به‌روز شده در: ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۹
گفت‌وگو
آیت الله العظمی علوی گرگانی: نسبت به مسایل فرهنگی اخیر نگرانیم
دیدار شورای سردبیری "خیبرآنلاین" با یک مرجع تقلید
صرف نشستن افراد در کنار رهبری، معیار انتخاب نیست
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با علی‌اصغر زارعی
ناگفته‌هایی از نحوه ورود آیت‌الله مهدوی‌کنی به خبرگان
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(2)
چه کسانی آیت‌الله مهدوی‌کنی را بایکوت خبری کردند؟
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(1)
موضوعات شورا جهت رفع تکلیف مطرح می‎شود
عضو شورایعالی فضای مجازی در گفت‌وگو با "خیبرآنلاین"
آشنایی با یک خواننده جوان جبهه انقلاب
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با سید مهدی ضامنی
تاثیر دودهه زندگی در آمریکا بر ذهن ظریف
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق کوشکی(2)
سیاستمدار در تراز انقلاب‌ اسلامی نداریم
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق‌ کوشکی(1)
استراتژی حزب‌الله برای 4 سال پیش رو
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با حسین الله‌کرم
بزرگترین اشتباه سیاسی‌ عمرم رای به خاتمی بود
گفت‌وگوی "خیبرآنلاین" با مهدی کوچک‌زاده (2)
پیش از انتخابات آنها با ساختن واژه "باند اصفهانی‌ها" سعی در حمله به مهدی تاج، ساکت و اسلامیان داشتند و درحال حاضر هم علیرضا اسدی را در محافل مختلف تخریب می‌کنند
"خیبرآنلاین" - با تغییر و تحولات صورت گرفته در ساختار ورزش کشور در طی یکی 2 دهه اخیر و تقویت نقش مجامع ورزشی در فرآیند سیاستگذاری و تصمیم‌سازی، مناسبات جدیدی نیز شکل گرفت. حالا دیگر علاوه بر صنعت و تکنولوژی، مجامع ورزشی نیز صاحب مهندس شده‌اند و مهندسی مجامع به عنوان جزو لاینفک مجامع ورزشی شده است.

به گزارش نسیم، در بین مجامع ورزشی، مجمع فدراسیون فوتبال در طی سال‌های گذشته اتفاقات خاصی را تجربه کرده است و البته مهندسین زبده‌ای نیز تولید کرده است. علی کفاشیان، محمدمهدی محمدنبی و امیر عابدینی از جمله افرادی بوده‌اند که بیشترین تاثیر را در مجمع فدراسیون فوتبال داشته‌اند. در مدت 8 ساله ریاست علی کفاشیان او استیلای خاصی بر مجمع فدراسیون فوتبال داشت اما در سال پایانی ریاست رئیس خسته، گروهی سرشار از انگیزه و با مانیفست ضرورت پایان دادن به ریاست علی کفاشیان، از دل مجمع و بخشی از هیات رئیسه فدراسیون تشکیل شد.

گروه نوظهور فوتبالی قواعد و قوانین خاص خود را داشت و با انسجام و برنامه‌ریزی خاص برای رسیدن به اهداف خود توجه ویژه‌ای به 2 قشر فوتبالی داشت:

1_ اعضای مجمع بعنوان افراد صاحب رای

2_ گروهی از اهالی رسانه.

با وجود تلاش مستمر اعضای این گروه و لابی‌های سیاسی سنگین صورت گرفته، صلاحیت کاندیدای اصلی این گروه نوظهور جهت حضور در انتخابات فدراسیون فوتبال تایید نشد تا اعضای این گروه نخستین شکست را در ابتدای سال 1395 متحمل شوند.

بعد از ردصلاحیت کاندیدای اصلی این گروه البته اختلافات و بعضا درگیری‌هایی نیز در بین اعضای این گروه به گوش رسید اما در نهایت آنها به یک نتیجه رسیدند، کسب بیشترین کرسی ممکن در فدراسیون پیش‌رو و آمادگی برای انتخابات بعدی فدراسیون فوتبال.

مدل رفتارهای اعضای این گروه که البته در هیات رئیسه جدید فدراسیون 2 یا 3 نماینده هم دارند، پس از به ریاست رسیدن مهدی تاج دچار تغییراتی نیز شده است و مهدی تاج در طی یک ماه اخیر بیشترین فشارها را از ناحیه افراد این گروه متحمل شده است.

اما گروه نوظهور فوتبال کشور چه می‌گوید و چه می‌خواهد؟

آنها ادعا دارند 30 رای از آرا مهدی تاج متعلق به آن گروه بوده است. ادعایی که با بررسی تعداد آرا علی کفاشیان برای پست نایب رئیسی براحتی می‌توان در صحت آن تردید کرد. آنها چه میخواهند ؟

_ صندلی دبیر کلی فدراسیون فوتبال

_ ریاست سازمان لیگ

_ ورود افراد این گروه به فدراسیون فوتبال

_ ریاست فدراسیون فوتبال در اولین فرصت ممکن.

رفتارهای گروه نوظهور:

_ ایجاد تعصب و رفتارهای قوم گرایانه برای همراه نمودن وزیر ورزش، رئیس اداره کل ورزش و جوانان و افرادی در بدنه دولت.

_ تخریب رقبای احتمالی. پیش از انتخابات آنها با ساختن واژه "باند اصفهانی‌ها" سعی در حمله به مهدی تاج، ساکت و اسلامیان داشتند و درحال حاضر هم علیرضا اسدی را در محافل مختلف تخریب می‌کنند.

_ فشار بر مهدی تاج از طریق رسانه‌ها و افراد سیاسی.

آنچه که مهم است اعضای این گروه با پشتکاری قابل توجه و با فشار بر فدراسیون فوتبال بدنبال سهم خواهی بیشتر و درنهایت فتح فدراسیون فوتبال در کمترین زمان ممکن هستند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: