به‌روز شده در: ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۹
گفت‌وگو
آیت الله العظمی علوی گرگانی: نسبت به مسایل فرهنگی اخیر نگرانیم
دیدار شورای سردبیری "خیبرآنلاین" با یک مرجع تقلید
صرف نشستن افراد در کنار رهبری، معیار انتخاب نیست
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با علی‌اصغر زارعی
ناگفته‌هایی از نحوه ورود آیت‌الله مهدوی‌کنی به خبرگان
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(2)
چه کسانی آیت‌الله مهدوی‌کنی را بایکوت خبری کردند؟
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(1)
موضوعات شورا جهت رفع تکلیف مطرح می‎شود
عضو شورایعالی فضای مجازی در گفت‌وگو با "خیبرآنلاین"
آشنایی با یک خواننده جوان جبهه انقلاب
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با سید مهدی ضامنی
تاثیر دودهه زندگی در آمریکا بر ذهن ظریف
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق کوشکی(2)
سیاستمدار در تراز انقلاب‌ اسلامی نداریم
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق‌ کوشکی(1)
استراتژی حزب‌الله برای 4 سال پیش رو
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با حسین الله‌کرم
بزرگترین اشتباه سیاسی‌ عمرم رای به خاتمی بود
گفت‌وگوی "خیبرآنلاین" با مهدی کوچک‌زاده (2)
من نمی دانم که برجام چه عزتی برای کشور ما داشت؟ آیا عزت یعنی کوتاه آمدن در مقابل استکبار و اعلام اینکه ما نمی توانیم در مقابل قدرت های بزرگ بایستیم؟ آیا عزت یعنی هر روز به بهانه های واهی تحریم جدید؟ آیا عزت یعنی ترس بانک های اروپایی از انجام مبادلات با ایران؟ آیا عزت یعنی ویزاندادن به وزیر ارشادتان برای سفر به عربستان جهت پیگیری فاجعه منا؟ آیا عزت یعنی حمایت های سازمانهای جاسوسی و یک مشت گروه های تکفیری و داعشی و ضدانقلابی ها؟ آیا اینها عزت است؟ اینها چه عزتی است که رئیس جمهور می فرماید دیگران آن را نمی فهمند
"خیبرآنلاین" - حجت الاسلام والمسلمین حاجی زاده، امام جمعه ایزدشهر، در خطبه های نمازجمعه این شهرستان گفت: امام راحل ما در بحث ساده زیستی می فرمایند « ارزش انسان به خانه و باغ و اتومبیل نیست اگر ارزش انسان ها به اینها بود که انبیای الهی می بایست همین کار را می کردند» و مقام معظم رهبری هم در بحث ساده زیستی می فرمایند «زندگی را ساده قرار دهید و از طیبات الهی و حلال های الهی بهره مند شوید» و می فرمایند «یکی از موجبات سعادت خانواده ها و اشخاص این است که تقیدات زائد و تجملات زیادی دنیایی را رها کنند».

به گزارش پایگاه خبری - تحلیلی "خیبرآنلاین"، حاجی زاده با اشاره به 17 مرداد روز خبرنگار و تبریک این ایام محضر همه ی خبرنگاران و صلوات بر روح بلند شهدای جامعه ی خبری، بیان داشت: قطعا نقش خبرنگار و کار بزرگ او در رساندن پیام ها و اطلاعات یک نقش حیاتی است و البته کار بسیار ارزشمندی است اما نکته قابل توجه این است که یک خبرنگار به دور از سیاسی انگاری و به دور از جناح بازی و به دور از شایعه پراکنی باید واقعیت های جامعه را منتقل کند، باید در مسیر خدمت به جامعه حرکت کند، باید انتقاد کند نه تخریب و انتقام، باید به وظیفه عمل کند که اگر اینگونه بود مرضی خداوند متعال و اهل بیت قرار خواهد گرفت.

امام جمعه ایزدشهر ضمن گرامیداشت هفته ی حج و یادی از جانباختگان حادثه ی دلخراش منا و طلب رحمت و مغفرت و علو درجات برای این عزیزان از درگاه خداوند متعال، گفت: حج عبادتی است مثل نماز، ذکر، دعا، استغفار اما در درون این عبادت، ظرفیتی وجود دارد که می تواند جامعه ی اسلامی را از غل و زنجیر استبداد نجات دهد؛ در باطن این فریضه ی الهی مجاهدت در راه خدا وجود دارد، برائت از مشرکان وجود دارد، نفی ولایت استکبار وجود دارد، تعمیم ولایت الهی وجود دارد و ده ها موارد دیگر لذا دشمن از حج مسلمان واقعی می ترسد و به همین خاطر امسال اجازه حضور ایرانیان را نمی دهد که امیدواریم هر چه زودتر شاهد نابودی کفار بویژه آل سعود خبیث باشیم.

وی با اشاره به دیدار اخیر اقشار مختلف مردم با امام خامنه ای اظهار داشت: جریان انقلاب اسلامی ما مثل جریان آبی است که از مسیر قنات بزرگی جاری است، طبیعی است که گاهی مواقع لازم است این قنات لایروبی گردد تا مسیر آب هموارتر گردد؛ اینکه مدتی هست رهبر معظم انقلاب با حساسیت ویژه از ضرورت انقلابی بودن و انقلابی ماندن سخن می گوید ناظر به لایه روبی مسیر انقلاب است.

حاجی زاده افزود: البته انقلابی بودن یک شاخصه های عمومی دارد که متعلق به همه ی افراد جامعه است و یک شاخصه های خاص دارد که به تناسب هر طیف و گروه، مختلف است؛ به طور مثال انقلابی بودن نمایندگان مجلس یعنی درک درست شرایط و نیازهای کشور، یعنی وضع قوانین در راستای مصالح ملی و اسلامی، یعنی وامدار و وابسته نبودن به طیف و جناح خاص، یعنی نظارت بر عملکرد مجریان و دولتمردان.

امام جمعه ایزدشهر ادامه داد: انقلابی بودن قوه قضائیه یعنی برخورد قاطع و به موقع با مظاهر فساد؛ گاهی وقت ها فسادی در یک منطقه ای اتفاق می افتد بررسی آن، آن قدر طول می کشد که مردم را دلسرد می کند یا در برخی مواقع برخورد شایسته ای نمی شود؛ انقلابی بودن دولتمردان یعنی خدمت خالصانه و بی منت به مردم، یعنی رعایت انصاف و عدالت، یعنی رعایت امانت ها و بیت المال و از همه مهمتر پایبند بودن به آرمان های انقلاب و امام و شهدای عزیز؛ روحیه انقلابی یعنی اقدام و عمل نه شعار و حرف زدن، روحیه انقلابی یعنی وقتی دیدیم که مسیر ما اشتباه است بلافاصله به خط اصلی برگردیم.

حجت الاسلام حاجی زاده با اشاره به قضیه برجام نافرجام بیان داشت: بعد یکسال از توافق و 7 ماه از اجرایی شدن آن توسط ایران، نه تنها آمریکای جنایتکار به تعهداتش عمل نکرد بلکه هر روز خدعه ای جدید، نیرنگی تازه و بهانه ای دیگر؛ واقعا جای تعجب دارد که با این همه بدعهدی هایی که صورت گرفته و خود غربی ها به آن اعتراف دارند، ریاست محترم جمهوری ما محصول برجام را عزت برای کشور می خواند.

وی افزود: من نمی دانم که برجام چه عزتی برای کشور ما داشت؟ آیا عزت یعنی کوتاه آمدن در مقابل استکبار و اعلام اینکه ما نمی توانیم در مقابل قدرت های بزرگ بایستیم؟ آیا عزت یعنی هر روز به بهانه های واهی تحریم جدید؟ آیا عزت یعنی ترس بانک های اروپایی از انجام مبادلات با ایران؟ آیا عزت یعنی ویزاندادن به وزیر ارشادتان برای سفر به عربستان جهت پیگیری فاجعه منا؟ آیا عزت یعنی حمایت های سازمانهای جاسوسی و یک مشت گروه های تکفیری و داعشی و ضدانقلابی ها؟ آیا اینها عزت است؟ اینها چه عزتی است که رئیس جمهور می فرماید دیگران آن را نمی فهمند.

امام جمعه ایزدشهر خطاب به روحانی گفت: عزت یعنی ایستادگی در برابر استکبار، یعنی تسلیم نشدن در برابر ظلم، یعنی پای آرمان های امام و شهدا ایستادن، یعنی تکیه بر توان داخلی، یعنی اعتماد به جوانان ایرانی؛ اینها هست که یک کشور را سربلند می کند، آبرو می دهد و عزت و اعتبار می بخشد و امیدواریم که خداوند متعال معرفت، بصیرت و ولایتمداری را به همه مسئولین ما عنایت بفرماید.
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۲
0
0
عزت برای (...) یعنی حمایت از فتنه و ...
مدیر پایگاه قسمت نقطه چین داخل پرانتز به جهت داشتن بار منفی ویرایش شد
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: