به‌روز شده در: ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۹
گفت‌وگو
آیت الله العظمی علوی گرگانی: نسبت به مسایل فرهنگی اخیر نگرانیم
دیدار شورای سردبیری "خیبرآنلاین" با یک مرجع تقلید
صرف نشستن افراد در کنار رهبری، معیار انتخاب نیست
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با علی‌اصغر زارعی
ناگفته‌هایی از نحوه ورود آیت‌الله مهدوی‌کنی به خبرگان
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(2)
چه کسانی آیت‌الله مهدوی‌کنی را بایکوت خبری کردند؟
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(1)
موضوعات شورا جهت رفع تکلیف مطرح می‎شود
عضو شورایعالی فضای مجازی در گفت‌وگو با "خیبرآنلاین"
آشنایی با یک خواننده جوان جبهه انقلاب
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با سید مهدی ضامنی
تاثیر دودهه زندگی در آمریکا بر ذهن ظریف
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق کوشکی(2)
سیاستمدار در تراز انقلاب‌ اسلامی نداریم
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق‌ کوشکی(1)
استراتژی حزب‌الله برای 4 سال پیش رو
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با حسین الله‌کرم
بزرگترین اشتباه سیاسی‌ عمرم رای به خاتمی بود
گفت‌وگوی "خیبرآنلاین" با مهدی کوچک‌زاده (2)
اعلام همبستگی مردم ایران با مسلمانان کشمیر خبری بود که در روزهای قبل در رسانه های کشمیر بازتاب گسترده ای داشت. مردم منطقه به جمهوری اسلامی ایران به عنوان حامی مستضعفین امید بسیاری دارند و هیچگاه توقعی از عربستان سعودی نداشته و ندارند
"خیبرآنلاین" - «سبط محمد شبیر قمی» گفت: نیروهای امنیتی هند طی درگیریهای اخیر دستکم ۴۷ تن از مسلمانان کشمیری را شهید، بیش از ۳۵۰۰ نفر را زخمی و ۱۲۰ نفر را نابینا کرده اند.

به گزارش مهر، با توجه به وخامت اوضاع امنیتی در منطقه جامو و کشمیر، رییس پیروان ولایت جامو و کشمیر و نیز عضو «کنفرانس حریت» به رهبری «سید علی شاه گیلانی» درباره آخرین وضعیت منطقه جامو و کشمیر و نیز شمار شهدا و زخمی شدگان مسلمانان کشمیری انجام  داده است که به شرح زیر است: نیروهای امنیتی هند با اعمال حکومت نظامی در منطقه کشمیر پس از شهادت «برهان وانی» فرمانده «حزب المجاهدین» با حمله به مسلمانان جامو و کشمیر دستکم ۴۷ نفر را شهید،  بیش از ۳۵۰۰ تن را زخمی کرده اند. در اثر حملات شدید به مردم کشمیر ۱۲۰ نفر نیز نابینا شده اند.

تعداد مجروحان در بیمارستان ها به حدی زیاد است که بیمارستان ها با کمبود دارو مواجه هستند و با توجه به حکومت نظامی در منطقه تهیه مواد خوراکی و آذوقه برای مردم منطقه مشکل شده است.

نیروهای امنیتی هند رهبران کشمیر از جمله «یاسین ملک»، «سید علی گیلانی» و «میر واعظ عمر فاروق» را بازداشت کرده اند.

دولت هند تمام شبکه های ارتباط جمعی، اینترنت و شبکه های ماهواره ای را از ۱۱ روز پیش قطع کرده است و از سه روز پیش چاپ و انتشار روزنامه ها را در این منطقه ممنوع اعلام کرده است.

رئیس احزاب مخالف هند به رهبری «غلام نبی آزاد» در واکنش به کشتار مسلمانان در منطقه جامو و کشمیر خواستار انجام مذاکرات مسالمت آمیز دولت هند با رهبران جدایی طلب کشمیر شده است.

«سید علی گیلانی» از رهبران جدایی طلب کشمیر نامه ای به کشورهای اسلامی از جمله جمهوری اسلامی ایران، چین و سازمانهای بین المللی نوشته است و در این نامه خواستار حل مسئله کشمیر از طریق مذاکرات شده است.

اعلام همبستگی مردم ایران با مسلمانان کشمیر خبری بود که در روزهای قبل در رسانه های کشمیر بازتاب گسترده ای داشت. مردم منطقه به جمهوری اسلامی ایران به عنوان حامی مستضعفین امید بسیاری دارند و هیچگاه توقعی از عربستان سعودی نداشته و ندارند.

حمایت از مردم کشمیر در این برهه زمانی که علاقه بسیاری به انقلاب اسلامی ایران دارند علاقه آنان به انقلاب اسلامی را بیش از پیش افزایش خواهد داد. مردم کشمیر به این نکته اساسی آگاهی دارند که کشورهای غربی به دلیل نداشتن منافع در منطقه هیچگاه از مردم بی دفاع کشمیر حمایت نخواهند کرد.
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Sweden
|
۲۲:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۹
0
2
بیخود امید دارند. مقامات ایرانی انقلابشان را به انبار کارخانه بویینگ فروخته اند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: