به‌روز شده در: ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۹
گفت‌وگو
آیت الله العظمی علوی گرگانی: نسبت به مسایل فرهنگی اخیر نگرانیم
دیدار شورای سردبیری "خیبرآنلاین" با یک مرجع تقلید
صرف نشستن افراد در کنار رهبری، معیار انتخاب نیست
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با علی‌اصغر زارعی
ناگفته‌هایی از نحوه ورود آیت‌الله مهدوی‌کنی به خبرگان
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(2)
چه کسانی آیت‌الله مهدوی‌کنی را بایکوت خبری کردند؟
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(1)
موضوعات شورا جهت رفع تکلیف مطرح می‎شود
عضو شورایعالی فضای مجازی در گفت‌وگو با "خیبرآنلاین"
آشنایی با یک خواننده جوان جبهه انقلاب
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با سید مهدی ضامنی
تاثیر دودهه زندگی در آمریکا بر ذهن ظریف
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق کوشکی(2)
سیاستمدار در تراز انقلاب‌ اسلامی نداریم
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق‌ کوشکی(1)
استراتژی حزب‌الله برای 4 سال پیش رو
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با حسین الله‌کرم
بزرگترین اشتباه سیاسی‌ عمرم رای به خاتمی بود
گفت‌وگوی "خیبرآنلاین" با مهدی کوچک‌زاده (2)
ر‌ییس آینده مجلس خبرگان باید نماد این جمله حضرت امام خمینی(ره) باشد که مجلس خبرگان تقویت رهبری است، در مجلس خبرگان پنجم شخصیت‌های والا و ارزشمندی حضور دارند که یکی از شخصیت‌های شاخص با روحیه‌های بیان شده خواهد آمد و اقبال عمومی به سمت او خواهد بود
"خیبرآنلاین" - عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به ویژگی‌های رئیس آینده مجلس خبرگان رهبری، بر ضرورت بستن روزنه‌های امید بر دشمن از سوی رئیس و اعضای خبرگان تأکید کرد و گفت: مجلس خبرگان انقلابی نیازمند هیئت‌رئیسه انقلابی است.

به گزارش رسا، آیت‌الله عباس کعبی، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، با اشاره به تأکید رهبر معظم انقلاب مبنی بر انقلابی بودن و انقلابی عمل کردن مجلس خبرگان رهبری گفت: خبرگان رهبری از ارکان مشروعیت، مقبولیت نظام مقدس جمهوری اسلامی و نماد مردم‌سالاری اسلامی و مهم‌ترین نهاد انقلابی نظام است.

وی ادامه داد: انتظاری که ملت ایران دارند این است که مجلس خبرگان در طراز جایگاه رفیع خود از نظر اسلامی، مکتبی و انقلابی قرار گیرد، حضور مجتهدان متنفذ مردمی، با معنویت و حاضر در صحنه در صیانت، پاسداری و حراست از ولایت فقیه و نظام مقدس جمهوری اسلامی با انتخاب ملت، مجلس خبرگان را به الگویی ارزشمند در تبلور مردم سالاری اسلامی تبدیل کرده است.

آیت‌الله کعبی با بیان این که خبرگان با وزانت، مقبولیت و جایگاه بالای علمی و عملی سبب خشم دشمنان انقلاب اسلامی و مأیوس شدن نظام‌های استکباری و شیطانی شده است، ابراز داشت: وظیفه همه دستگاه‌های گوناگون نظام اسلامی پیمودن مسیر و راه روشنی است که اهداف بالای انقلاب اسلامی را محقق می‌کند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: شاخصه‌های اصلی صراط مستقیم انقلاب عمل به وظیفه شرعی، اخلاص، شجاعت در اقدام، حکمت، تدبیر، صداقت، پاسداری از اصول انقلاب و ولایت فقیه و راه امام و رهبری است.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به ویژگی‌های رئیس آینده مجلس خبرگان رهبری، بر ضرورت بستن روزنه‌های امید بر دشمن از سوی رئیس و اعضای خبرگان تأکید کرد و گفت: مجلس خبرگان انقلابی نیازمند هیئت رئیسه انقلابی است.

وی ادامه داد: در میان هیئت‌رئیسه شاخص مجلس خبرگان انقلابی رئیس انقلابی مجلس خبرگان است، رئیس خبرگان باید یادآور علم، معنویت و قداست مرحوم آیت‌الله مشکینی و مرحوم آیت‌الله مهدوی‌کنی و جایگاه والای حضرت آیت‌الله یزدی باشد.

آیت‌الله کعبی با بیان این که ریاست مجلس خبرگان باید از عمق انقلاب، ریشه‌های اصیل حوزوی و جایگاه والای معنوی توأم با حکمت و شجاعت برخوردار باشد، ابراز داشت: ر‌ئیس خبرگان باید به گونه‌ای باشد که روزنه‌های امید را بر دشمنان ببندد.

وی عنوان کرد: ر‌ییس آینده مجلس خبرگان باید نماد این جمله حضرت امام خمینی(ره) باشد که مجلس خبرگان تقویت رهبری است، در مجلس خبرگان پنجم شخصیت‌های والا و ارزشمندی حضور دارند که یکی از شخصیت‌های شاخص با روحیه‌های بیان شده خواهد آمد و اقبال عمومی به سمت او خواهد بود.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: مجلس خبرگان مجلس ولایت فقیه و مجلس دیده‌بان نظام اسلامی در تحقق اهداف مقدس نظام، استیفای حقوق ملت و خدمت به مردم است که سبب تقویت، حراست و پاسداری از مقام رفیع ولایت فقیه خواهد بود.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: