به‌روز شده در: ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۹
گفت‌وگو
آیت الله العظمی علوی گرگانی: نسبت به مسایل فرهنگی اخیر نگرانیم
دیدار شورای سردبیری "خیبرآنلاین" با یک مرجع تقلید
صرف نشستن افراد در کنار رهبری، معیار انتخاب نیست
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با علی‌اصغر زارعی
ناگفته‌هایی از نحوه ورود آیت‌الله مهدوی‌کنی به خبرگان
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(2)
چه کسانی آیت‌الله مهدوی‌کنی را بایکوت خبری کردند؟
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(1)
موضوعات شورا جهت رفع تکلیف مطرح می‎شود
عضو شورایعالی فضای مجازی در گفت‌وگو با "خیبرآنلاین"
آشنایی با یک خواننده جوان جبهه انقلاب
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با سید مهدی ضامنی
تاثیر دودهه زندگی در آمریکا بر ذهن ظریف
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق کوشکی(2)
سیاستمدار در تراز انقلاب‌ اسلامی نداریم
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق‌ کوشکی(1)
استراتژی حزب‌الله برای 4 سال پیش رو
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با حسین الله‌کرم
بزرگترین اشتباه سیاسی‌ عمرم رای به خاتمی بود
گفت‌وگوی "خیبرآنلاین" با مهدی کوچک‌زاده (2)
بیشترین برنامه ای که برخی دوستان در دولت به آن لطف داشته اند، ثریا بوده باشد! البته برای ما این الطاف و فشارها طبیعی است و به آن عادت کرده بودیم در دولت قبل هم کمابیش همین مساله به شیوه ای دیگر وجود داشت. برخی باید بدانند که فشارها بر رسانه های مستقل و انقلابی انگیزه آنها را بیشتر می کند. فعلا بیشتر از این نمی توانم توضیح بدهم. ان شاءلله مسوولان سازمان هم کمک کنند که ثریا بتواند با همان رویکرد انقلابی و کارشناسی به کار خود ادامه دهد
"خیبرآنلاین" - محسن مقصودی، تهیه کننده ثریا، در واکنش به خبری که در رسانه های مجازی منتشر شده و متنی که درخصوص خدافظی ایشان با بچه های ثریا منتشر شده، گفت: من فقط با توجه به بلاتکلیفی عوامل ثریا و ابهام در سرنوشت برنامه، متنی برای همکاران ثریا نوشته بودم و از آنها خواسته بودم با توجه به مشکلات متعدد ثریا و اینکه در چند ماه گذشته این مشکلات جدیتر شده است برای آینده شغلی شان تصمیم گیری کنند. متاسفانه این متن داخلی در فضای مجازی منتشر شده و برداشتهایی از آن شده است.

به گزارش فارس، وی در پاسخ به اصرار خبرنگار ما برای بیان شفاف تر مشکلات گفت: رسانه ای کردن موضوع دردی را دوا نمی کند. ان شاءلله با مسوولان سیما و مسوولان سازمان در حال رایزنی هستیم تا مشکلات حل شود.

وی در پاسخ به این سوال که چرا ثریا هفته قبل به روی آنتن نرفت و آیا این هفته به روی آنتن می روید یا خیر؟ گفت: بعید است این هفته هم ثریا به روی آنتن برود. اما این موضوع الزاما به معنی تعطیلی ثریا نیست. نه مسوولان سازمان و نه تیم ثریا هیچکدام به دنبال تعطیل کردن ثریا نیستند. اما با توجه به برخی ملاحظات شرایطی برای پخش ثریا ایجاد و طراحی شده است که برنامه نمی تواند با رویکرد قبلی که مدنظر مخاطبان و مردم بوده است به کار خود ادامه دهد.

به هر حال ثریا با شعار دیدبانی برای پیشرفت ایران و به عنوان برنامه ای که گفتمان انقلاب اسلامی را با صراحت پیگیری و ترویج می کرده است نمی تواند برنامه ای ضعیف و خنثی به روی آنتن ببرد. ان شاءلله با حمایت مسوولان سازمان و سیما، این شرایط اصلاح بشود ثریا با رویکرد سابق و با قوت بیشتر به آنتن بازمی گردد.

مجری و تهیه کننده ثریا در پاسخ به این سوال که آیا فشارهای دولت و مسوولان در محدودکردن ثریا موثر بوده است؟ گفت: شاید بیشترین برنامه ای که برخی دوستان در دولت به آن لطف داشته اند، ثریا بوده باشد! البته برای ما این الطاف و فشارها طبیعی است و به آن عادت کرده بودیم در دولت قبل هم کمابیش همین مساله به شیوه ای دیگر وجود داشت. برخی باید بدانند که فشارها بر رسانه های مستقل و انقلابی انگیزه آنها را بیشتر می کند. فعلا بیشتر از این نمی توانم توضیح بدهم. ان شاءلله مسوولان سازمان هم کمک کنند که ثریا بتواند با همان رویکرد انقلابی و کارشناسی به کار خود ادامه دهد.

این مسایل برای برنامه ثریا در شرایطی رخ می دهد که این برنامه، تنها برنامه ای است که در 8 ماه اخیر دوبار مورد حمایت امام خامنه ای واقع شده است که یکبار آن مربوط به پیام شفاهی کم سابقه رهبر معظم انقلاب پس از یکی از برنامه های ثریا در دیماه سال گذشته بود و بار دیگر در ابتدای مسوولیت رییس جدید سازمان، معظم له درخصوص ضرورت تقویت و حمایت از برنامه های انقلابی از جمله برنامه ثریا به دکتر علی عسگری سفارش کرده بودند.
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۸
0
1
در دولت قبل هیج هم اینطوری نبود جناب تهیه کننده ُ شماها قدر نعمت ندانستید . دولت قبل در برنامه زنده پایش ُ در برنامه زنده دیروز امروز فردا و شناسنامه توسط حسین رنجبر متنفر از احمدی نژاد و برنامه ثریا و .... مرتب در حال نقد شدن بود بویژه حسین رنجبر (...) که صد ها برابر احمدی نژاد رو تخریب می کرد اما هیچکدام هیچ وقت تعطیل نشدند ُ تهیه کننده ثریا هم ُ یک کینه ای از احمدی نژاد تو دلشه ُ همه جا می گه دولت قبل هم نگذاشت کار کنیم در حالیکه اصلا اینطور نبود . چون احمدی نژاد اهل برخورد با منتقدین نبود و نیست .
مدیر پایگاه قسمت نقطه چین داخل پرانتز به جهت داشتن بار حقوقی ویرایش شد
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: