به‌روز شده در: ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۹
گفت‌وگو
آیت الله العظمی علوی گرگانی: نسبت به مسایل فرهنگی اخیر نگرانیم
دیدار شورای سردبیری "خیبرآنلاین" با یک مرجع تقلید
صرف نشستن افراد در کنار رهبری، معیار انتخاب نیست
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با علی‌اصغر زارعی
ناگفته‌هایی از نحوه ورود آیت‌الله مهدوی‌کنی به خبرگان
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(2)
چه کسانی آیت‌الله مهدوی‌کنی را بایکوت خبری کردند؟
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(1)
موضوعات شورا جهت رفع تکلیف مطرح می‎شود
عضو شورایعالی فضای مجازی در گفت‌وگو با "خیبرآنلاین"
آشنایی با یک خواننده جوان جبهه انقلاب
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با سید مهدی ضامنی
تاثیر دودهه زندگی در آمریکا بر ذهن ظریف
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق کوشکی(2)
سیاستمدار در تراز انقلاب‌ اسلامی نداریم
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق‌ کوشکی(1)
استراتژی حزب‌الله برای 4 سال پیش رو
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با حسین الله‌کرم
بزرگترین اشتباه سیاسی‌ عمرم رای به خاتمی بود
گفت‌وگوی "خیبرآنلاین" با مهدی کوچک‌زاده (2)
دولتی که رییس آن، 3 سال قبل در چنین روزهایی شعار بازگشت عزت به پاسپورت ایرانیان را سر می داد، صادقانه به ملت بگوید چه کرده که اینگونه، نه فقط پاسپورت ایرانی چند رتبه کاهش اعتبار در رنکینگ جهانی داشته، بلکه احترام و عزت ملی نیز دچار خسارات زیانباری شده است
"خیبرآنلاین" - آش دیپلماسی انفعالی و مبتنی بر سیاست خنده جماعت موسوم به اعتدالی، آنقدر شور شده است که حالا، نه فقط آمریکا و استکبار جهانی، بلکه فزرتی های مانند "بنی سعود" هم در خود این جرات را دیده اند که به صورت مکرر، اقدام به تهدید، تحقیر و توهین نسبت به ملت بزرگ ایران نمایند.

به گزارش پایگاه خبری - تحلیلی "خیبرآنلاین"، پس از رفتارهای خباثت بار سعودی ها و حمایت آشکار مالی - تسلیحاتی - ایدئولوژیکی وهابیت از تروریست های تکفیری، اتفاقات ناگوار برای یک نوجوانی ایرانی در فرودگاه جده، سقوط مبهم جرثقیل در صحن مسجدالحرام و مرگ مشکوک برخی نخبگان ایرانی به بهانه این حادثه، فاجعه منا و کشتار بیرحمانه هزاران حاجی از جمله چندصد نفر از هموطنان ایرانی، گستاخی های پیاپی مقامات سعودی نسبت به مسئولان کشورمان، تجاوز آشکار به خاک یمن و به خاک و خون کشیدن مسلمانان مظلوم و آزادیخواه این کشور، عدم پذیرش حضور در ایران طی مسابقات باشگاهی فوتبال آسیا، قراردادن بندهای ضدایرانی و ضدجبهه بزرگ مقاومت در بیانیه اخیر سازمان همکاری های اسلامی، حالا "بنی سعود" درباره نحوه اعزام حجاج ایرانی و چگونگی رفتار و حضور آنان شرط و شروط عجیبی اعلام کرده است.

براساس گزارش رسانه های سعودی، بندر حجار، وزیر حج سعودی، در دیدار چند روز اخیر هیات اعزامی کشورمان اعلام کرده است: "برگزاری راهپیمایی یا تجمعات در مکان های عمومی در زمان حج و یا بالابردن صدا هنگام دعا به منظور جلوگیری از اذیت حجاج دیگر ممنوع است"!

معنای دیگر این عبارت این است که مراسم تاریخی برائت مشرکین باید لغو شود و همچنین، حجاج ایرانی، به صورت آهسته و بی صدا و بدون برگزاری تجمع خاصی، به دعاخوانی مشغول شوند.

شرط و شروط عجیب بنی‌سعود برای حجاج ایرانی / فاتحه حج ابراهیمی را بخوانید

شرط گذاری بنی سعود البته به همینجا ختم نشده و وزیر حج سعودی از هیات ایرانی خواسته است در صورت وجود مجلات و یا کتابهایی متعلق به بعثه امام خامنه ای درخصوص ادای مناسک حج، ایران باید موافقت وزارت فرهنگ و رسانه این کشور را جلب کند!

این اعمال محدودیت در شرایطی انجام می شود که هنگام ورود هر زایر ایرانی به خاک سعودی، چندین کتاب ترویج کننده افکار پوسیده و قرون وسطایی وهابیت، به زبان فارسی روان، به آنها اهدا می شود تا شاید بتوانند از این دامی که می گسترانند، بهره ای هرچند کوچک ببرند.

آیا با شروطی که مسئولان سعودی برای سفر حاجیان ایرانی تعیین کرده، از هم اکنون نباید فاتحه حج ابراهیمی را خواند؟ حجی که اگر در آن برائت مشرکین وجود نداشته باشد، تبدیل به کبریت بی خطری برای دشمنان اسلام می شود؛ اتفاقی که با روح و موضوعیت حج، تفاوت ماهیتی 180 درجه ای دارد.

اگرچه از پاسخ هیات ایرانی به این زیاده خواهی های بنی سعود تا این لحظه گزارشی مخابره نشده است، اما آنچه که موجب آزردگی است، ادامه انفعال در دستگاه دیپلماسی دولت یازدهم است؛ انفعالی که منجر به گستاخی بی رویه کشورهایی همچون سعودی شده است.

اگر دیپلماسی اعتدالیون از لبخند و خنده و... به ریل انقلابیگری بازگردد، و براساس عزت ملی رفتار شود، نه آمریکا می تواند غلطی کند و نه نوچه های کاسه لیس او در سعودی و فزرتی های دیگری همچون آنها به خود این جرات را می دهند تا به ملت بزرگ ایران اسلامی، اینگونه بی پروا جسارت نمایند.

دولتی که رییس آن، 3 سال قبل در چنین روزهایی شعار بازگشت عزت به پاسپورت ایرانیان را سر می داد، حال صادقانه به ملت بگوید چه کرده است که اینگونه، نه فقط پاسپورت ایرانی چند رتبه کاهش اعتبار در رنکینگ جهانی داشته، بلکه احترام و عزت ملی نیز دچار خسارات زیانباری شده است.

آیا دولتی که مهمترین تمرکزش طی 3 سال گذشته در وزارت خارجه خلاصه شده و وزارت خارجه ای که مهمترین اقدام وزیر خندانش به موضوع مذاکرات هسته ای و "خسارت محض برجام" محدود شده، توان بازگرداندن اقتدار و عظمت ایرانی به مردمش را دارد؟!
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۷
مهندس فلاح
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۹
3
0
بسم الله...
مثل اینکه فراموش کردید که در زمان اقای احمدی نژاد اقای لاریجانی دبیر وقت شورای امینت ملی وقت با نامه وپیام میرفت به عربستان تا مباداچه بشود و یا چه نشود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۷
مگر كوربوديد كه شعار بازگشت احترام به گذرنامه ايراني در جهان با برگشت بيش از 500 شهيد مني از عربستان آل يهود به نتيجه مطلوب رسيد ؟!!!

تا بينا شود هر آن كه نتواند ديد !!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۱/۳۰
3
0
این آش را شما دلواپسان وقتی از دیوار سفارت بالا میرفتید پختید، شما همش دنبال به گند کشیدن همه چیز هستید ، خدا جای حقی نشسته و منتقم خوبی هست ، من شما رو واگذار میکنم به خدا .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۷
اي (...)
ولي ييش از 500 نفر از شهداي منا كه قبل از اعتراض مردم در مقابل سفارت آل يهود خائن بود

لعنت خدا بر تو و بر همه مفسداتي هاي پليد و خبيث و نجس اين كشور باد
آمين
مدیر پایگاه قسمت نقطه چین داخل پرانتز به جهت داشتن بار منفی ویرایش شد
علي
|
-
|
۱۰:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۱/۳۰
0
2
عزت پاسپورت ايراني اينه كه آقاي رئيس جمهوردادن
ناشناس
|
United States
|
۱۶:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۱/۳۰
0
2
به مهندس فلاح
آری. یادش بخیر. آن زمان عربستان ناچار بود به ما احترام بگذارد.


به ناشناس 8:31
مرتیکه وهابی ... چه رویی دارید که طرف عربستان را می گیرید! آنها حجاج ما را کشته اند و شیخ نمر را هم کشته اند و در یمن قصابی راه انداخته اند بعد شما می گویید چرا مردم ایران خونشان به جوش آمده به سفارتش حمله کرده اند؟ ا چرا؟ چون دولت دلارام شما (...) و با انفعال محض در مقابل ال سعود خشم مردم را بیشتر کرد. تازه این ماجری سفارت هم بهانه ای بیش نیست. آنها داشتند دارند کار خودشان را می کنند.
مدیر پایگاه قسمت نقطه چین داخل پرانتز به جهت داشتن بار حقوقی ویرایش شد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۷
والله كه سگ و خوك . بهتر از اين مفسداتي هاي خائن اين كشور اند كه نه دين دارند و نه هيچ چيز مثبت ديگر !!!
بابک زینی زاده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۱/۳۱
0
1
اول از همه باید بگم حکام سعودی بازی خطرناکی رو شروع کرده‌اند که در نهایت می‌توانه منجر به فاجعه‌ای بزرگ در منطقه بشه، هرچند امروز پشت این آقایون سعودی به اسراییل و امریکا گرمه، ولی باید بدونن در نهایت این کشورها هم دنبال منافع خودشونن. از طرفی دولت یازدهم هم با بهانه وش عار تعامل و دیپلماسی، تنها باعث کاهش ابهت و افت جایگاه کشورما در منطقه و جهان شده. این آقایون هم به غرب و امریکا دل خوش کردن در حالی که طرف مقابل تنها به دنبال استفاده ابزاری از اون‌هاست.
اما در باره شرط و شروط عجیب وهابی ها باید بگم در ماجرای منی تنها یک تشر حضرت آقا (دامه برکاته) کافی بود تا حکام سعودی از موضع خودشون کوتاه بیان و پیکر مطهر شهداری ما رو برگردونن، امروز هم اگر دولت تدبیر!؟ بی عملی نشون بده باز با یک تشر امام عزیزمان، این وهابی ها سرجایشان خواهند نشست، هرچند امیدوارم برای این قبیل مسایل از حضرت آقا هزینه نکنیم.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۱/۳۱
0
0
وهابی تو هستی و اربابان سعودیدیت!!!
شیخ نمر به ما ربطی نداره ، هرکی دنبال تحول هست باید هزینه شو پرداخت کنه همونطور که ما برای خیلی چیزها در ایران هزینه شو پرداخت کردیم تا به این استقلال رسیدیم . شما چرا برای زائران ایرانی و مردم مظلوم یمن خونت نجوشید !!!! شما دقیقا یا نفوذی آل سعود هستید یا گمراه !!! چون تا الان هرکاری کردید به نفع اونها بوده نه به ضرر شون.خدارو شکر درمبارزه وجنگ با آل سعود در عراق و سوریه باز هست ! با این دشمن فقط باید به شیوه خودش جنگید مثل سردار سلیمانی و ...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۱
0
0
تا روحانی نگوید مرگ بر آمریکا
و آمریکا را مثل (...) هیچگونه پاسخی نمی تواند به شیوخ کثیف منطقه حتی اگر جنایتی
دیگر بدتر از منا و جده انجام دهند
مدیر پایگاه قسمت نقطه چین داخل پرانتز به جهت داشتن بار حقوقی ویرایش شد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۷
كسي كه درس بندگي در انگليس خوانده باشد
عرضه تشر و مقابله با آمريكا و انگليس و آل يهود خائن را نخواهدداشت
پس از هم اكنون بايد به فكر رئيس جمهوري شجاع و دين دارد بود (...) مزبله های غربی !!!
مدیر پایگاه قسمت نقطه چین داخل پرانتز به جهت داشتن بار حقوقی ویرایش شد
عباسی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۳
0
0
در سایه سهل اگاری این دولت وامتیازات وکلاهی که امریکاییها در قضیه هسته ای از ما گرفتند وبرداشتند حالا نوبت عربستانیهاست که امتیاز بگیرن از دولت روحانی امروز حزبالله فدا جزایر سه گانه واقعا متاسفم برای چنین دولت (...)
مدیر پایگاه قسمت نقطه چین داخل پرانتز به جهت داشتن بار حقوقی ویرایش شد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۷
0
0
سعوديها حيواناتي هستند كه كمتر در باغ وحش هاي دنيا يافت مي شود .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۰
0
0
خاک بر سر آن ایرانی که دارد می بیند جنایات آل سعود ملعون ووحشی را که چه به روز مردم یمن ومردم عربستان خصوصا شیعیان دارند می آورند آنوقت می خواهند بروند حج . چه حجی می خواهی انجام دهی ؟؟ !
خود شما مردم باید اینقدر بصیرت داشته باشید که بگویید ما اصلاً بخ مکه نمی رویم تا زمانی که دولت سعودی سر کار است . وقتی چنین بینشی به خرج دهید مطمئن باشید خداوند ثواب همان حج را به شما خواهد داد . زیرا شما با دشمن اسلام ومسلمانان برخورد نمودید وموضع گیری کردید .
حاج سعید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۰
0
0
یک سخن با سعودیها دارم امیدوارم به زبان عربی برای آنان فرستاده شود وار طریق سایتها آن را دریافت کنند وآن این است : ای آل سعود وای سفاکان ودد منشان روزگار بدانید ملت ایران آقا ، نجیب ، فهیم ، باکرامت ، با شخصیت ، صبور ، شکیبا ، مسلمان حقیقی ، علی (ع) دوست ، شجاع ، جسور ، با غیرت ، با دیانت ، با وقار ، با ایمان ، با فرهنگ ، دشمن شناس ، و دشمن کش است . این شماها هستید که خصلت وخوی حیوانی دارید ، این شما هستید که فرهنگ وهابیت یعنی دشمن سرسخت پیغمبر اسلام را رواج داده ومی دهید ، این شما هستید که گروه داعش آدم کش را سازماندهی کردید وبه جان ملتها انداختید ، این شما هستید که دست کثیف خود را در دست امریکا قراردادید ، شما جرثومه های فساد وتباهی بر روی زمین هستید ، انشاءالله به فضل خداوند تبارک وتعالی حضرت مهـــــــــــــــــــــــــــــــــــــدی علیه السلام ظهور خواهند کرد وریشه ی شما خشکانده خواهد شد . آمین یا ربّ العالمین
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۰
0
0
هر ایرانی ( هر مسئولی ) از نظام جمهوری اسلامی ایران که در فکر خود سازش با عربستان داشته باشد و یا اینکه با این حیوانهای بیابانی مماشات نماید از منفورترین آدمها هست .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۰
0
0
چهره های جهنمی مأموران سعودی را ملاحظه کنید ببینید چقدر کثیف و حیوان صفت تشریف دارند . همین اینها با حجاج ایرانی اخلاق بسیار ناپسند نشان دادند . به خدای محمد(ص) قسم می خورم که اگر با عربستان وارد یک جنگ شویم اینقدر از این حیوانها را بکشم که از خون آنان فرش درست شود
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: