به‌روز شده در: ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۹
گفت‌وگو
آیت الله العظمی علوی گرگانی: نسبت به مسایل فرهنگی اخیر نگرانیم
دیدار شورای سردبیری "خیبرآنلاین" با یک مرجع تقلید
صرف نشستن افراد در کنار رهبری، معیار انتخاب نیست
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با علی‌اصغر زارعی
ناگفته‌هایی از نحوه ورود آیت‌الله مهدوی‌کنی به خبرگان
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(2)
چه کسانی آیت‌الله مهدوی‌کنی را بایکوت خبری کردند؟
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(1)
موضوعات شورا جهت رفع تکلیف مطرح می‎شود
عضو شورایعالی فضای مجازی در گفت‌وگو با "خیبرآنلاین"
آشنایی با یک خواننده جوان جبهه انقلاب
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با سید مهدی ضامنی
تاثیر دودهه زندگی در آمریکا بر ذهن ظریف
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق کوشکی(2)
سیاستمدار در تراز انقلاب‌ اسلامی نداریم
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق‌ کوشکی(1)
استراتژی حزب‌الله برای 4 سال پیش رو
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با حسین الله‌کرم
بزرگترین اشتباه سیاسی‌ عمرم رای به خاتمی بود
گفت‌وگوی "خیبرآنلاین" با مهدی کوچک‌زاده (2)
کد خبر: ۴۹۸۹۰
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۱
منتخب مردم مشهد در مجلس دهم:
این توهین از سوی کسانی که اکنون بر کرسی ریاست جمهوری نشسته‌اند و دائما با فحاشی و توهین می‌خواهند مردم انقلابی ایران را تحقیر کنند، بی‌پاسخ نخواهند ماند و ان‌شاءلله مردم پاسخ مناسب را در پای صندوق‌های رای می‌دهند. مطمئن هستم که در این دور تجربه جدید ریاست جمهوری 4 ساله را در کشور شاهد خواهیم بود
"خیبرآنلاین" - نماینده مردم مشهد گفت: صحبت های آقای آشنا توهینی به مردم مشهد و فهم بلندشان است. مردم اشخاصی که مورد نظرشان بود وارد مجلس کردند و قطعا از این سخنان گذشت نخواهند کرد.

به گزارش دانشجو، حجت الاسلام و المسلمین نصرالله پژمانفر در واکنش به صحبت‌های اخیر آشنا مبنی بر هزینه گزاف دلواپسان برای رای آوردن در حاشیه شهر مشهد گفت: به نظر بنده دلواپس واقعی خود آقای آشنا است. به نظر می‌رسد این آقایان هر موقع به نتیجه مطابق با میلشان دست پیدا کنند و به مطالباتشان برسند، اینجا بهترین اتفاق جمهوری اسلامی و دموکراسی است و این امورات مسیر درست خود را طی کرده است اما هر موقع خلاف میلشان اتفاقی می‌افتد آنجا به بدترین وضعیت تحلیل می‌شود و می‌گویند دست در انتخابات برده شده یا مسیر به سوی تقلب کشیده شده است. اینها نه تنها دور از اخلاق سیاسی بلکه از اخلاق انسانی هم دور است.
 
نماینده مردم شهر مشهد در مجلس شورای اسلامی افزود: زیرسوال بردن نظام جمهوری اسلامی در شرایطی که مدیریت اجرایی کار در دست خود افراد است، خارج از چهارچوب های اخلاق انسانی است و این حرف آقای آشنا را باید وزارت کشور جواب دهد، چون وزیر، دولت و رفتار سیاسی رییس جمهور را  زیرسوال برده است. وزارت کشوری که در مشهد انتخابات را برگزار کرده، همان وزارتی است که در تهران و اصفهان برگزار کرده است.
 
پژمانفر با اشاره به کوتاهی‌های دولت در حاشیه شهر مشهد گفت: دوستداران مردم و کسانی که انقلابی بودند در حاشیه شهر به مردم رسیدگی کردند. البته این معنایش جبران ضعف‌های دولت  نیست. مردم در حاشیه شهر مشهد می‌بینند که علیرغم اینکه در بودجه 94 حدود 61 میلیارد تومان برای ساماندهی حاشیه شهر مشهد قرار داده شد ریالی از آن در شهر مشهد هزینه نشد و اتفاقی که در حاشیه شهر مشهد می‌افتد براساس ساماندهی‌های نهادهای مردمی است.
 
وی در ادامه اظهار کرد: خوب بود آقای آشنا قبل از این صحبت‌ها از آقایان برنامه و بودجه بپرسد آیا وعده‌های دروغینی که به عنوان لایحه بودجه برای حاشیه شهر مشهد قرار دادند، پولی دراختیار گذاشتند یا خیر؟
 
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با تاکید بر این که کارهای پولی و اتفاقاتی از این دست در حاشیه مشهد جایی ندارد افزود: فعالیت‌های انجام شده نشان از دلسوزی ارکان نظام از جمله رهبری نسبت به ساماندهی حاشیه شهر مشهد است. ایشان یک تنه وارد این قضیه شدند و دراین باره تذکراتی دادند که خود وزارت کشور با سرپرستی استاندار بسته‌ای را با 2160 میلیارد تومان برای ساماندهی پیش بینی کردند که متاسفانه علیرغم وعده‌های فراوانی که دادند هیچگونه هزینه‌ای پرداخت نشد.
 
وی با اشاره به فهم سیاسی مردم شهر مشهد بیان داشت: مردم حاشیه شهر مشهد می‌فهمند که چه کسانی کار سیاسی می‌کند و چه کسانی کار دلسوزانه انجام می‌دهند و این حرف آقای آشنا توهینی به مردم مشهد و فهم بلندشان است. مردم اشخاصی که مورد نظرشان بود وارد مجلس کردند و قطعا از این سخنان گذشت نخواهند کرد.
 
نماینده مردم مشهد در چند دوره مجلس شورای اسلامی با ابراز امیدواری از پاسخ قاطع مردم در انتخابات ریاست جمهوری پیش رو گفت: این توهین از سوی کسانی که اکنون بر کرسی ریاست جمهوری نشسته‌اند و دائما با فحاشی و توهین می‌خواهند مردم انقلابی ایران را تحقیر کنند، بی‌پاسخ نخواهند ماند و ان‌شاءلله مردم پاسخ مناسب را در پای صندوق‌های رای می‌دهند. مطمئن هستم که در این دور تجربه جدید ریاست جمهوری 4 ساله را در کشور شاهد خواهیم بود.
 
وی با تاکید بر پیگیری حقوق مردم از مراجع ذی صلاح گفت: این توهین به نظام و ارکان نظام است. البته بیشتر از همه خودزنی کردند. این جریان پیش از این هم در انتخابات شورای شهر مشهد ابتدا مثل انتخابات سال 88 شبهه تقلب را وارد کردند اما براساس بازشماری آرای 90 صندوق حدود 5 تا 6 هزار رای به امار منتخبین اضافه شد و نشان داد که اگر هم تقلبی صورت گرفته در امحا آرا ماست نه سایر کاندیداها.
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۳۱
0
0
روحانی دوباره رای میاره
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: