به‌روز شده در: ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۹
گفت‌وگو
آیت الله العظمی علوی گرگانی: نسبت به مسایل فرهنگی اخیر نگرانیم
دیدار شورای سردبیری "خیبرآنلاین" با یک مرجع تقلید
صرف نشستن افراد در کنار رهبری، معیار انتخاب نیست
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با علی‌اصغر زارعی
ناگفته‌هایی از نحوه ورود آیت‌الله مهدوی‌کنی به خبرگان
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(2)
چه کسانی آیت‌الله مهدوی‌کنی را بایکوت خبری کردند؟
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(1)
موضوعات شورا جهت رفع تکلیف مطرح می‎شود
عضو شورایعالی فضای مجازی در گفت‌وگو با "خیبرآنلاین"
آشنایی با یک خواننده جوان جبهه انقلاب
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با سید مهدی ضامنی
تاثیر دودهه زندگی در آمریکا بر ذهن ظریف
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق کوشکی(2)
سیاستمدار در تراز انقلاب‌ اسلامی نداریم
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق‌ کوشکی(1)
استراتژی حزب‌الله برای 4 سال پیش رو
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با حسین الله‌کرم
بزرگترین اشتباه سیاسی‌ عمرم رای به خاتمی بود
گفت‌وگوی "خیبرآنلاین" با مهدی کوچک‌زاده (2)
در این جلسه که از ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه صبح و در ساختمان کوثر ریاست‌جمهوری برگزار شد، راهکارهای تاثیرگذاری بر معلمان و فرهنگیان برای انتخابات سال آتی و شیوه‌های جلب آرای آنان بررسی شد
"خیبرآنلاین" - با آنکه مردم کشورمان این روزها عزادار 2 حادثه تلخ شهادت زوار در عراق و حادثه قطار در سمنان هستند، اما نشست انتخاباتی ستاد روحانی در پاستور به ریاست نجفی برگزار شد!

 به گزارش فارس، 2 حادثه تلخ طی روزهای اخیر یعنی حادثه تروریستی حله که منجر به شهادت قریب ۱۰۰ تن از زوارالحسین(ع) کشورمان در عراق شد و همچنین حادثه غمبار برخورد 2 قطار در سمنان که جان بیش از ۴۰ هموطنانمان را گرفت، ملت ایران را دوچندان عزادار کرد.

همه مردم دل‌نگران، چشم و گوش به رسانه‌ها دارند تا ببینند چند تن از هموطنانشان در این 2 حادثه پرپر و چند نفر دیگر زخمی شده‌اند و از اقدامات مسئولان بشنوند که شاید مرهمی بر زخم‌هایشان شود اما ظاهرا این نگرانی‌ها هنوز به پاستور نرسیده و حال و هوای آنجا رنگ و بوی دیگری دارد.

برخلاف بیانیه‌ها، دستورات و مصاحبه‌های مقامات عالی دولت، براساس اخبار رسیده اهالی پاستور بیشتر دغدغه انتخابات اردیبشت سال آتی و رای‌آوری مجدد روحانی را دارند؛ به گونه‌ای که حتی در این روزها نیز جلسات انتخاباتی‌شان تعطیل نشده و با قوت ادامه دارد.

در این جلسات که به صورت منظم برگزار می‌شود، شیوه‌های جذب آرای اقشار مختلف مردم و عملیات روانی لازم در این باره بررسی می‌شود.

آنگونه که منابع مطلع به خبرنگار ما اطلاع دادند، جلسه انتخاباتی ستاد روحانی به ریاست محمدعلی نجفی (رییس ستاد انتخاباتی روحانی برای انتخابات ۹۶) برگزار شد.

در این جلسه که از ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه صبح و در ساختمان کوثر ریاست‌جمهوری برگزار شد، راهکارهای تاثیرگذاری بر معلمان و فرهنگیان برای انتخابات سال آتی و شیوه‌های جلب آرای آنان بررسی شد.

تشکیل گروه‌های انتخاباتی در جامعه فرهنگیان و معلمان کشور، تشکیل تیمی از جمع حاضر در جلسه و دوستانشان برای جلسات منظم با دانش‌آشتیانی، ترمیم وضعیت آموزش و پرورش و آماده‌کردن آن برای انتخابات از جمله موضوعات مورد بحث در این جلسه بوده است.
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۴
0
0
لعنت خدا بر سگان داخلي آمريكا باد
آمين
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: