به‌روز شده در: ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۹
گفت‌وگو
آیت الله العظمی علوی گرگانی: نسبت به مسایل فرهنگی اخیر نگرانیم
دیدار شورای سردبیری "خیبرآنلاین" با یک مرجع تقلید
صرف نشستن افراد در کنار رهبری، معیار انتخاب نیست
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با علی‌اصغر زارعی
ناگفته‌هایی از نحوه ورود آیت‌الله مهدوی‌کنی به خبرگان
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(2)
چه کسانی آیت‌الله مهدوی‌کنی را بایکوت خبری کردند؟
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(1)
موضوعات شورا جهت رفع تکلیف مطرح می‎شود
عضو شورایعالی فضای مجازی در گفت‌وگو با "خیبرآنلاین"
آشنایی با یک خواننده جوان جبهه انقلاب
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با سید مهدی ضامنی
تاثیر دودهه زندگی در آمریکا بر ذهن ظریف
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق کوشکی(2)
سیاستمدار در تراز انقلاب‌ اسلامی نداریم
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق‌ کوشکی(1)
استراتژی حزب‌الله برای 4 سال پیش رو
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با حسین الله‌کرم
بزرگترین اشتباه سیاسی‌ عمرم رای به خاتمی بود
گفت‌وگوی "خیبرآنلاین" با مهدی کوچک‌زاده (2)
کد خبر: ۴۹۷۵۳
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۲
انقلابی و بی تعارف سخن خود را مطرح می کنیم و آن اینکه، اگر روحانی حد خود را نداند و رعایت نکند، حزب الله و نیروهای انقلابی نیز برای او کمترین حد و جایگاهی را قائل نخواهند بود
"خیبرآنلاین" - حسن روحانی، رییس صریح اللهجه و حاشیه ساز دولت یازدهم، که با گذشت 3 سال از عمر دولتش، علاوه بر از کار انداختن چرخ صنعت هسته ای، در توقف چرخ اقتصادی بخش های بزرگی از ملت ایران نیز نقش به سزایی داشته است، به جای پاسخگویی درباره آنچه که تاکنون مرتکب شده و خسارت محضی که به واسطه برجام بر مردم ایران وارد کرده است، به حاشیه سازی و حدنشناسی در چارچوب جایگاه و سخن خود ادامه داد.

به گزارش پایگاه خبری - تحلیلی "خیبرآنلاین"، روحانی که طی این 3 سال، بارها تلاش کرده است با استفاده از ادبیات متفاوت، در برابر نص صریح و آشکار بیانات ولی امر مسلمین، ابراز وجود مخالف نماید، این بار، تنها پس از 2 روز از اعلام علنی دیدگاه منطقی و مستدل معظم له که بر مبنای غیرت و منافع ملی ایراد شده بود، بار دیگر در مقام کلام، حدنشناسی کرد.

براساس این گزارش، روحانی که معمولا سخنرانی های صبح او با حاشیه توام بوده است، در صبحی جنجال دیگری، به بهانه پاسداشت مقام معلم و در بخشی از سخنان جنجالی اش، اظهار کرد: "روز گذشته در جلسه شورایعالی انقلاب فرهنگی صحبت‌هایی درباره بیانات اخیر مقام معظم رهبری ردوبدل شد و این سوال مطرح شد که چرا در اروپا دانش‌آموزان به جز زبان رایج آن کشور باید دو زبان دیگر را یاد بگیرند اما ما در این زمینه یک گام عقب‌تر هستیم. ما هرچه بتوانیم جوانان خود را به زبان‌های بیشتر دنیا آشنا کنیم دریچه‌ای جدید از علم و دانش و فهم جهانی و شناخت را بر روی آنها باز کرده‌ایم. اینکه امروز بخواهیم به علم جهانی دسترسی داشته باشیم و بخواهیم چند زبان بیاموزیم علاوه بر امکانات، به تعداد معلمان آشنا به زبان‌های خارجه و همچنین خواست مردم و دانش‌آموزان ارتباط دارد. چرا که مردم و دانش‌آموزان خود باید بخواهند و از میان چندین زبان یکی را انتخاب کنند. امروز شبه‌قاره هند با بیش از 2 میلیارد جمعیت به دلیل تسلط به زبان انگلیسی در زمینه آی‌تی بسیار موفق ظاهر شده است. باید زبانی را بیاموزیم که شغل بیشتری را برای نسل جوان آینده به وجود آورد و ارتباطات اقتصادی ما را تحکیم ببخشد. چنانچه بتوانیم در این زمینه تلاش کنیم راه علمی و اشتغال را در کشور فراهم کرده‌ایم."

بیان این قبیل سخنان از فردی که افتخار خود را کسب مدرک تحصیلی از دانشگاه های غربی و انگلیسی می داند، خالی از تعجب نیست؛ همچنین، سینه چاکی کسی که از گذشته تاکنون هماره کوشیده است تا با دولت انگلیس بهترین مراوده را داشته و بیشترین خدمات را به دولتمردان انگلیسی ارایه کند (از بازکردن سریع سفارت روباه پیر در تهران تا حضور آزادانه مسئولان ضدایرانی انگلیس در کشورمان)، برای تسلط زبان انگلیسی در کشور شگفتی ندارد؛ اما آنچه که مایه تاسف است، تکرار اظهار فضل از جانب او در مقابل منویات و دیدگاه های ولی امر مسلمین می باشد.

حدنشناسی روحانی، این بار به بهانه سینه‌چاکی از زبان انگلیسی

در واقع، اصرار روحانی بر بیان اظهاراتی متفاوت از آنچه که از سوی امام خامنه ای مطرح می شود، نشان می دهد که در پس این حدنشناسی، یک تفکر وجود دارد و با این حساب، دیگر نمی توان در برابر حاشیه سازی های خودخواسته او سکوت کرد.

اگر برخی نمایندگان فعلی و آتی مجلس به واسطه مسایلی که فعلا از ذکر آن معذوریم اما همگان درباره آنها مطلع هستند، سیاست سکوت را در برابر جریان انحرافی آشکار دولت یازدهم اتخاذ کرده اند، اما نهادهای امنیتی و نظارتی و نیروهای انقلابی و امت حزب الله هیچ بده و بستانی با چنین فردی ندارند.

روحانی باید بداند که تنها به واسطه امضای ولی امر مسلمین در پای حکمش، اجازه حضور در پاستور و جلوس برای صندلی ریاست جمهوری را دارد، و اگر روزی این امضا پس گرفته شود، امت با قدرت و در سریعترین زمان ممکن، کرسی متعلق به بیت المال را بازپس خواهند گرفت.

انقلابی و بی تعارف سخن خود را مطرح می کنیم و آن اینکه، اگر روحانی حد خود را نداند و رعایت نکند، حزب الله و نیروهای انقلابی نیز برای او کمترین حد و جایگاهی را قائل نخواهند بود. اگر بخواهد در ادامه این مسیر غلط و دشمن شادکن حرکت کند، قطعا با سد آهنین و نفوذناپذیر فداییان "اسلام انقلابی" مواجه خواهد شد.

در پایان و قبل از درج اظهارات منطقی و ناشی از غیرت، عزت و مصلحت ملی امام خامنه ای پیرامون چرایی عدم انحصار آموزش زبان انگلیسی در کشورمان، به روحانی یادآور می شود که به جای حاشیه پردازی و تلاش در انحراف افکار عمومی، خود را برای پاسخگویی به مردم بزرگ، صبور، با بصیرت و هوشمند ایران درباره هدردادن فرصت 3 ساله خدمت به مردم و خسارت محضی که به واسطه برجام به کشورمان وارد شد، آمده کند. زنگ انشاء تمام شده است، سال آخر عمر دولت روحانی زنگ حساب است.

"من همینجا این حرفى را که گاهى هم گفته‌ام به مسئولین آموزش‌وپرورش [تکرار میکنم‌]؛ شاید به مسئولین محترم فعلى نگفته باشم امّا قبلها مکرّر گفته‌ام؛ این اصرار بر ترویج زبان انگلیسى در کشور ما یک کار ناسالم است. بله، زبان خارجى را باید بلد بود امّا زبان خارجى که فقط انگلیسى نیست، زبان علم که فقط انگلیسى نیست. چرا زبانهاى دیگر را در مدارس به‌عنوان درس زبان معیّن نمیکنند؟ چه اصرارى است؟ این میراث دوران طاغوت است، این میراث دوران پهلوى است. [مثلاً] زبان اسپانیولى؛ امروز کسانى که به زبان اسپانیولى حرف میزنند کمتر از کسانى نیستند که به زبان انگلیسى حرف میزنند؛ در کشورهاى مختلف، در آمریکاى لاتین یا در آفریقا کسان زیادى هستند. مثلاً میگویم؛ بنده حالا مروّج [زبان] اسپانیا نیستم که بخواهم براى آنها کار بکنم، امّا مثال دارم میزنم. چرا زبان فرانسه یا زبان آلمانى تعلیم داده نمیشود؟ زبانهاى کشورهاى پیشرفته‌ى شرقى هم زبان بیگانه است، اینها هم زبان علم است. آقا جان! در کشورهاى دیگر به این مسئله توجّه میکنند و جلوى نفوذ و دخالت و توسعه‌ى زبان بیگانه را میگیرند؛ ما حالا از پاپ کاتولیک‌تر شده‌ایم! آمده‌ایم میدان را باز کرده‌ایم و علاوه بر اینکه این زبان را کرده‌ایم زبانِ خارجىِ انحصارىِ مدارسمان، مدام داریم مى‌آوریمش [در مقاطع] پایین؛ در دبستانها و در مهدِکودک‌ها! چرا؟ ما که میخواهیم زبان فارسى را ترویج کنیم، باید یک عالَم خرج کنیم و زحمت بکشیم. [وقتى‌] کرسى زبان را در یک‌جا تعطیل میکنند، باید تماسهاى دیپلماتیک بگیریم که چرا کرسى زبان را تعطیل کردید. نمیگذارند، اجازه‌ى دانشجو گرفتن نمیدهند، امتیاز نمیدهند، براى اینکه زبان فارسى را یک‌جا میخواهیم ترویج کنیم؛ آن‌وقت ما بیاییم زبان آنها را خودمان با پول خودمان، با خرج خودمان، با مشکلات خودمان ترویج کنیم. این عقلائى است؟ من نمیفهمم! این را داخل پرانتز گفتم، براى اینکه همه بدانند، توجّه کنند. [البتّه‌] نمیگویم که فردا برویم زبان انگلیسى را در مدارس تعطیل کنیم؛ نه، حرف من این نیست؛ حرف این است که بدانیم چه‌کار داریم میکنیم؛ بدانیم طرف میخواهد چگونه نسلى در این کشور پرورش بیابد،  و با چه خصوصیّاتى". (اینجا)
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲۳
امیدی
|
-
|
۲۰:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۵
1
5
ایشان با بیان این مطالب شاذ هر چند به لطف الهی چهره ی واقعی خود را آشکار می سازد ولی بطور قطع و یقین راهی برای او باقی نمانده ایشان پس از قول 100 روزه ی شکوفایی اقتصادی و مذاکرات خفت بار چند سال اخیر با شیاطین و گذشت 1000 روز از وعده ی محقق نشده تحول اقتصادی، برای انحراف اذهان عمومی از شکست در مذاکره با شیطان به این سخنان متوسل می شود تا مردم و نخبگان جامعه را سرگرم نماید و هر چند باید بخشی از نخبگان به این سخنان جواب بدهند ولی باید گروهی از نخبگان و مردم مطالبه تحقق وعدهای دروغ را پی گیری نمایند تا به امید خدا این روزهای خفت بار در تاریخ انقلاب اسلامی سریعتر به پایان برسد و مردم ایران اسلامی در آزمون ریاست جمهوری آینده فردی در تراز انقلاب اسلامی را سکان دار قوه ی مجریه نمایند.
ناشناس
|
Sweden
|
۲۱:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۵
0
5
اگر زیان خارجی ملاک بود که احمد شاه با تسلط به سه زبان زنده یعنی روسی و فرانسه و انگلیسی، باید یک بیسواد مثل رضاخان عوض نمی شد!
ناشناس
|
Sweden
|
۲۱:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۵
1
2
البته دقت کنید که (...) همه نظام با روحانی همراه و موافق هستند.
ضمنا رهبری مخالف آموزش انگلسی در مهدکودکها و دبستانها بود نه مقاطع بالاتر.
در سنین پایین آموزش زبان سبب ایجاد دوگانگی فکر و فرهنگی می شود.
مدیر پایگاه قسمت نقطه چین داخل پرانتز به جهت داشتن بار منفی ویرایش شد
ناشناس
|
Sweden
|
۲۲:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۵
1
5
آقای روحانی ظاهرا نمی دانند که آنچه سبب توسعه صنایع آی تی در هندوستان شده است زبان انگلیسی نیست. بلکه وجود جمعیت زیاد و کارگر بسیار ارزان است. کارگرانی که حتی اکثرشان سواد هم ندارند. اگر به انگلیسی زبان بودن است چرا سرمایه دار آمریکایی کارخانه اش را در همان آمریکا یا کانادا یا جامائیکا مستقر نمی کند و آن را به هند می برد؟ یا مگر چین که هنوز هم مردمش اکثرا انگلیسی نمی دانند چرا باید به بزرگترین مقصد شرکتهای الکترونیکی دنیا تبدیل شود؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۵
1
4
جناب دولت یازدهم (...) ُ به ما چه مربوط که کشورهای دیگر ُ دو زبان بیگانه را آموزش می دهند مگر آنها ُ الگوی ما هستند ُ تا کی می خواهید تقلید وارانه کار کنید ُ این همه تقلید بس نیست . می گویی تا کی باید عقب باشیم ُ جناب دولت یازدهم (...) ُ اولا که عقب ماندگی تو زبان های بیگانه نیست یا زبان انگلیسی ُ عقب ماندگی واقعی این هست که همه پیشرفت های فناوری فضایی و موشکی و هسته ای ُ خودروی بومی برقی که ساخته شده خودمان ولی هیچ پشتیبانی از آنها نمی شود و .... ُ را دارید برباد می دهید . اینها را رها نکنید ُ که عقب ماندگی واقعی رها کردن علم و فناوری و ... هست . نه زبان انگلیسی ُ انگلیس دیکتاتور و خون آشام .
مدیر پایگاه قسمت های نقطه چین داخل پرانتز به جهت داشتن بار حقوقی ویرایش شد
مهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۶
0
6
سلام بربرادران خیبری .
حالابایدازاون اقایون انحراف شناس پرسیدچراساکتند.ایااینهمه توهین به منتقدین .مردم ورهبری رونمیبینند.روزگارغریبست به احمدی نژادی که دغدغه اش اسلام وانقلاب ومردم بودندوبه تعبیررهبرعزیزدولتی بودکه انقلاب روبه ریل اصلی بازگرداندتهمت انحرافی زدندوعملادزکارش کارشکنی کرندامادربرابرفتنه گری (...) واداده دربرابرغرب ساکتند.اینجاست که پی به مظلومیت دکتراحمدی نژادمیبریم ومیبینیم که چقدررهبرمان سیدعلی تنهاس .بدبختی این جماعت مثلااصولگرااینه که ازبصیرت بی بهره اندوبیشتربه منافع خودمی اندیشند.ودراین بین لیبرالهاووادادگان به غرب سرمستانه جولان میدهند.اینان دارندسنگرهارافتح میکنندودرپی ساختن کشوری لیبرال هستندکه تنهادرظاهراسم اسلامی داره واقایون حزب الهی همچنان درخواب خرگوشی .حالامیفهمم رهبرم چقدرتنهاست حالاپی به مظلومیت حسن مجتبی وبرادرشهیدش میبرم .حالامیفهمم غربت علی رو.حالامیفهمم حجه بن الحسن چراظهورنمیکنه حق داره ظهورنکنه ااین جماعت بی بصیرت که فقط به فکر پرکردن جیبهای خودند.حالابیشترپی به مظلومیت احمدی نژادمیبرم .مامردمانی هستیم که خوب کفران نعمت میکنیم واحمدی نژادنعمتی بودکه کفرانش کردیم والان رهبرم تنهاست .خداعمرطولانی به این فرزندزهرابده که اگرسیدعلی نباشه بی شک امریکاوانگلیس خبیث برماحاکم خواهندشدوروزی خواهدرشیدکه ازایران چیزی جز اسم باقی نخواهدماند
مدیر پایگاه قسمت نقطه چین داخل پرانتز به جهت داشتن بار حقوقی ویرایش شد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۶
بعضي يعني بيشتر نماينده هاي اصول گراهاي (...) ُ در مدت هشت سال رياست جمهوري احمدي نژاد بزرگوار ُ و همين الان هم ُتو مغز احمدي نژاد دوربين کاشته بودن ُ ذره بين کاشته بودن ُ و ... مي گفتن احمدي نژاد خيال داره يک کارايي بکنه ُ خيال داره با آمريکا رابطه برقرار کنه ُ از اوباما در خواست ملاقات کرده و جواب منفي شنيده و يک دنيا از اين پيش داوري ها و قضاوت هاي ظالمانه و دروغين و احمقانه ُ بخاطر همين احمدي نژاد نفس مي کشيد ُ راه مي رفت ُ سخن مي گفت ُ سرکار مي رفت و ... براي اين بي خردان جاي سوال داشت ُ و اورا براي توهمات خودشان به مجلس مي کشيدن براي سوال و ... و هميشه هم اشتباه کرده بودند چون احمدي نژاد را ذهن خواني مي کردند و بر اساس آن پيش داوري و قضاوت هاي غلط و نابجا مي کردند و دست از سرش برنمي داشتند ُ اما دولت يازدهم جلوي چشم اين بي بصيرتان و ابوموسي اشعري ها هر برنامه اي رو بخواهد اجرا مي کنه و با امريکاي جنايتکار مرتب ماچ و بوسه رد وبدل مي کنند و يک گروه مثلا دانشگاهي که بين آنها يک نفر جاسوس سيا هم بود و شايد بيشتر ُ تمام دانشگاهاي کشور رو با بي نهايت دست و دلبازي ُ مي گذارند بازديد کنند و در واقع جاسوسي کنند ُ اما اما اما هيچ صدايي هيچ صدايي از نماينده گان (...) بلندنشد و ما مردم مي پرسيم اينها چرا نماينده شده اند ُ مورد ديگر : در سايت خبرگزاري دانشجو در گقتگو با يک کارشناس بنام آب نيکي :

يک کارشناس مسائل هسته‌اي گفت: حضور خبرنگار خارجي درسايت هسته‌اي اولين بار در جمهوري اسلامي رخ داده و قطعا کسي که اين اقدام را انجام مي دهد فردي مبتدي و عادي نيست و از طرف رسانه ها و سيستم هاي جاسوسي حمايت مي شود.

و اما واما واما واما ُ هيچ صداي هيچ صدايي هيچ صدايي از اين نماينده هاي (...) بلند شد که نشد ُ راي هايمان برشما حرام باد . ما مردم مي پرسيم اين خواب آلودگان ُ چرا نماينده مجلس شده اند ؟ راي هايمان برشما بي بصيرت حرام ابدي باد ُ روز قيامت از شما خواهيم پرسيد چرا نماينده مجلس شده ايد ؟
مدیر پایگاه قسمت های نقطه چین داخل پرانتز به جهت داشتن بار حقوقی ویرایش شد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۶
0
3
جناب دولت یازدهم ُ همه مردمان کشورهای افریقایی هم چندین زبان اروپایی و امریکایی بلد هستند و می توانند سخن یگویند و بخوانند و ...... بخاطر وجود استعمارگرهای مختلف در کشورشان ُ اما کشورشان آنچنان عفب مانده و بیچاره هستند که هیچ ملتی در جهان اصلا اطلاع ندارد مثلا کشوری به نام گامبیا و ... وجود دارد و روز به روز بیچاره تر وبدبخت تر می شوند با اینکه روی معادن های مختلف از نعمت های الهی نشسته اند . پس زبان بیگانه باعث پیشرفت یک کشور نمی شود .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۶
0
4
حال که روحانی (...) را در پیش گرفته و هر روز بمیولی می سازد
یه استاندار هایش بعبا رد صلاحیت دوستانشان قهر می کنند و روز دیگر
خودش برای نماینده اصفهان شمشیر را از رو می بندد مردم هم با با ادبیات
دولت پیش یرونند
باید به استانداری ها و فرمانداری ها و بخشداری ها بر اساس قانون اساسی
جهت اخذ مطالباتشون هجوم ببرنند
این معنی نداره (...) در ناز نعمت در اروپا و امریکا روزگار
بگذرانند بعد ما منتظر نسخه های کثیف حضرات باشیم
کار نیست بجهنم پول تو جیبی بیکاران را دولت باید بدهد
گاگول بازی بسه دیگه حق گرفتنی است و گرنه باید اون دنیا مطالبه نمود
مدیر پایگاه قسمت های نقطه چین داخل پرانتز به جهت داشتن بار حقوقی ویرایش شد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۶
4
0
به نظر من این یک مساله طبیعی است که رهبری و رییس جمهور در بعضی مسائل اختلاف نظر داشته باشند و این نشان دهنده مردمسالاری دینی واقعی در جامعه هست و اینگونه اختلافات در اندیشه ها به نظر من بیشتر باعث تقویت جایگاه رهبری می شود و همه می پذیرند که جامعه استبدادی نیست و لزوما هر چه رهبری بفرمایند و هر جور فکر کنند لزوما همه باید اونجوری فکر کنند.
پاسخ ها
ناشناس
| Sweden |
۱۴:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۸
خیر. اینکه رییس جمهور و رهبری با هم پینگ پونگ بازی کنند اصلا عادی نیستو ضمنا رابطه رهبری با سایر اجزای نظام بر اساس ولایت است نه مردمسالاری.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۷
0
3
هندی ها زمانی که زدند تو سر انگلیس و انگلیسی های جنایتکار و استعمارگر را ُ از هند بیرون کردند ُ پیشرفت کردند .
آرش
|
Germany
|
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۷
0
4
ترمز بریده....همین روزهاست که بزنه به کوه و متلاشی بشه!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۸
0
4
آقای دکتر حسن روحانی با این عملکرد خود در دولت یازدهم مطمئن اشد که ملت ایران به او رأی نخواهد داد . وایشان باید بروند به دنبال شغلی دیگر .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۸
0
5
دولت آقای روحانی بزرگترین گند را در نظام زد . ایشان هر بار آقای احمدی نژاد را می کوبد و حرف بی معنی می زند اما خود نمی داند که هم خودش وهم مردان دولتی اش واقعا ً گند زدند به کار .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۸
1
3
ای آقا شما که بلد نیستی یک کشور را بچرخانی برو لبو فروشی کن چون برایت بهتر است .
پاسخ ها
امیدی
| - |
۱۱:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۸
نباید به هیچ صنفی توهین کنیم زیرا لبو فروش دارای تخصص این کار است و کارش را بلد است و حضور ایشان در این صنف باعث خراب کاری خواهد شد
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۸
عملكرد يك لبوفروش بهتر از رئيس اين دولت است
زيرا همان لبوفروش مي داند چكار كند كه شب وقتي به خانه مي رود . مايحتاج خانواده اش را تامين كند
ولي جناب حقوقدان كاري كرد كه اقتصاد كشور را به نابودي كشاند
پس (...) اولي برابر دومي ميليون به هيچ است !!!
مدیر پایگاه قسمت نقطه چین داخل پرانتز به جهت داشتن بار حقوقی ویرایش شد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۴:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
3
2
با کسی عقد اخوت نیستیم. به شخصه به آقای روحانی رای دادم اما به احدو واحد اگر بخواهد حرفی بزند که با صحبت های رهبر عظیم الشعان انقلاب فاصله داشته باشد مردم ازش روی بر میگردونن.
پاسخ ها
ناشناس
| Sweden |
۲۲:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۴
یعنی دیگر چه طوری باید هر حرفی رهبری می زند علیه آن را بگوید تا شما بالاخره متوجه بشوید؟
عباس عباسی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
0
3
ظاهرا روحانی زده به سیم اخر که مثل منتظری یه وجهه ای وطرفدارانی به سوی خود جلب کند .تا بلکه بتواند دوباره مردم را (...) دهدانقلاب اسلامی در هیچ کجای دنیا سابقه نداره .پس خود باید الگویش کنیم نه اینکه الگوی دیگران را بگیریم .که دیگه انقلاب اسلامی نیست .و نمی شود .میشه انگلیس امریکا
مدیر پایگاه قسمت نقطه چین داخل پرانتز به جهت داشتن بار حقوقی ویرایش شد
امیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۶
0
0
کار کار انگلیسه، یه مشت دایی جان ناپلئون دور هم جمع شدید
(...) تو سایت و دهن همتون (...)
مدیر پایگاه قسمت های نقطه چین داخل پرانتز به جهت داشتن بار منفی ویرایش شد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۸
0
0
عرضه انجام هيچ كار مثبتي را كه نداشته است
به علاوه . گندي به افتصاد و صنايع هسته و پيشرفت كشور زده است كه حد و اندازه ندارد
مدافع زبان انگليسي اي است كه در عين حالي كه دكترايش را در لندن گرفته است . حتي آن را هم خوب نمي داند
پس مجبور است كه هر روز آهنگي بنوازد كه مردم ساده دل را به سر كاري بگذارد تا جناب فريدون خان اخوي در اين مابين . از (...) با ارابان آن ور آبي ها . كيفش را ببرد !!!

زياده عرضي نيست جز حضور مثبت در انتخابات سال 96 و راي بالا دادن به كساني كه كاربلد اند و نه هنرپيشه در حرافي !!!
مدیر پایگاه قسمت نقطه چین داخل پرانتز به جهت داشتن بار حقوقی ویرایش شد
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: