به‌روز شده در: ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۹
گفت‌وگو
آیت الله العظمی علوی گرگانی: نسبت به مسایل فرهنگی اخیر نگرانیم
دیدار شورای سردبیری "خیبرآنلاین" با یک مرجع تقلید
صرف نشستن افراد در کنار رهبری، معیار انتخاب نیست
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با علی‌اصغر زارعی
ناگفته‌هایی از نحوه ورود آیت‌الله مهدوی‌کنی به خبرگان
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(2)
چه کسانی آیت‌الله مهدوی‌کنی را بایکوت خبری کردند؟
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(1)
موضوعات شورا جهت رفع تکلیف مطرح می‎شود
عضو شورایعالی فضای مجازی در گفت‌وگو با "خیبرآنلاین"
آشنایی با یک خواننده جوان جبهه انقلاب
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با سید مهدی ضامنی
تاثیر دودهه زندگی در آمریکا بر ذهن ظریف
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق کوشکی(2)
سیاستمدار در تراز انقلاب‌ اسلامی نداریم
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق‌ کوشکی(1)
استراتژی حزب‌الله برای 4 سال پیش رو
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با حسین الله‌کرم
بزرگترین اشتباه سیاسی‌ عمرم رای به خاتمی بود
گفت‌وگوی "خیبرآنلاین" با مهدی کوچک‌زاده (2)
به حزب الله هم تذکر می دهیم خود را برای یک فتنه بزرگ آماده کنند. فتنه ای که با تردید پیش آمده و با تردید در حال شیوع و با تردید ادامه خواهد یافت
"خیبرآنلاین" -

هوالعزیز

تذکرنامه انصار حزب الله تبریز درخصوص فتنه پیش رو

با سلام به ارواح طیبه شهدا، خصوصا شهدای فناوری هسته ای و مدافعین حرم، بدینوسیله تذکراتی به شرح زیر برای مسئولین و امت حزب الله  متذکر می گردد:

1- مردم به خاطر عمل نکردن به وعده های دولت فعلی، به صورت اجماعی به دکتر احمدی نژاد رو آورده اند. جریان آمل تلنگری است که مردم از سیاسیون و دروغ خسته شده و به سمت مردان عرصه اجتماعی و انقلابی رو آورده اند.

2- مدتی است که فضای مجازی مخصوصا تلگرام تبدیل به تبلیغ عناصر فتنه و ترویج افکار ضدولایت فقیه و ضدانقلاب گردیده است. باغ وحشی که امثال خاتمی در آنجا در اذهان پرورش می یابند. جا دارد هشدار داده شود که وزارت اطلاعات و مخابرات به وظایف خود بهتر عمل کنند، چرا که در این راستا هیچ اقدامی نکرده و نخواهند کرد.

3- بعد از قضیه آمل، پیش بینی می شود که دولت و اصلاح طلبان هم به این نتیجه رسیده اند که دور بعد ریاست جمهوری موفق نخواهند شد. چون مردم از وعده هایشان خسته شده اند. مردم گرسنه اند و به جای نان، قصه نان می شنوند. مادران بیوه شرمنده فرزندان گرسنه اند و پدران بی پول آرزوی مرگ می کنند. دستاورد ملی را پر از سیمان کرده اند و شکم مردم را پر از وعده وعیدهای طول و دراز. شرک حکومتی را به جایگزین آیین توحیدی کرده و برخلاف فرمایش خداوند که آب تنها نزد خداست، آب را نزد کدخدا معرفی کرده اند.

4- بدینوسیله انصار حزب الله تبریز  اعلام خطر می کند: اتاق فکر فتنه گران خون آشام، شکست  اصلاح طلب، اصولگرا، اعتدالگرا و...گراها را حتمی می دانند و در رقابت پیش رو که بین انقلابی و غیرانقلابی خواهد بود، انقلابیون را با پیروزی محمود احمدی نژاد پیش بینی می کنند. چنانچه شبکه های بیگانه نیز از این امر به وحشت افتاده اند. با انتخاب وی خواب اربابان فتنه گران هم به هم خواهد خورد و شهوت غارت و یغمای کشور پهناور ایران را نخواهند توانست ارضا کنند. پس چاره ای جز طراحی اغتشاشات و جنگ داخلی ندارند.

انصار حزب الله در مرتبه اول به دولت هشدار می دهد که مواظب باشند خود آلوده این فتنه نشوند و اتاق فکر فتنه را همراهی نکنند. در مرتبه دوم هشدار داده می شود که دولت، وزارت اطلاعات را برای مقابله با فتنه پیش رو آماده کنند. دولت باید بگذارد این 4 سالی که با اداره دولت فعلی گذشت، خوب یا بد، همینطور تمام شود.

به حزب الله هم تذکر می دهیم خود را برای یک فتنه بزرگ آماده کنند. فتنه ای که با تردید پیش آمده و با تردید در حال شیوع و با تردید ادامه خواهد یافت.

به مسئولین امنیتی و قوه قضائیه هم تذکر می دهیم تا با برخورد قاطعانه با فتنه گران در همین اول چشم فتنه را کور کنند؛ در غیر اینصورت حزب الله با راه اندازی جمعیت فدائیان انقلاب اسلامی به شیوه خود برای حراست از انقلاب و با راه اندازی کمیته های مجازات مردمی، انقلابی عمل خواهد کرد.

به یاری خدای توانا

انصار حزب الله تبریز
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۶
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۵
3
0
خیبر شرم کن خیلی حرفهایی که هیچ منکری در ان نیست نقطه چین میکنی انوقت متن این انصار شیطان را که معلوم نیست از کجا هستند در مورد خاتمی را بدون کم و کاست درج میکنی.اگر خیلی خود را مومن میدانید چرا با ربا خواری بانکها مبارزه نمیکنید.اگر خیلی مومنید چرا ظلم خودروسازها را نمیبینید.سگ خاتمی به شما شرف دارد.در کجای اسلام به شما حق توهین داده شده است.به خدا قسم در نظر شما اسلام هیچ ارزشی نداشته و ملعبه ای بیش برای شما نیست که اگر بود ربا خواری که در قران به ان جنگ با خدا گفته شده است شما را باید کفن پوش میکرد.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۵
0
2
احسنت به انصارالله تبریز ماهم در تهران شما را همراهی میکنیم چه کسی می خواهد من و تو ما نشویم /خانه اش ویران باد .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۵
0
1
احمدی نژاد 30 میلیون رای دارد اگر گیهان نگوید انحرافی
علی علوی
|
United States
|
۰۱:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۷
0
0
بی قانونی بدترین گنان و بلای خانمانسوز جامعه و حکومت است.
مينودشت گلستان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۹
0
0
درود بر احمدي نژاد ياور مستضعفان و نيازمندان ، دكتر جان نيازمندان تحت پوشش كميته حضرت امام و بهزيستي را هرچه سريعتر درياب. ريشه استكبار جهاني در راس آنان آمريكا و اسرائيل خون آشام را بخشكان ، حرمت ، قداست ، ابهت نظام و قدرت ملي انقلاب اسلامي ، روحيه استكبار ستيزي مردم مسلمان و آزاده جهان را ارتقاء ببخش و ... .
حمید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۲
0
0
سلام حقیر تقاضای عضویت در جمعیت انصارحزب ا... تبریز را دارم طفا راهنمایی بفرمایید
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: