به‌روز شده در: ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۹
گفت‌وگو
آیت الله العظمی علوی گرگانی: نسبت به مسایل فرهنگی اخیر نگرانیم
دیدار شورای سردبیری "خیبرآنلاین" با یک مرجع تقلید
صرف نشستن افراد در کنار رهبری، معیار انتخاب نیست
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با علی‌اصغر زارعی
ناگفته‌هایی از نحوه ورود آیت‌الله مهدوی‌کنی به خبرگان
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(2)
چه کسانی آیت‌الله مهدوی‌کنی را بایکوت خبری کردند؟
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(1)
موضوعات شورا جهت رفع تکلیف مطرح می‎شود
عضو شورایعالی فضای مجازی در گفت‌وگو با "خیبرآنلاین"
آشنایی با یک خواننده جوان جبهه انقلاب
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با سید مهدی ضامنی
تاثیر دودهه زندگی در آمریکا بر ذهن ظریف
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق کوشکی(2)
سیاستمدار در تراز انقلاب‌ اسلامی نداریم
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق‌ کوشکی(1)
استراتژی حزب‌الله برای 4 سال پیش رو
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با حسین الله‌کرم
بزرگترین اشتباه سیاسی‌ عمرم رای به خاتمی بود
گفت‌وگوی "خیبرآنلاین" با مهدی کوچک‌زاده (2)
کدام غیرت به مسئولان دیپلماسی دولت یازدهم این اجازه را می دهد که در برابر سیل بی‌سابقه تحقیر و توهین مشتی دولت فسقلی و خرده پا به ملت بزرگ ایران، مهر سکوت و خنده بر لبان خود بزنند؟
"خیبرآنلاین" - خسارت محض برجام، جدای از متن پرابهام و مملو از ایراد آن که تعهدات غیرمتوازن برای ایران و 1+5 درنظر گرفته، و علاوه بر عقب نشاندن و فلج کردن صنعت هسته ای کشورمان و عدم لغو تحریم های گره گشای اقتصادی برای ایران، آثار زیانبار سیاسی و تبلیغاتی بسیاری را هم برای ایرانیان به همراه داشته است.

به گزارش پایگاه خبری - تحلیلی "خیبرآنلاین"، آنانی که به اعتبار و آبروی کشورمان حساس هستند و اخبار منطقه و بین الملل را رصد می کنند، از تلخی اتفاقات دیپلماتیک هفته گذشته برای کشورمان متاثر و ناراحت هستند و مقصر اصلی این حالت انزواگونه در اجلاس سازمان همکاری های اسلامی و خط و نشان کشیدن های پی در پی کشورهای معروف به فزرتی را برجام و تهیه کنندگان آن می دانند.

در اجلاس سازمان همکاری های اسلامی که در گذشته ای نزدیک، یکی از نقاط قدرت و اتکای جمهوری اسلامی محسوب می شد، با رشوه نفتی بنی سعود و همراهی برخی دولت های عربی همسو با آنها، بیانیه ای به تصویب رسید که حداقل 5 بند آن در ضدیت با ایران اسلامی و جریان مقاومت بود.

ادعای دخالت ایران در برخی کشورهای منطقه همچون یمن، سوریه، بحرین و سومالی، توصیه به کشورمان برای حسن همجواری و عدم دخالت در امور همسایگان، ماجرای سفارتخانه ریاض در تهران و کنسولگری این کشور در مشهد که با اعتراض گسترده به اعدام مظلومانه شیخ نمر مواجه شده بودند، محکومیت مواضع ایران درباره اعدام های گسترده در سعودی و تروریست نامیدن حزب الله به واسطه همکاری این ضلع مقاومت با دولت قانونی و مشروع سوریه، 5 بندی است که به عنوان بیانیه اجلاس سازمان همکاری های اسلامی در استانبول مطرح شد.

درس بزرگ برجام به فزرتی‌ها: تا می‌توانید از دولت روحانی امتیاز بگیرید

اگرچه حسن روحانی و وزیر خندانش، ظریف، پس از حضور در جلسات مختلف این اجلاس و ایراد سخنرانی ها و بیان نظرات، در جلسه پایانی آن شرکت نکردند، اما کیست که نداند این همه گستاخی مشتی دولت بی خاصیت علیه ملت بزرگ ایران، به واسطه انفعال حاکم بر برخی مسئولان، به ویژه در عرصه دیپلماسی کشورمان، انجام گرفته است؟

از روزی که مذاکرات هسته ای با مدل خاص روحانی - ظریف در سال 92 کلید خورد، هر روز بر عمق و دامنه گستاخی کشورهای مختلف علیه انقلاب اسلامی افزوده شد تا جایی که این روزها، دیگر فقط آمریکا نیست که ایران اسلامی را به انواع گزینه ها تهدید می کند، بلکه پارلمان بحرین هم به خود این اجازه را داده است تا علیه کشورمان و جبهه بزرگ مقاومت اعلان جنگ نماید!

آیا این فضاحت، نتیجه درس برجام به فزرتی ها نیست؟ آیا روش مذاکرات و نتیجه حاصل از آن، غیر از این موضوع را برای دولت های مختلف تداعی می کند که تا دولت روحانی بر سر کار است، هرچقدر که می توانید فشار بیاورید و امتیاز بگیرید...

آیا طی این 3 سال، در مقابل این همه زبان درازی و گستاخی برخی دولت ها، از دولت روحانی و وزیر خارجه آن جز خنده و سرپوش گذاردن بر توهین های دشمنان، چیز دیگری دیده ایم؟

روحانی طی روزهای گذشته و در اعتراض به منتقدان گسترده عملکرد دولت یازدهم، "غیرت دینی" را جستجو می کرد؛ حال از او می پرسیم کدام غیرت به مسئولان دیپلماسی دولت یازدهم این اجازه را می دهد که در برابر سیل بی سابقه تحقیر و توهین مشتی دولت فسقلی و خرده پا به ملت بزرگ ایران، مهر سکوت و خنده بر لبان خود بزنند و همچنان سرگرم مذاکرات 2/5 ساعته در اتاق خصوصی با نماینده شیطان بزرگ باشند؟

طی 3 سال گذشته، در فرودگاه جده به نوجوان این کشور جسارت شد، در بازرسی ها و تفتیش ها به زایران ایرانی خانه خدا توهین کردند، در ماجرای مشکوک سقوط جرثقیل در صحن مسجدالحرام چند ایرانی از جمله برخی نخبگان از دنیا رفتند، در فاجعه منا صدها ایرانی بی گناه به خاک و خون کشیده شدند، اعدام ناجوانمردانه و مظلومانه آیت الله نمر اجرایی شد، بیش از یکسال به حریم قانونی و جغرافیای رسمی مردم آزادیخواه و مقاوم یمن حمله مستقیم صورت گرفت، برای تروریست های تکفیری در سوریه و عراق دلارهای نفتی و تجهیزات نظامی و فتواهای مذهبی صادر شد، حزب الله جزو گروه های تروریستی قلمداد گردید، در یک همکاری و هماهنگی آشکار با آمریکا برای ضربه اقتصادی به ایران، قیمت نفت را تا پایین ترین حد آن کاهش دادند و حالا، در اجلاس سازمان همکاری های اسلامی 5 بند علیه کشورمان و جبهه مقاومت صادر شد و... اما پاسخ دولت یازدهم و دستگاه دیپلماسی آن به این همه توهین و تحقیر و تهدید و عملیات چه بود؟!

بی شک، برجامی که این روزها از آن با عنوان "خسارت محض" یاد می شود، علاوه بر به تعطیلی کشاندن بخش قابل توجهی از صنعت هسته ای کشورمان و بازکردن درهای نفوذ برای دشمنان قسم خورده این مرزوبوم، اینک برای دولت های مختلف این پیام خطرناک را به همراه داشته است که از دولت فعلی مستقر در ایران، تا می توانید و با انواع روش های غیرمتعارف در عرصه دیپلماسی، امتیاز بگیرید، خیالتان هم راحت، شاهد این هیچ واکنش جدی از سوی مدعیان اعتدال و تدبیر و امید نخواهید بود...
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
مهران
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۲
0
4
با سلام
انتخاب کوفی ، منتخبین کوفی ، نتایج کوفی
متاسفانه وقتی ما مردم خود را در معرض انواع تبلیغات رسانه های سوء دشمنان این مرز و بوم قرار می دهیم و تحلیل های این رسانه های استکباری را دانسته و یا ندانسته در زندگی معیار و میزان خود در انتخابات روزمره زندگی قرار می دهیم آنوقت نتیجه آن می شود که می بینیم.(...) انتخاب می شود که شعار او تعامل با دشمنان اسلام است. افرادی بر سر کار می آیند که نه غیرت مذهبی و دینی دارند نه غیرت ملی دارند نه دغدغه انقلاب و آرمانهای مقدس آنرا در سر دارند و هیچ و هیچ و هیچ.بدتر از آن اینکه ، بعضا" این افراد لباس مقدس روحانیت را بر تن دارند و آنها تیشه برداشته بر ریشه های این انقلاب ضربه می زنند.
دیگر دشمنان داخلی این کشور گروهها و گروهکهای فریب خورده کمونیستی و شبه اسلامی همچون احزابی مانند حزب توده و سازمان منافقین و چریکهای فدایی خلق نیستند.زمانی که مشت اینگونه احزاب برای مردم باز شد ، مردم آنها را به زباله دانهای تاریخ فرستادند.
ولی امروزه دشمنان این کشور افرادی هستند که لباسشان ، سخنشان، رفتارشان و سبک زندگیشان در ظاهر مذهبی گونه است ولی در عمل 180 درجه برخلاف آنست. امروز دشمنان این کشور خود را ملبس به لباس روحانیت کرده اند، نماز می خوانند و در نماز جمعه شرکت می کنند از اسلام می گویند ولی عملکرد آنان و او معاویه گونه است.اینان افرادی هستند که رهبر و ولی امر مسلمین را تنها گذاشته اند و آرمانهای مقدس امام را فراموش کرده اند. این افراد بجای تکیه به اقشار مردمی و تواناییهای آنان و توان ملی، دست گدایی به سوی مستکبرین دراز کرده اند و از آنان برای گشایش در زندگی مردم راه حل می طلبند.
ولی این افراد باید بدانند که روزی فرا خواهد رسید که مشت آنان نیز برای ملت باز خواهد و سرنوشتی همچون سرنوشت کسانی که در گذشته این راه را رفته اند خواهند داشت.
مدیر پایگاه قسمت نقطه چین داخل پرانتز به جهت داشتن بار حقوقی ویرایش شد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۲
1
0
همانطور که وجود چند جوش چرکین بد منظر در بدن را نمی توان
گفت که این بدن از بین رفته و دیگر کارایی ندارد ، حال ظهور روسایی
مثل اعتدالیون هم دال به زیر بار رفتن امت بزرگ نمی شود
حال هاشمی ، خاتمی و روحانی چه ضعفی از شیاطین دادنند که خط را
عوض نمودن خودشان می دانند و خداوند متعال اما قطعاآمریکا دیگر
که در این کشور جایی دارد و نه می تواند جایی پیدا کند
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: