به‌روز شده در: ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۹
گفت‌وگو
آیت الله العظمی علوی گرگانی: نسبت به مسایل فرهنگی اخیر نگرانیم
دیدار شورای سردبیری "خیبرآنلاین" با یک مرجع تقلید
صرف نشستن افراد در کنار رهبری، معیار انتخاب نیست
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با علی‌اصغر زارعی
ناگفته‌هایی از نحوه ورود آیت‌الله مهدوی‌کنی به خبرگان
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(2)
چه کسانی آیت‌الله مهدوی‌کنی را بایکوت خبری کردند؟
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(1)
موضوعات شورا جهت رفع تکلیف مطرح می‎شود
عضو شورایعالی فضای مجازی در گفت‌وگو با "خیبرآنلاین"
آشنایی با یک خواننده جوان جبهه انقلاب
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با سید مهدی ضامنی
تاثیر دودهه زندگی در آمریکا بر ذهن ظریف
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق کوشکی(2)
سیاستمدار در تراز انقلاب‌ اسلامی نداریم
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق‌ کوشکی(1)
استراتژی حزب‌الله برای 4 سال پیش رو
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با حسین الله‌کرم
بزرگترین اشتباه سیاسی‌ عمرم رای به خاتمی بود
گفت‌وگوی "خیبرآنلاین" با مهدی کوچک‌زاده (2)
امام حسین(ع) برابر 30 هزار نفر در حالی ایستادگی کرد که امروز و در آستانه اربعین سیل 30 میلیون نفری از زائران عازم کربلا می‌شوند و این به معنای مدیریت شهداست
"خیبرآنلاین" - وزیر اطلاعات دولت دهم با رد ادعاها درخصوص اظهارنظرهای منتسب به او در روزهای اخیر گفت: خواصی که نظام در فتنه 88 با آنان مماشات کرده است نباید سوءاستفاده کنند بلکه باید پاسخگوی فساد فرزندان خود در کشور باشند.
 
به گزارش فارس، حجت‌الاسلام حیدر مصلحی در چهاردهمین یادواره 170 شهید بخش رامند در مسجد جامع این شهر با رد اظهارنظرهای روزهای اخیر که به وی منتسب شده است، اظهار داشت: بنده کوچکتر از آن هستم که در مقام شورای نگهبان اظهارنظر کنم، اما اگر نظام در قضایای فتنه 88 با برخی از خواص مماشات کرده است نباید از آن سوءاستفاده شود.
 
وزیر اطلاعات دولت دهم افزود: رأس فتنه افرادی هستند که امروز با طرح چنین ادعاها قصد به بیراهه کشاندن افکار برای جلوگیری از پاسخگویی درخصوص فساد فرزندانشان را دارند و فتنه‌هایی را در پیش گرفته‌اند.
 
وی به اظهارنظر یکی از مسؤولان دیپلماسی در نادیده گرفتن پدافند دفاعی و ترس برخی مسؤولان نسبت به شعار گزینه‌های روی میز اشاره کرد و افزود: پس از این اظهارنظر بخش کوچکی از توان موشکی و زیرزمین کشور به او نشان داده شد و برخی به این نتیجه رسیدند که نباید توان دفاعی جمهوری اسلامی را نادیده بگیرند.
 
وزیر اطلاعات دولت دهم با اشاره به هجمه‌های سنگین اسلام‌هراسی از جمله سرمایه‌گذاری 40 نفری سرمایه‌داران صهیونیست برای تأسیس هالیوود بیان کرد: برعکس اسلام هراسی‌های صورت گرفته این پدیده گرایش به اسلام را بیشتر کرده است و بنابر اطلاعات دقیق که داریم آینده اروپا به اسلام و مسلمانان تعلق دارد.
 
وی نفوذ را یکی از برنامه‌های سنگین دشمن برشمرد و تصریح کرد:  نفوذ در 3 سطح مسئولان، نخبگان و مردم صورت می‌گیرد.
 
وزیر سابق اطلاعات گفت: 2 کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا علیه یکدیگر اعتراف می‌کنند که این موضوع از افشاگری‌های انقلاب اسلامی ناشی می‌شود.
 
مصلحی با اشاره به اینکه برگزاری یادواره‌های شهدا ادای دین به انقلاب اسلامی است، اظهار داشت: براساس معارف دین در هنگام مرگ و در عالم برزخ روح به اطراف نگاه می‌کند که در همین خصوص آیه «ولا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا بل احیاء عند ربهم یرزقون» از زنده و نظاره‌گر بودن شهدا حکایت دارد.
 
وزیر اطلاعات دولت دهم با اشاره به اینکه رسانه‌های استکباری در 1/5 سال گذشته مطالب زیادی را پیرامون چرایی و ماهیت اجتماع اربعین انتشار داده‌اند، بیان کرد:  امام حسین(ع) برابر 30 هزار نفر در حالی ایستادگی کرد که امروز و در آستانه اربعین سیل 30 میلیون نفری از زائران عازم کربلا می‌شوند و این به معنای مدیریت شهداست.
 
وی با بیان این نکته که گاندی با مقاومت برابر انگلیس الگوی خود را امام حسین(ع) ذکر کرد، عنوان کرد: به زعم سرمایه‌گذاری سنگین دنیای استکبار بعد از گذشت 37 سال افشاگری انقلاب اسلامی در آمریکا سبب اعتراف 2 کاندید انتخاباتی به فساد اخلاقی و سیاسی این کشور شده است.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: