به‌روز شده در: ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۹
گفت‌وگو
آیت الله العظمی علوی گرگانی: نسبت به مسایل فرهنگی اخیر نگرانیم
دیدار شورای سردبیری "خیبرآنلاین" با یک مرجع تقلید
صرف نشستن افراد در کنار رهبری، معیار انتخاب نیست
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با علی‌اصغر زارعی
ناگفته‌هایی از نحوه ورود آیت‌الله مهدوی‌کنی به خبرگان
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(2)
چه کسانی آیت‌الله مهدوی‌کنی را بایکوت خبری کردند؟
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(1)
موضوعات شورا جهت رفع تکلیف مطرح می‎شود
عضو شورایعالی فضای مجازی در گفت‌وگو با "خیبرآنلاین"
آشنایی با یک خواننده جوان جبهه انقلاب
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با سید مهدی ضامنی
تاثیر دودهه زندگی در آمریکا بر ذهن ظریف
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق کوشکی(2)
سیاستمدار در تراز انقلاب‌ اسلامی نداریم
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق‌ کوشکی(1)
استراتژی حزب‌الله برای 4 سال پیش رو
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با حسین الله‌کرم
بزرگترین اشتباه سیاسی‌ عمرم رای به خاتمی بود
گفت‌وگوی "خیبرآنلاین" با مهدی کوچک‌زاده (2)
آنچه که از هم اکنون مورد توجه و مطالبه ی جدی ملت قرار گرفته است، بازخوانی شعارها و وعده های انتخاباتی رنگارنگ روحانی در انتخابات ریاست جمهوری سال 92 هست
"خیبرآنلاین" - دولت یازدهم به ریاست حسن روحانی به نقطه ی پایان نزدیک شده است و طبق درخواست وزارت کشور و موافقت شورای نگهبان، انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم در تاریخ 29 اردیبهشت 96 برگزار خواد شد.

به گزارش پایگاه خبری - تحلیلی "خیبرآنلاین"، با این اعلام، عملا حرکت فضای سیاسی کشور به سمت انتخاباتی شدن آغاز شد؛ اتفاقی که البته ناگوار هست و منجر به کاهش سطح خدمت رسانی به مردم می شود.

با این وجود، اما آنچه که از هم اکنون مورد توجه و مطالبه ی جدی ملت قرار گرفته است، بازخوانی شعارها و وعده های انتخاباتی رنگارنگ روحانی در انتخابات ریاست جمهوری سال 92 هست تا قضاوت کنند که او و دولتش، در تحقق وعده و عیدها تا چه میزان موفق بوده اند.

50/7 درصدی که سال 92 به روحانی رای دادند، به شعارهای او دل بستند؛ اما آیا امروز و با گذشت بیش از 3 سال از فعالیت دولت یازدهم و بازگذاشتن مسیر توافق دلخواه آنها در مذاکرات هسته ای توسط نظام، روحانی و تیمش توانسته اند به شعار معروف چرخیدن همزمان سانتریفیوژها و چرخ اقتصاد و معیشت مردم عمل کنند؟! آیا آن درصد رای شکننده و تامل برانگیز، همچنان به روحانی اعتماد خواهند کرد؟

برای قضاوت نهایی مردم، تنها 290 روز یا نزدیک به 41 هفته زمان باقی است؛ هرچند سوابق امنیتی و جنگ روانی برخی حضرات مدعی اعتدال نشان می دهد که از هم اکنون خواهند کوشید تا به پیش کشیدن برخی موضوعات حاشیه ای و انحرافی، اذهان عمومی را از مسایل اصلی و حقیقی دور کنند اما باید دید آیا مردم بابصیرت و بیدار ایران اسلامی، قید دغدغه های اصلی و مهم خود را خواهند زد و اسیر جنگ روانی و فضاسازی های کاذب هوچگیران قرار خواهند گرفت یا بر اصول و اعتقادات و مطالبات خود پافشاری می کنند.
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۱
0
3
بی جهت به حاشیه پردازی ها رنگ ولعاب نزنید ملت ایران با درک بالای سیاسی خود فهمیده اند که دولت آقای روحانی (...) زیاد کرده است . دولت یازدهم نتواسته قضیه ی تورم وگرانی را در کشور حل کند و مثل (...) .، وروز به روز هم بر گرانی افزایش می یابد که همین یعنی اوج (...)
مدیر پایگاه قسمت های نقطه چین داخل پرانتز به جهت داشتن بار حقوقی ویرایش شد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۳
تو اصلا معنی کلمه تورم رو می فهمی؟ این دولت در هر چیزی شکست خورده باشد در مهار تورم موفق بوده ... ضمنا الکی شکن تان را صابون نزنید ... دوباره برگشتن به قدرت برای هتاک های دور و بر علامه جان تان انشالله به قیامت ...
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: