به‌روز شده در: ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۹
گفت‌وگو
آیت الله العظمی علوی گرگانی: نسبت به مسایل فرهنگی اخیر نگرانیم
دیدار شورای سردبیری "خیبرآنلاین" با یک مرجع تقلید
صرف نشستن افراد در کنار رهبری، معیار انتخاب نیست
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با علی‌اصغر زارعی
ناگفته‌هایی از نحوه ورود آیت‌الله مهدوی‌کنی به خبرگان
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(2)
چه کسانی آیت‌الله مهدوی‌کنی را بایکوت خبری کردند؟
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(1)
موضوعات شورا جهت رفع تکلیف مطرح می‎شود
عضو شورایعالی فضای مجازی در گفت‌وگو با "خیبرآنلاین"
آشنایی با یک خواننده جوان جبهه انقلاب
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با سید مهدی ضامنی
تاثیر دودهه زندگی در آمریکا بر ذهن ظریف
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق کوشکی(2)
سیاستمدار در تراز انقلاب‌ اسلامی نداریم
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق‌ کوشکی(1)
استراتژی حزب‌الله برای 4 سال پیش رو
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با حسین الله‌کرم
بزرگترین اشتباه سیاسی‌ عمرم رای به خاتمی بود
گفت‌وگوی "خیبرآنلاین" با مهدی کوچک‌زاده (2)
اتحاد قبائل عرب از قریش و کنانه تا تِهامه و غطفان بزرگترین جنگ علیه مسلمانان در حکومت پیامبر در صدر اسلام را ساماندهی کرده بود که البته با هوشیاری مسلمانان پس از 15 روز محاصره مدینه، ناکام ماند
"خیبرآنلاین" - 19ام تیرماه، پاریس شاهد رویداد مهمی بود. گروهی به نام "شورای ملی مقاومت" با محوریت سازمان منافقین تصمیم گرفته بودند تا همایش سالانه خود را در  سالن بورگت این شهر برگزار کنند. همایشی که همه معارضین و مخالفین حکومت ایران در آن گردهم آمده بودند تا راه‌های مبارزه را بررسی کنند و به قولی سخنان و نظرات خود را یک‌کاسه کنند. همایشی که دشمنان ایران از غربی‌ترین کشور کره خاکی تا نژادهای مختلف آسیایی‌ در آن حضور داشتند. از ایالات‌متحده آمده بودند، اعراب حضور ویژه داشتند، معارضین سوری هم بودند، حتی کلمبیایی‌ها هم نماینده داشتند.

به گزارش نسیم آنلاین، گردهمایی کسانی که حضورشان در یک مکان و زمان عجیب و غریب و غیر طبیعی بود. اجلاسی که در آن یهودیان و صهیونیستها یک‌طرف ماجرا بودند، اعراب طرف دیگر و منافقین ضلع سوم آن.

 
مریم رجوی در اجلاس منافقین

سناتورها و فرماندهان نظامی آمریکایی حضور فعالی داشتند، جان بولتون از دشمنان سرسخت ایران و سفیر پیشین آمریکا در سازمان ملل، لوییس فری رئیس سابق اف.بی.آی و تام ریج اولین وزیر امنیت داخلی آمریکا ازجمله آن‌ها بودند.


جان بولتون

مقامات فرانسوی‌ هم که خود به نوعی میزبان کل این جماعت به حساب می آمدند. همان هایی که فریاد مبارزه با آدم کشی، ترور و بمب گذاری داعش را به آسمان برده‌اند اما عملیات های تروریستی سازمان مجاهدین خلق را خیلی هم بد نمی‌دانند.


اولین یونه عضو سنای فرانسه

عناصر کلیدی دولت‌های عربی و حامیان داعش و القاعده در گردهمایی پاریس سخنرانی هم کردند، ترکی الفیصل شاهزاده امنیتی سعودی سخنران جنجالی همایش بود که در کنار اعلام رسمی حمایت از سازمان مجاهدین، با کنایه از درگذشت مسعود رجوی خبر داد.


ترکی الفیصل

مصر و اردن و حتی اعضای ارتش آزاد سوریه که امروز در حلب و لاذقیه و دمشق با دولت بشار اسد و ارتش سوریه می جنگند، هم کرسی داشتند.


ارتش آزاد در اجلاس منافقین

یک صندلی در جلوی سالن هم به سعید عابدینی جاسوس تازه آزادشده در ایران رسیده بود.


سعید عابدینی، کشیش ایرانی - آمریکایی

همایش، همایش مهمی بود، چرا که داعیه‌داران مبارزه با تروریسم با اعضای لیست‌های سیاه سازمان‌های تروریستی در کنار هم نشسته بودند.

با نگاهی گذرا به حاضران و مدعوین این همایش به‌سادگی می‌توان به شاکله گردهمایی همه جانبه علیه ایران پی برد، یک صف آرایی با حضور اعراب، غربی ها و شرقی ها که بیشتر به آغازی برای یک جنگ بزرگ شباهت داشت. جنگی که البته ناگهانی نبود، گردهمایی بزرگی که رهبر ایران حدود ده روز پیش آن را توصیف کرده بود.

امام خامنه‌ای در دیدار رمضانی خود با دانشجویان دانشگاه های ایران از صف‌آرایی بزرگ علیه جمهوری اسلامی بانام جنگ احزاب یاد کرده بودند؛ جنگ احزابی که قریب به 1400 سال بعد از "خندق"، دومین جنگ احزاب علیه تنها حکومت ادامه‌دهنده راه حکومت نبوی، این بار در خارج از جزیره العرب شکل می‎‌گیرد.

ولی امر مسلمین می‌گویند که "امروز نیز همه دنیاپرستان و زورگویان عالم در مقابل جمهوری اسلامی ایران صف‌آرایی کرده و از همه جوانب آن را موردحمله قرار داده‌اند" و تنها چند روز بعد، این سخن به جامع‌ترین حالت ممکن به وقوع پیوست.

واقعه‌ای که ازقضا در ماه شوّال سال پنجم هجری نیز رخ‌داده بود. در آنجا مدینه شاهد بزرگترین جنگ تاریخ اسلام با مشرکان سرزمین حجاز بود، قریب به 20 هزار نفر از تمامی طوایف و قبائلی که از رشد پرسرعت اسلام نگران بودند و موجودیت خود را درخطر می‌دیدند در قالب 3 لشگر بزرگ برای جنگ با پیامبر اسلام راهی مرکز حکومت اسلامی شدند.

20 هزار نفری که از یکسو 6 قبله مهم حجاز از شرق نا غرب جزیره العرب پرچمدار آن شده بودند و از سوی دیگر تمامی یهودیان از مدینه و خیبر تا مکه با آنها هم‌قسم بودند تا نگذارند مقاومتی در میان مسلمانان در برابر کفار شکل بگیرد.

اتحاد قبائل عرب از قریش و کنانه تا تِهامه و غطفان بزرگترین جنگ علیه مسلمانان در حکومت پیامبر در صدر اسلام را ساماندهی کرده بود که البته با هوشیاری مسلمانان پس از 15 روز محاصره مدینه، ناکام ماند.

اما امروز در قرن 21 میلادی جنگ احزاب مجدداً علیه اسلام تکرار شد.

وبسایت سازمان منافقین سخنرانان این نشست را چنین معرفی کرده است:

1- آمریکایی‌ها:

نیوت گینگریچ رئیس پیشین کنگره آمریکا، جان بولتون سفیر پیشین آمریکا در سازمان ملل، مایکل موکیزی وزیر سابق دادگستری آمریکا، هوارد دین رئیس پیشین حزب دموکرات آمریکا، فیلیپ کراولی سخنگوی سابق وزارت‌خارجه آمریکا، تام ریج اولین وزیر امنیت داخلی آمریکا، بیل ریچاردسون، فرماندار، سفیر و وزیر پیشین در آمریکا، ارتشبد جیمز کانوی فرمانده پیشین نیروی تفنگداران دریایی آمریکا، مارک کینزبرگ سفیر پیشین آمریکا در مراکش،  ژنرال دیوید فیلپس فرمانده سابق حفاظت اشرف، لوییس فری رئیس سابق اف.بی.آی، فرانسیس تاونزند مشاور رئیس‌جمهور پیشین آمریکا، سناتور آمریکایی رابرت توریسلی، چاک والد معاون فرمانده ارتش آمریکا در اروپا و رودی جیولیانی شهردار سابق نیویورک

2- اروپایی ها:

 جولیو ترتزی وزیر خارجه پیشین ایتالیا، اد ملکرت نماینده پیشین دبیرکل سازمان ملل‌ متحد در عراق، استرون استیونسون رئیس پیشین هیئت رابطه با عراق در پارلمان اروپا، پاندلی مایکو نخست‌وزیر اسبق آلبانی، رامایاد وزیر پیشین حقوق‌ بشر فرانسه، اولین یونه عضو سنای فرانسه، سر دیوید ایمس نماینده پارلمان انگلستان (بریتانیا)، آنتئا مک اینتایر نماینده پارلمان اروپا از انگلستان، پال موناهان نماینده پارلمان انگلستان، ماتیو آفورد نماینده پارلمان انگلستان،، فرانسیس ری یل نماینده پارلمان فدرال سوئیس، ژیلبرت میتران رئیس بنیاد «دانیل میتران» و از فرزندان فرانسوا میتران، سناتور ونسان کاپوکانیرو شهردار بورژه، برنارد کوچنر وزیر امور خارجه سابق فرانسه، جوز لوییس زاپاترو نخست وزیر اسپانیا

3- اعراب:

ترکی فیصل رئیس سابق دستگاه اطلاعات رژیم سعودی، سیداحمد غزالی نخست‌وزیر پیشین الجزایر ، صالح القلاب وزیر پیشین تبلیغات اردن ، محمد اللحام نماینده پارلمان فلسطین و دو تن از رهبران مخالفان بشار اسد در سوریه.

4- قاره آمریکا:

اینگرید بتانکورد کاندیدای پیشین ریاست‌جمهوری کلمبیا، جودی اسکرو نمایندهٴ مجلس کانادا
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: