به‌روز شده در: ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۹
گفت‌وگو
آیت الله العظمی علوی گرگانی: نسبت به مسایل فرهنگی اخیر نگرانیم
دیدار شورای سردبیری "خیبرآنلاین" با یک مرجع تقلید
صرف نشستن افراد در کنار رهبری، معیار انتخاب نیست
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با علی‌اصغر زارعی
ناگفته‌هایی از نحوه ورود آیت‌الله مهدوی‌کنی به خبرگان
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(2)
چه کسانی آیت‌الله مهدوی‌کنی را بایکوت خبری کردند؟
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(1)
موضوعات شورا جهت رفع تکلیف مطرح می‎شود
عضو شورایعالی فضای مجازی در گفت‌وگو با "خیبرآنلاین"
آشنایی با یک خواننده جوان جبهه انقلاب
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با سید مهدی ضامنی
تاثیر دودهه زندگی در آمریکا بر ذهن ظریف
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق کوشکی(2)
سیاستمدار در تراز انقلاب‌ اسلامی نداریم
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق‌ کوشکی(1)
استراتژی حزب‌الله برای 4 سال پیش رو
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با حسین الله‌کرم
بزرگترین اشتباه سیاسی‌ عمرم رای به خاتمی بود
گفت‌وگوی "خیبرآنلاین" با مهدی کوچک‌زاده (2)
تمامی ایرلاین‌های داخلی و خارجی از این موضوع مطلع هستند و باید این برنامه را به اطلاع مسافران خود رسانده و برنامه پروازی خود را طوری تنظیم کنند که خارج از ساعات اعلام شده پرواز داشته باشند
"خیبرآنلاین" - همزمان با روز ارتش و اجرای مانور هوایی نیروهای مسلح در ۲۹ فروردین، پرواز باری و مسافری در سه فرودگاه امام‌خمینی(ره)، مهرآباد و پیام از ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه تا ۱۱ و ۳۰ دقیقه صبح انجام نمی‌شود.

به گزارش مهر، به مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۱:۳۰ صبح روز ۲۹ فروردین، رژه هوایی پرواز نیروهای مسلح در آسمان تهران انجام می‌شود.

سعید اکبری معاون عملیات هوانوردی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران گفت: این رژه هوایی که نشان از اقتدار نظام جمهوری اسلامی دارد، با هماهنگی نزدیک بین ارتش جمهوری اسلامی ایران و شرکت فرودگاه‌های کشور انجام می‌شود و بر این اساس  به‌منظور حفظ ایمنی پروازهای شرکت کننده در رزمایش و دیگر پروازها، بنا به پیشنهاد ارتش جمهوری اسلامی ایران، فرودگاه‌های داخل TMA  فرودگاه مهرآباد (شامل فرودگاه‌های مهرآباد، امام‌خمینی(ره) و پیام) به‌جز پروازهای شرکت کننده در رزمایش از ساعت ۰۷:۳۰ تا ۱۱:۳۰ روز ۲۹ فروردین بر روی سایر پروازها بسته اعلام شد.

اکبری افزود: پیش از این با صدور اطلاعیه هوانوردی در یک ماه گذشته مانور، به همه شرکت‌های هواپیمایی داخلی و خارجی اعلام شده‌است که در این ساعات پروازهای مسافری و باری انجام نمی‌شود.

وی اظهار داشت: همچنین تمامی ایرلاین‌های داخلی و خارجی از این موضوع مطلع هستند و باید این برنامه را به اطلاع مسافران خود رسانده و برنامه پروازی خود را طوری تنظیم کنند که خارج از ساعات اعلام شده پرواز داشته باشند.

مسافران می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر برای پروازهای فرودگاه مهرآباد با شماره تلفن ۱۹۹ و برای پروازهای فرودگاه امام‌خمینی(ره) با شماره تلفن ۰۹۶۳۳ تماس بگیرند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: