به‌روز شده در: ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۹
گفت‌وگو
آیت الله العظمی علوی گرگانی: نسبت به مسایل فرهنگی اخیر نگرانیم
دیدار شورای سردبیری "خیبرآنلاین" با یک مرجع تقلید
صرف نشستن افراد در کنار رهبری، معیار انتخاب نیست
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با علی‌اصغر زارعی
ناگفته‌هایی از نحوه ورود آیت‌الله مهدوی‌کنی به خبرگان
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(2)
چه کسانی آیت‌الله مهدوی‌کنی را بایکوت خبری کردند؟
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(1)
موضوعات شورا جهت رفع تکلیف مطرح می‎شود
عضو شورایعالی فضای مجازی در گفت‌وگو با "خیبرآنلاین"
آشنایی با یک خواننده جوان جبهه انقلاب
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با سید مهدی ضامنی
تاثیر دودهه زندگی در آمریکا بر ذهن ظریف
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق کوشکی(2)
سیاستمدار در تراز انقلاب‌ اسلامی نداریم
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق‌ کوشکی(1)
استراتژی حزب‌الله برای 4 سال پیش رو
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با حسین الله‌کرم
بزرگترین اشتباه سیاسی‌ عمرم رای به خاتمی بود
گفت‌وگوی "خیبرآنلاین" با مهدی کوچک‌زاده (2)
کد خبر: ۵۰۲۱۲
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۳
پرونده ديگر فريدون درباره فروش زمين‌هاي كيش است، وي با رانت ايجادشده، اين زمين‌ها را با قيمت‌هاي پايين به فروش مي‌رسانده. البته تعدادي از مسئولان نيز در آنجا حضور داشته و حق دلالي دريافت مي‌كردند
"خیبرآنلاین" - عضو كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس از شناسايي و پيگيري فيش‌هاي نجومي در دولت خبر داد.

به گزارش دانشجو، محمدجواد كريمي قدوسي، نماينده مردم مشهد و كلات در مجلس، اظهار داشت: با پيگيري‌هايي كه از سوي مجلس پيرامون بحث حقوق‌هاي نجومي صورت گرفت به سرمنشاء اين موضوع رسيديم. يك كانون در نهاد رياست جمهوري این مسائل را مديريت مي‌کند. آقاي حسين فريدون شخص برجسته اين كانون است.
 
كريمي قدوسي ادامه داد: خواسته ملت و نمايندگانشان اين است كه آقاي رئيس جمهور به  موضع خود در اين زمينه كه اعلام كرده با كسي عقد اخوت نبسته عمل كرده و آن را ثابت كند.
 
عضو كميسيون امنيت ملي وسياست خارجي مجلس تاكيد كرد: چرا بايد عده‌اي از مسئولان مرتبط با فعاليت‌هاي غيرقانوني فريدون همچون مديرعامل بانك رفاه عزل و به دادگاه معرفي شوند، اما وي همچنان برسركار بماند؟
 
كريمي قدوسي با بيان اينكه دستيار رئيس جمهور تاكنون بارها به دليل پرونده‌هاي سنگينش به دادگاه احضار شده، افزود: يكي از پرونده‌هاي حسين فريدون "تقليد صداي رئيس‌جمهور" است؛ در يك مورد وي با تقليد صداي روحاني طي تماس‌هايی با مراكز اقتصادي در راستاي ترخيص كالاهاي غيرمجاز اقدام كرده و از آنها خواسته تا جلوي واردات اين كالاها را نگيرند.
 
وي افزود: در مورد ديگر نيز فريدون با تقليد صداي رئيس‌جمهور طي تماسي با مولاوردي معاون روحاني به وي اعلام مي‌كند كه از انجام يك سفر خودداري كند. مولاوردي هم كه گمان مي‌كند اين دستور توسط رئيس‌جمهور داده شده از انجام آن سفر خودداري مي‌كند.
 
نماينده مردم مشهد و كلات تاكيد كرد: چندي بعد در جلسه اي رئيس‌جمهور به مولاوردي مي‌گويد كه چرا به سفر موردنظر نرفته و وي ماجرا را شرح مي‌دهد!
 
كريمي قدوسي بيان داشت: فريدون به منظور اين اقدام غيرقانوني به دادگاه احضار شده و روحاني نيز از اين موضوع باخبر است. حتي گزارشات آن نزد مقامات است كه با پي‌نوشت خواستار برخورد رئيس‌جمهور پيرامون اين مسئله شده اند.
 
وي در توضيح پرونده ديگر دستيار رئيس‌جمهور يبان داشت: پرونده ديگر فريدون درباره فروش زمين‌هاي كيش است، وي با رانت ايجادشده، اين زمين‌ها را با قيمت‌هاي پايين به فروش مي‌رسانده. البته تعدادي از مسئولان نيز در آنجا حضور داشته و حق دلالي دريافت مي‌كردند.
 
عضو كميسيون امنيت ملي وسياست خارجي مجلس در پايان با تأكيد بر اينكه اين اخبار كاملا موثق و رسمي بوده و بسياري از نمايندگان نيز از آن مطلع هستند، خاطرنشان كرد: از روحاني می‌خواهیم طبق گفته خودش مبني بر اينكه با هيچكس عقد اخوت نبسته، ظرف 48 ساعت حسين فريدون را عزل كند؛ ما نيز در تذكراتمان اين موضوع را مطرح كرده و خواستار موضعگيري قاطعانه رئيس‌جمهور در اين زمينه هستيم.
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
متقی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۵
0
0
فریدون هیچ اقدامی نکردهکه مردم ناراحت باشند کالا وارد شود یا کیش زمین بفروشند مال مردم را که نفروخته مال (...) بوده اصل کاری وزیر بهداشت است که وضعیت بهداشتی را افت داده که هیچ تعرفه های بهداشتی درمانی را افزایش داده ورئیس بانک مرکزی که مدام با کاهش سود بانکی ارزش ریال را میخواهد بکاهد که با سیاست مهار تورم این فشار به گردش پول منتقل شده ورکود بیشتر میشود آقای نماینده انصاف دارید اینها را هم بگویید ما طرفداران احمدی نژادیم چون انصاف داریم فریدون کارش به مردم آسیب نمیزند اما کار رییس بانک مرکزی ووزیر بهداشت امان ملت را بریده ما به احمدی نژاد اگر مایل باشد رئیس جمهور شود رای میدهیم اصول ما حسینی وار وانصاف وار است بی گناه را به گناه نکرده متهم نمکنیم تخریب شود انصاف ما پیروزی ما را تضمین میکند تا مانع افرادی چون وزیر بهداشت دولت یازدهم ورئیس بانک مرکزیشان باشیم
مدیر پایگاه قسمت نقطه چین داخل پرانتز به جهت داشتن بار حقوقی ویرایش شد
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: