به‌روز شده در: ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۹
گفت‌وگو
آیت الله العظمی علوی گرگانی: نسبت به مسایل فرهنگی اخیر نگرانیم
دیدار شورای سردبیری "خیبرآنلاین" با یک مرجع تقلید
صرف نشستن افراد در کنار رهبری، معیار انتخاب نیست
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با علی‌اصغر زارعی
ناگفته‌هایی از نحوه ورود آیت‌الله مهدوی‌کنی به خبرگان
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(2)
چه کسانی آیت‌الله مهدوی‌کنی را بایکوت خبری کردند؟
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(1)
موضوعات شورا جهت رفع تکلیف مطرح می‎شود
عضو شورایعالی فضای مجازی در گفت‌وگو با "خیبرآنلاین"
آشنایی با یک خواننده جوان جبهه انقلاب
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با سید مهدی ضامنی
تاثیر دودهه زندگی در آمریکا بر ذهن ظریف
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق کوشکی(2)
سیاستمدار در تراز انقلاب‌ اسلامی نداریم
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق‌ کوشکی(1)
استراتژی حزب‌الله برای 4 سال پیش رو
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با حسین الله‌کرم
بزرگترین اشتباه سیاسی‌ عمرم رای به خاتمی بود
گفت‌وگوی "خیبرآنلاین" با مهدی کوچک‌زاده (2)
هیچ مانعی ندارد که کسی از راه حلال ثروتی کسب کند، اما اینکه همین آدم در رده بالای دولت قرار می‌گیرد، الگوی زیرمجموعه خود می‌شود. زیرمجموعه‌ای که شاید برای به دست آوردن ثروت‌های بالا حتی دست به تغییر بخش‌نامه‌ها و آیین‌نامه‌های قانونی نیز بزنند
"خیبرآنلاین" - پرویز داودی، معاون اول دولت نهم، با اشاره به فعالیت‌های اقتصادی برخی مدیران ارشد دولتی، اظهار داشت: طبق قانون مدیران دولتی باید فعالیت‌های اقتصادی خودشان را کنار بگذارند.

به گزارش فارس، وی افزود: در آمریکا که ایده‌آل برخی از این آقایان است و افکارشان را سرمایه‌داری غربزده تسخیر کرده است، وقتی فردی وارد کار اجرایی می‌شود و بالاخص می‌خواهد رئیس‌جمهور شود، باید تمام فعالیت‌های خصوصی خودش را کنار بگذارد و از همه فعالیت‌های اقتصادی منتزع شود.

داودی با بیان اینکه دولتمردان دولت یازدهم علیرغم اینکه فعالیت اجرایی دارند در فعالیت‌های بخش خصوصی نیز درگیرند، گفت: این یک ضعف بزرگ است که منشأ بسیاری از آسیب‌های دیگر برای دولت کنونی می‌شود.

معاون اول دولت نهم ادامه داد: اگر شما وزیری داشته باشید که ثروت هزار میلیاردی دارد و یا در فعالیت‌های بازرگانی شرکت داشته باشد که درآمد چندصد میلیونی برایش ایجاد می‌کند،دیگر چه انتظاری از آن وزیر دارید؟

وی با طرح این سوال که از معاون و مدیرکلی که وزیرش درگیر مسائل شخصی اقتصادی است، چه انتظاری می‌توان داشت؟ تصریح کرد: طبیعی است که با مصوبات و تمهیدات مختلف، ارقام بالایی را برای خود دست‌وپا کند.

داودی با تأکید بر اینکه مشکل کنونی ما در دولت، وزرا و دولتمردان هزار میلیاردی است، خاطرنشان کرد: هیچ مانعی ندارد که کسی از راه حلال ثروتی کسب کند، اما اینکه همین آدم در رده بالای دولت قرار می‌گیرد، الگوی زیرمجموعه خود می‌شود. زیرمجموعه‌ای که شاید برای به دست آوردن ثروت‌های بالا حتی دست به تغییر بخش‌نامه‌ها و آیین‌نامه‌های قانونی نیز بزنند.

معاون اول دولت نهم در پایان با اشاره به دریافت‌ حقوق‌های نجومی توسط مدیران دولتی اظهار داشت: این مساله 2 بعد دارد؛ اولین بعدش این است که تخلف است و غیرقانونی عمل شده و دومین بعد نیز غلط و خلاف شأن جمهوری اسلامی بودن اصل مصوبه است که باید مورد اصلاح قرار گیرد.
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۵
0
1
كلا" جماعت غرب زده فاسد در اين كشور . به هيچ جيز معتقد نيستند
اينان فقط روشهاي لحظه اي درآوردن پول را مي پرستند
حال از هر روشي كه باشد !!!

آنچه مسلم است . مديران فسيلي . نمي توانند كه امور كشور را به سرانجامي درست به نفع مردم برسانند
و همين است كه مي بينيد كه در اين دولت . چرا وضع كشور به اين شدت . خراب شده است
مسعود
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۱
0
1
خدا لعنت كندكساني را كه باعث و باني شكل گيري و ترويج بليه شوم اشرافي گري و تجمل پرستي در بين مردم بخصوص مسئولان و مديران رده بالاي كشور شدند. انشاءالله كه هر چه زودتر رسواي هر دو دنيا شوند و گورشان را گم كنند. انشاءالله كه خداوند به مردم كشورمون بخصوص مردم تهران هم,بصيرت و فهم و درك سياسي بيشتري بدهد تا به هنگام انتخابات جوگير نشده و كما في السابق به جماعت دزد پرور و غارتگر بيت المال اعتماد بي جهت و بي دليل نكنند و مملكت را مجددا" به دست باند زر و زور و تزوير و تحقيركه اين روزها خودشان را پشت نقابهايي همچون اصلاح طلب !! و اعتدال و تدبير !! و اصولگراي معتدل !! و قس عليهذا پنهان ساخته و به چپاول و غارت بيت المال مشغولند , نسپرند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: