به‌روز شده در: ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۹
گفت‌وگو
آیت الله العظمی علوی گرگانی: نسبت به مسایل فرهنگی اخیر نگرانیم
دیدار شورای سردبیری "خیبرآنلاین" با یک مرجع تقلید
صرف نشستن افراد در کنار رهبری، معیار انتخاب نیست
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با علی‌اصغر زارعی
ناگفته‌هایی از نحوه ورود آیت‌الله مهدوی‌کنی به خبرگان
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(2)
چه کسانی آیت‌الله مهدوی‌کنی را بایکوت خبری کردند؟
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(1)
موضوعات شورا جهت رفع تکلیف مطرح می‎شود
عضو شورایعالی فضای مجازی در گفت‌وگو با "خیبرآنلاین"
آشنایی با یک خواننده جوان جبهه انقلاب
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با سید مهدی ضامنی
تاثیر دودهه زندگی در آمریکا بر ذهن ظریف
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق کوشکی(2)
سیاستمدار در تراز انقلاب‌ اسلامی نداریم
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق‌ کوشکی(1)
استراتژی حزب‌الله برای 4 سال پیش رو
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با حسین الله‌کرم
بزرگترین اشتباه سیاسی‌ عمرم رای به خاتمی بود
گفت‌وگوی "خیبرآنلاین" با مهدی کوچک‌زاده (2)
احمد حسن، علاوه بر اهدای ۶۰ هزار پوند مصری(هر دلار معادل ۱۲,۵۷ پوند مصر) جایزه برای نفرات برتر، هزینه ۱۱ سفر عمره مفرده را برای برگزیدگان متقبل شد که براساس آن نفر اول هر سطح به همراه یکی از ناظران این مسابقات به سفر عمره مفرده اعزام می‌شوند
"خیبرآنلاین" - «احمد حسن»، فوتبالیست مصری و عضو سابق تیم ملی فوتبال این کشور، از ۹۷ حافظ قرآن در استان «منیا»ی این کشور تجلیل کرد.

به گزارش ایکنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی «المصریون»، احمد حسن، بازیکن سابق تیم ملی فوتبال مصر است که با حمایت مالی وی مسابقه‌ای در زمینه حفظ قرآن و با عنوان «مسابقات بزرگ قرآن ماه رجب» در شهر «مغاغة» استان «المنیا» مصر برگزار می‌شود و امسال سیزدهمین دوره این مسابقات برگزار شد.

آیین تجلیل از نفرات برتر این مسابقات و اهدای جوایز به نفرات برگزیده، ۳۱ مردادماه برگزار شد و از ۹۷ حافظ قرآن که در سیزدهمین دوره این مسابقات به‌عنوان نفرات برتر انتخاب شده بودند، تجلیل به‌عمل آمد.

در این مراسم که در سالن اجتماعات «حورس» شهر مغاغه برگزار شد، شیخ محمد ابوحطب، نماینده وزارت اوقاف مصر در استان «المنیا»، شیخ محمود جمعه، دبیر شورای مشترك مسلمانان و مسيحيان، شیخ احمد لطفی، مدیر مدارس قرآنی استان المنیا، سید حلمی، از مسئولان شهر مغاغه و صد‌ها نفر از متسابقان و خانواده‌های آن‌ها حضور داشتند.

مسابقات امسال با مشارکت بیش از ۲۰۰۰ متسابق از مناطق مختلف استان «المنیا» در ماه رجب برگزار شد که در پایان ۹۷ متسابق از این تعداد در ۱۰ سطح مختلف به‌عنوان نفرات برتر معرفی شدند.

در همین راستا، احمد حسن، علاوه بر اهدای ۶۰ هزار پوند مصری(هر دلار معادل ۱۲,۵۷ پوند مصر) جایزه برای نفرات برتر، هزینه ۱۱ سفر عمره مفرده را برای برگزیدگان متقبل شد که براساس آن نفر اول هر سطح به همراه یکی از ناظران این مسابقات به سفر عمره مفرده اعزام می‌شوند.

احمد حسن، بازیکن سابق تیم ملی فوتبال مصر و مدیر فنی سابق باشگاه «بتروجیت» مصر است. وی با ۱۸۴ بازی ملی برای تیم ملی فوتبال مصر، از جمله بازیکنان در سطح مصر و کشورهای آفریقایی است که بیشترین بازی ملی را در کارنامه خود دارد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: