به‌روز شده در: ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۹
گفت‌وگو
آیت الله العظمی علوی گرگانی: نسبت به مسایل فرهنگی اخیر نگرانیم
دیدار شورای سردبیری "خیبرآنلاین" با یک مرجع تقلید
صرف نشستن افراد در کنار رهبری، معیار انتخاب نیست
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با علی‌اصغر زارعی
ناگفته‌هایی از نحوه ورود آیت‌الله مهدوی‌کنی به خبرگان
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(2)
چه کسانی آیت‌الله مهدوی‌کنی را بایکوت خبری کردند؟
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(1)
موضوعات شورا جهت رفع تکلیف مطرح می‎شود
عضو شورایعالی فضای مجازی در گفت‌وگو با "خیبرآنلاین"
آشنایی با یک خواننده جوان جبهه انقلاب
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با سید مهدی ضامنی
تاثیر دودهه زندگی در آمریکا بر ذهن ظریف
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق کوشکی(2)
سیاستمدار در تراز انقلاب‌ اسلامی نداریم
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق‌ کوشکی(1)
استراتژی حزب‌الله برای 4 سال پیش رو
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با حسین الله‌کرم
بزرگترین اشتباه سیاسی‌ عمرم رای به خاتمی بود
گفت‌وگوی "خیبرآنلاین" با مهدی کوچک‌زاده (2)
گرچه بر این باورم که در هر صورت ملت ایران، کلیه حقوق پایمال شده خود را بازپس خواهد گرفت اما اینجانب مشفقانه به شما نصیحت می کنم که اجازه ندهید این لکه ننگ و نقطه تاریک و حادثه تلخ به نام شما در تاریخ روابط یکسویه و غیرعادلانه 2 کشور ثبت گردد و بی اعتمادی تاریخی تعمیق یابد
"خیبرآنلاین" -

بسم الله الرحمن الرحیم

الحمدلله رب العالمین و صل الله علی خاتم الانبیاء حضرت مصطفی محمد(ص) و اهل بیته الطاهرین و علی جمیع الانبیاء و المرسلین

اللهم عجل لولیک الفرج و العافیه و النصر و اجعلنا من خیر انصاره و اعوانه و المستشهدین بین یدیه

جناب آقای باراک حسین اوباما

رئیس جمهوری ایالات متحده آمریکا

سلام علیکم

جنابعالی در اوج اعتراضات و نارضایتی عمومی ملت ها، از چند دهه سیاست ها و رفتار سلطه طلبانه دولتهای متوالی آمریکا و با شعار تغییر و اینکه مصمم هستید آن سیاست ها و رفتارها را اصلاح نمایید، حقوق ملت ها را به رسمیت بشناسید و به فرهنگ و استقلال ملت ها احترام بگذارید، سکان مدیریت دولت آمریکا را به دست گرفتید.

این تعهدات صریح جنابعالی از جمله اعلام علنی و همچنین کتبی شما برای اصلاح روابط با ملت ایران و جبران حدود 60 سال اجحافات و مظالم رفته توسط دولتهای متعدد آمریکا علیه ملت ایران، متاسفانه به هر دلیل، جامه عمل نپوشید و همان سیاست ها و روند خصمانه گذشته کمابیش به شکل دیگری ادامه پیدا کرد.

گرچه انتظار این بود که در دوره ریاست جمهوری شما، گذشته جبران شود یا دستکم از ظلم جدید علیه ملت ایران ممانعت شود، اما مسائل فراوانی اتفاق افتاد که از بین همه فقط به یک مورد می پردازم که اخیرا روی داده است. در ۱۸ تیرماه ۱۳۹۳ هجری شمسی (نهم ژوئیه ۲۰۱۴)، دادگاهی در آمریکا به بهانه های واهی و بدون ارائه هیچ سند معتبری حکم به تصرف حدود 2 میلیارد دلار از ثروت ملت مظلوم ایران را به ناحق و با زورگویی آشکار صادر کرد و در اول اردیبهشت سال ۱۳۹۵ (۲۰ آوریل ۲۰۱۶) نظام قضایی آمریکا آن حکم را تایید و اموال را مصادره نمود که این امر با اعتراضات گسترده و عمومی ملت ایران مواجه شد.

ملت ایران انتظار دارد این مورد خاص که تماما و مشخصا در دوره حکومت جنابعالی و آن هم در اواخر دوره ریاست شما و بر خلاف تمام موازین و قواعد حقوقی بین المللی اتفاق افتاده است، توسط جنابعالی و به سرعت مرتفع شده، حق ملت ایران استیفا گردد، منابع به طور کامل مسترد و خسارات وارده نیز جبران شود.

گرچه بر این باورم که در هر صورت ملت ایران، کلیه حقوق پایمال شده خود را بازپس خواهد گرفت اما اینجانب مشفقانه به شما نصیحت می کنم که اجازه ندهید این لکه ننگ و نقطه تاریک و حادثه تلخ به نام شما در تاریخ روابط یکسویه و غیرعادلانه 2 کشور ثبت گردد و بی اعتمادی تاریخی تعمیق یابد.

نامه اینجانب مطلقا جنبه سیاسی ندارد بلکه صرفا از منظر حقوق انسانی و در دفاع از حق مسلم ملتم نگاشته شده است و چنانچه جنابعالی آن را با نگاه و ملاحظات سیاسی مطالعه کرده اید، ضروری است یکبار دیگر و صرفا از منظر نگارنده آن را مرور نمایید.

با آرزوی سلامت و بهروزی برای تمام ملت ها

خادم ملت ایران

محمود احمدی نژاد
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۸
0
3
ملت ایران آرزو به دل موندن که یک بار (...) بی تدبیر بی نهایت ضعیف (...) تو عمرش ُ غیر ذلیلانه با امریکای جنایتکار خونخوار خون اشام تروریست داعش پرست برخورد کند ُ اما بی نهایت دریغ که حالا حالا حالا باید آرزو به دل بمونیم .
مدیر پایگاه قسمت های نقطه چین داخل پرانتز به جهت داشتن بار حقوقی ویرایش شد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۸
1
3
باز هم مثل هميسشه گل گقتي احمدي نژاد عزيز و پاک و بي بديل ُبازهم در کلامت حکمت هاي عالي جاري بود بازهم حرف دل ميليون ها ايراني رازدي ُ باز هم حرف هايي زدي که فقط پاکان از آن لذت مي برند و ناپاکان و ديکتاتور ها ُ هيولاهاي اصلاح طلب و کارگزار و اعتدال ُ از اين سخنان گهر بار تو ُ احساس خطر و بدبختي وعجز و انابه وذلت و خواري کرده اند ُباز برتو که اين حکمت ها را جاري مي کني ُ مي تازند ُ توهينت مي کنند و مسخره اي که حق خودشان است ُ مي کنند ُ اين هيولاهاي ترسو و بزدل از دست تو شب وروز ندارند ُ آسايش و آرامش ندارند و هزازان حال ناجور ديگر چرا که حرف حق را دلشان مي خواهد در نطفه خفه کنند و هنوز کلام تو منعقد نشده ُ دست و پا مي زنند خودزني مي کنند و به فکر ناحق گويي مي افتند . اما ما مردم ايران فريب اين شيادان و هيولاها وديکتاتور ها را نمي خوريم ُاز همين مي ترسند که مردم بصير ُ آگاه هستند و هوشيار ُ انديشه ناحق اينها کلام ناحق اين هيولاها را خداي مهربان بي اثر مي کند ُخداي مهربان رسوايشان مي کند اين هيولاهاي ديکتاتور سالهاي سال است کارشان خاموش کردن کلام حق توست و براي مردم اصلا تازگي ندارد اين مزخرفات و اراجيف شان . ما مردم همواره جوياي کلام حق تو هستيم احمدي نژاد عزيز و پاک و بي بديل . و اف و ننگ و نفرين و لعنت بر اصلاح طلبان ديکتاتور هيولا و کارگزاران (...) و اعتداليون ديکتاتور هيولا .
مدیر پایگاه قسمت نقطه چین داخل پرانتز به جهت داشتن بار حقوقی ویرایش شد
حاج عباس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۹
0
4
برادران خیبری اینکه این نامه مهم را در سایت خود درج کرده اید این حقیر سراپا تفصیر از شما عزیزان تشکر وقدردانی میکنم ومتاسفم برای آن شخصی که فرمود آن مرد دیگر رفت وبا اسکتبار برای کسب یک رای لاوی ایجاد کرد وپول مردم ایران را باهماهنگی پشت پرده با نظام سلطه وجان کری ملعون به صورت نامشروع به حلقوم آمریکای جنایتکار ریخت تا به هنگام انتخابات بخشی از آنرا به آنان برگردانند تا برای خود پیروزی کسب کنند
باید عرض کنم که این خواست خداوند منان وکمک حضرت ولی عصر (عج) ودل سوخته وجود نازنین حضرت امام خامنه ای این سید مظلو م است که این نامه نوشته شده است تا آن شخص محترم ویارانش وآمریکای جنایتکار مات ومبهوت شوند
باتشکر
بابک زینی زاده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۹
1
3
با سلام به همه دوستان
این نامه هرچند تاثیری در خباثت‌های دولت آمریکا نخواهد داشت، با این همه نمونه‌ای است از برخورد عزت مندانه و صحبت از موضع بالا، خصیصه‌ای که در دولت آقای روحانی کلا به فراموشی سپرده شده است.
احمدی نژاد عزیز، چه رئیس جمهور باشی و چه نباشی، در قلب تک تک مردم جا داری
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۹
1
3
زمان نوشتن نامه احمدي نژاد به اوباما ُ کاملا هوشمندانه و عاقلانه انتخاب شده است ُ چون مخاطب نامه بايد رييس جمهوري باشد که هنوز رييس جمهور هست ُ اوباما تا آبان ماه رييس جمهور هست فقط ُ اگه احمدي نژاد مي گذاشت ُ وقتي اوباما از صفحه روزگار غيبش زد ُ نامه مي نوشت ُ هنري نکرده بود ُ آن موقع ديگه نمي تونست به اوباما اعتراضي کند ُ چون اوباما مسوليتي نداشت . اگر احمدي نژاد مي گذاشت نامه را بعدها مي نوشت ُ همين هايي که الان مي گن چرا احمدي نژاد ُ الان نامه را نوشته ُ اون موقع مي گفتن ُ چرا وقتي اوباما رييس جمهور بود و مسوليت داشت اعتراض نکردي و نامه اعتراضي را ننوشتي . بنابراين زمان نوشتن نامه براي اوباما و محتواي خود نامه ُ کامله موجه و عاقلانه و هوشمندانه و خردمندانه و شجاعانه و قاطعانه و طلبکارانه ملت ايران و .... تنظيم شده بود . حالا هر که هر چه دلش مي خواهد بگويد در داخل و درخارج فاکس نيوز و اينها ُ بگن جنبه انتخاباتي داشته . ما مردم احمدي نژاد رو بخوبي مي شناسيم ُ بهتر از همه ما مردم او را مي شناسيم و به او صددرصد اطمينان داريم و به نيتش براي اين کار خير و عاقلانه احترام مي گذاريم . ما فريب ُ فريب کاري هاي داخلي ها و خارجي ها را که مي خواهند اين نامه بسيار مهم را از مسير واقعي ش بخاطر حسادت هايشان و کينه و کدورت و ..... منحرف کنند نمي خوريم و کاملا اين نامه نوشتن احمدي نژاد به اوباما برايمان قابل درک است ُ و اگر رييس دولت يازدهم به فرض محال چنين نامه اي با اين محتوا به اوباما مي نوشت ُ خيلي خوشحال مي شديم و حمايت مي کرديم . اما بي نهايت دريغ از دولت يازدهم .
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: