلاب روند نزولی داشته است و نرخ دلار اول انقلاب 7 تومن بوده و در پایان دولت اصلاحات در سال 84 به 1000 تومن رسیده بود و فازهای مختلف پارس جنوبی دز دولت دکتر احمدی نژاد به پیشرفت 90 درصدی رسید و صادرات محصولات پتروشیمی وغیره هم افزایش چند برابری پیدا کرد .
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۵
2
0
بچه شهری معلم شما در مورد ارزش پول تعطیلی شهرکهای صنعتی عزل و نصبها وووچیزی به شما نگفت.جالبه نکنه همشیره شما منزلش نزدیک منزل احمدی نشاطه.چون مسکن مهر گلبهار تو بیابونه و از ساعت هفته شب به بعد از ترس تاریکی جرات بیرون امدن ندارند.احتمالا اختلاس سیصد میلیاردی کار همون معلم ناقلا بوده که امثال شما رو گبج کرده بعد پولارو برداشته و فلنگو بسته رفته کانادا
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۵
جناب علی ُ نظرت صد در صد بر خلاف رهنمودهای مقام معظم رهبری در خصوص هشت سال ریاست جمهوری آقای احمدی نژاد می باشد و همسو با اصلاح طلبان دیکتاتور (...) دیکتاتور ُ هاشمی وشمون پرز و اعتدالیون هست . برای ما ملاک رهنمودهای مقام معظم رهبری در باره آقای احمدی نژاد هست نه دیکتاتورها .
مدیر پایگاه قسمت نقطه چین داخل پرانتز به جهت داشتن بار حقوقی ویرایش شد
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۶
دکتر احمد توکلی برملاء کرد که دولت بنفش مبلغ 105 هزار میلیارد تومان از صندوق توسعه ملی برداشت کرده و پس نداده است و این تخلف نجومی 35 برابر سه هزار میلیارد تومان است .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۵
0
6
درود بر احمدی نژاد
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۶
1
1
ببخشید طبق کدام قانون اسلام بنده حق نظر دادم ندارم و هر چه رهبری گفت همان درست است.خب اگر اینجوری بود جرا انتخابات با این همه خرج برگزار میکنیم رهبری یکی را انتخاب میکرد و تمام.اگر اقای مطهری را قیول دارید میگفت اگر غیر معصوم نقد نشود به دیکتاتوری میانجامد.در ضمن اگر مرؤسی خیانت کند به همان اندازه اگر رییس او را برکنار نکند گنهکار است.و اقای هاشمی به دستور رهبری انتخاب شده است.در ضمن اگر اصلاح طلبان خیانتکارند چرا توسط قوه قضاییه ذوب در ولایت به سزای اعمالشان نمیرسند.دوست عزیز ایننها همه برای سرگزم کردن مردم جهت عدم رسیدگی مردم به مطالبات اساسیشان است.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: