به‌روز شده در: ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۹
گفت‌وگو
آیت الله العظمی علوی گرگانی: نسبت به مسایل فرهنگی اخیر نگرانیم
دیدار شورای سردبیری "خیبرآنلاین" با یک مرجع تقلید
صرف نشستن افراد در کنار رهبری، معیار انتخاب نیست
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با علی‌اصغر زارعی
ناگفته‌هایی از نحوه ورود آیت‌الله مهدوی‌کنی به خبرگان
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(2)
چه کسانی آیت‌الله مهدوی‌کنی را بایکوت خبری کردند؟
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(1)
موضوعات شورا جهت رفع تکلیف مطرح می‎شود
عضو شورایعالی فضای مجازی در گفت‌وگو با "خیبرآنلاین"
آشنایی با یک خواننده جوان جبهه انقلاب
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با سید مهدی ضامنی
تاثیر دودهه زندگی در آمریکا بر ذهن ظریف
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق کوشکی(2)
سیاستمدار در تراز انقلاب‌ اسلامی نداریم
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق‌ کوشکی(1)
استراتژی حزب‌الله برای 4 سال پیش رو
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با حسین الله‌کرم
بزرگترین اشتباه سیاسی‌ عمرم رای به خاتمی بود
گفت‌وگوی "خیبرآنلاین" با مهدی کوچک‌زاده (2)
مردم ولی نعمتان انقلاب هستند و با حضور مردم است که مشکلات کشور حل شده و تهدیدات علیه آن دفع می‌گردند
"خیبرآنلاین" - رییس سازمان بسیج مستضعفین ضمن اعلام آمادگی بسیج برای همکاری با دستگاه‌های مختلف برای حل مشکلات کشور گفت: مردم ولی نعمتان انقلاب هستند.

به گزارش سپاه نیوز، سردار سرتیپ پاسدارغلامحسین غیب‌پرور با تاکید بر اینکه نظام اسلامی از بدو پیروزی خود در بهمن 1357 همواره در معرض تهدیدات دشمنان بیرونی و برخی عوامل داخلی آنان بوده است، گفت: برخی خواص انقلاب اسلامی به خاطر تحلیل‌های غلط عملا از خط ولایت فاصله گرفته و در فتنه‌هایی که پیش آمده دچار لغزش‌های غیرقابل جبرانی شده‌اند.

سردار غیب پرور با اشاره به حوادث پس از انتخابات ریاست‌جمهوری در سال 1388 افزود: اگر تدابیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی و حضور مردم و بسیجیان در مقابل آن فتنه عظیم و خصوصا در 9 دیماه 1388 نبود، امروز سرنوشت انقلاب و کشور طور دیگری رقم می‌خورد.

وی 9 دیماه را جلوه‌ای از برکات الهی بر این ملت دانست و گفت: حماسه 9 دی باطل السحر فتنه بود که در آن ایام پس از ماه‌ها تبلیغات سنگین علیه نظام و انقلاب اسلامی، هنگامی مردم احساس کردند که هدف از آشوب‌های خیابانی اسلام و اصل نظام اسلامی می‌باشد، با حضوری کم نظیر وحدت و انسجام خود را به رخ بدخواهان این ملت کشیدند.

سردار غیب‌پرور ضمن تأکید بر گرامیداشت هر ساله این روز به عنوان یوم‌الله گفت: همانطور که در 9 دی 1388 امت حزب‌الله و بسیجیان جان برکف این روز را به نماد وحدت پیرامون اسلام و ارزش‌های اسلامی تبدیل کردند، امسال نیز مردم بیدار در اقصی نقاط کشور با برگزاری مراسم مختلف و جلسات روشنگرانه، آمادگی خود را برای دفاع از ولایت و نظام اسلامی نشان خواهند داد.

رییس سازمان بسیج مستضعفین ضمن اعلام آمادگی بسیج برای همکاری با دستگاه‌های مختلف برای حل مشکلات کشور، افزود: مردم ولی نعمتان انقلاب هستند و با حضور مردم است که مشکلات کشور حل شده و تهدیدات علیه آن دفع می‌گردند.

سردار غیب‌پرور در پایان با تاکید بر هوشیاری کامل بسیجیان مقابل فتنه‌های احتمالی آینده، گفت: تمامی بسیجیان در اطاعت از امام خامنه‌ای ولی امر مسلمین جهان و دفاع از کیان ایران اسلامی و حفظ منافع ملی لحظه‌ای درنگ نخواهند کرد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: