به‌روز شده در: ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۹
گفت‌وگو
آیت الله العظمی علوی گرگانی: نسبت به مسایل فرهنگی اخیر نگرانیم
دیدار شورای سردبیری "خیبرآنلاین" با یک مرجع تقلید
صرف نشستن افراد در کنار رهبری، معیار انتخاب نیست
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با علی‌اصغر زارعی
ناگفته‌هایی از نحوه ورود آیت‌الله مهدوی‌کنی به خبرگان
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(2)
چه کسانی آیت‌الله مهدوی‌کنی را بایکوت خبری کردند؟
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(1)
موضوعات شورا جهت رفع تکلیف مطرح می‎شود
عضو شورایعالی فضای مجازی در گفت‌وگو با "خیبرآنلاین"
آشنایی با یک خواننده جوان جبهه انقلاب
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با سید مهدی ضامنی
تاثیر دودهه زندگی در آمریکا بر ذهن ظریف
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق کوشکی(2)
سیاستمدار در تراز انقلاب‌ اسلامی نداریم
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق‌ کوشکی(1)
استراتژی حزب‌الله برای 4 سال پیش رو
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با حسین الله‌کرم
بزرگترین اشتباه سیاسی‌ عمرم رای به خاتمی بود
گفت‌وگوی "خیبرآنلاین" با مهدی کوچک‌زاده (2)
در شرایطی که روحانی تلاش می کند از خود چهره ای اخلاقی ترسیم نماید، اما این اقدام ضدانسانی حامیان او که حقیقتا مایه ی شرمساری است، هیچ توجیه منطقی ندارد
"خیبرآنلاین" - یک سایت حامی دولت با انتشار کاریکاتور توهین آمیزی علیه رییس جمهور سابق، بر ایجاد برنامه دیکته شده ی دوقطبی سازی در فضای سیاسی کشور دامن زد.

به گزارش پایگاه خبری - تحلیلی "خیبرآنلاین"، سایت معلوم الحال "خبرآنلاین" که در درج مطالب توهین آمیز علیه نیروهای مسلح و... ید طولایی دارد، این بار مرتکب توهین عجیب و ضدانسانی علیه محمود احمدی نژاد شد.

براساس این گزارش، این سایت بنفش در کاریکاتور منتشره، علاوه بر تخریب پروژه بزرگ مسکن مهر که منجر به خانه دار شدن بسیاری از ایرانیان شد و دولت یازدهم نتوانست طرح جایگزین آن را ارایه و اجرا کند، در فضاسازی به اصطلاح طنز از چهره احمدی نژاد، به جای پا برای او از "سم اسب" استفاده کرد!

سم اسب احمدی نژاد

چنین اقدامی آن هم در رابطه با فردی که چند سالی است سیاست سکوت را اختیار کرده و در انتخابات پیش رو نیز حضور ندارد، ابهامات بسیاری را پیرامون نیات گردنندگان سایت "خبرآنلاین" پدید آورده است.

همچنین، چرایی اصرار بر دوقطبی سازی کاذب آن هم در آستانه ی یک انتخابات سرنوشت ساز از سوی حامیان دولت سوال دیگری است که در افکار عمومی مطرح است.

از سوی دیگر، در شرایطی که روحانی تلاش می کند از خود چهره ای اخلاقی ترسیم نماید، اما این اقدام ضدانسانی حامیان او که حقیقتا مایه ی شرمساری است، هیچ توجیه منطقی ندارد.

به هرحال، آنچه که در باید بیش از قبل مورد توجه قرار گیرد، اصرار افراطی یک طیف خاص برای ایجاد دوقطبی به هر قیمتی در فضای سیاسی است تا شاید بتوانند در انتخابات اردیبهشت 96، با این عملیات روانی خطرناک، کاندیدای لب مرزی خود را همچنان در قدرت حفظ کرده و موجبات انحراف افکار عمومی از مسایل اصلی مانند معیشت، بیکاری، رکود، انواع فساد، تحقیر ملی و... را فراهم آورند.
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۷
مهران
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۴۷ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۸
2
11
با سلام
(...) حتی از سایه آقای احمدی نژاد هم می ترسد زیرا که می داند هم قد و هم قواره او نیست.

(...) برای نگاه کردن در چشمان آقای احمدی نژاد باید سر خود را تا حد ممکن به عقب برده و به آسمان نگاه کند تا بتواند یک نگاهی به چهره این مرد خدمتکار مردم بیاندازد.

همه می دانند که هجمه عظیم تبلیغاتی داخلی از سوی اصلاح طلبان و (...) با هجهمه عظیم تبلیغاتی از سوی دول استعماری غرب و بلندگوها و رسانه های آنان تنها بسبب آن بوده که این مرد در کلام و در رفتار خود همچون امام راحل و رهبر فرزانه نابودی رژیم صهیونیستی را خواستار شد و این مرد با تمام توان خود برای سر بلندی ایران و ایرانیان ایستاد و کوشید و این امر برای کسانی که قصد تعامل با جنایتکاران صهیونیستی و غیر صهیونیستی را داشتند هم سو و همخوانی نداشت. پس خائنان به وطن هر چه در توان داشته اند و دارند بکار می برند که این مرد شریف را از صحنه سیاسی کشور حذف نمایند.

از بی شرفان نباید انتظار شرم و حیا داشت.

(...) باید بدانند که اگر مردم یادی از آنان کنند تنها بخاطر قراردادهای نگین آوری همچون برجام و قراردادهای مشابه آن آنان را بخاطر خواهند آورد و اگر از آقای احمدی نژاد و دولتش یاد کنند از دولتی توانمند استکبار ستیز و خدمتکار یاد خواهند کرد.
مدیر پایگاه قسمت های نقطه چین داخل پرانتز به جهت داشتن بار حقوقی ویرایش شد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۲۸ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۹
فعلا" كه (...) كدخدا به بد وضعيتي افتاده اند
و نمي دانند كه براي دنياپرستي خود در بعد از انتخابات سال 96 به كجا دست بيندازند
براي همين است كه مي بينيد كه به هر كثافتكاري اي . روي آورده اند
مدیر پایگاه قسمت نقطه چین داخل پرانتز به جهت داشتن بار منفی ویرایش شد
عباس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۴ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۸
2
9
بله حقیقتا مایه شرمساری است به شخصی که امکان دفاع از خود ندارد اینطور مسخره اش کننذ . خداوکیلی گور خوابی بهتر است یا مسکن مهر ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۵۸ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۸
(...) بی نهایت بی تدبیر ُ گورخواب پرور در طول چهار سال حتی یک خانه هم نساخته و زبونش هم بدجوری درازه و همش مسکن مهر رو می کوبه . ای (...) گورخواب پرور محض رضای خدا حداقل یک خانه بساز بعد در باره مسکن مردم نظر بده .
مدیر پایگاه قسمت های نقطه چین داخل پرانتز به جهت داشتن بار حقوقی ویرایش شد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۴۵ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۸
0
2
در (...) بي نهايت بي تدبير (...) هست که بخاطر ناتواني هاي فراوان کاري ُ مردم بي مسکن به گورخوابي پناه آورده اند . اي (...) بي نهايت ناتوان در مسکن سازي . تو مسکن بساز و مردم بي مسکن را از گورخوابي که نتيجه بي عرضه گي (...) بي تدبير (...) هست ُ تجات بده . مردم بي مسکن و مردم گورخواب ُ نمي خوان تو (...) بي عرضه براشون در نياوراني که خودت ساکن اون هستي مسکن بسازي ُ اونها مسکن نياوراني از ما بهترون نمي خوان ُ که حتي يک واحد هم براي مردم بي مسکن نساخته اي و مي خواهي بخاطر مطالبات مردم براي مسکن ُ بي مسکن هاي گورخواب را عقيم کني که مجبور نباشي به بچه هاي اينها هم خدمتي که نمي کني ُ مثلا خدمت کني و برايشان خانه بسازي . ما مردم از توي (...) بي عرضه (...) حتي ساخت يک واحد خانه هم در اين چهار سال نديده ايم . چرا ترسيدي و فکر کردي مردم بي مسکن و مردم بي مسکن گورخواب مي خوان خانه برايشان بسازي کنار خونه خودت تو نياوران . نه اين بي مسکن هاي مي دانند که جزء از ما بهتران نيستند که در (...) تو اصلا نبايد توقع مسکن داشته باشند بخاطر همين به گورخوابي روي آورده اند ُ که تو هم مي خواهي اينها را چون به مسکن نياز دارند و در گور خوابيده اند براي هميشه عقيم کني تا (...) هيچ وقت نجنب تو مجبور نباشه به اينها خدمت کند و براي اينها خانه بسازد . مردم مسکن مهري ازتوي بي عرضه مسکن نياوراني نمي خواهند ُ آنها مي خواهند همين مسکن مهر پر از مهر و محبت احمدي نژاد عزيز رو که پولش رو هم به تو پرداخت کرده اند ُ بدهي تا اينها هم بخاطر بي مسکني مجبور به گورخوابي نشوند . اي (...) بي نهايت بي تدبير (...) ُ اي پرورش دهنده ُ گورخوابي . محض رضاي خدا اول يک واحد بساز بعد از مسکن مهر پر از مهر و محبت بنال . تو اين چهار سال بخاطر حقوق هاي نجومي حرام که به مديران نورچشمي ذخيره نظامت پرداختي و ... حتي يک خانه هم نساختي ُ لابد اين هم از حقوق شهروندي ويژه (...) هست که حتي يک خانه هم نساخته ُ و در کمال بي خيالي مسکن مهر را مي کوبد . ميليون ها نفر و هزران خاونواده الان در اين مسکن مهرها ساکن هستند و کاملا هم راضي هستند . چون آنها مسکن نياوراني بغل دست خانه رييس (...) نخواسته اند . اينها نخواسته اند ُ با رييس (...) همسايه شوند که (...) ناتوان و گورخواب پرور اينقدر ناتوان هست در ساختن حتي يک خانه در چهار سال .
مدیر پایگاه قسمت های نقطه چین داخل پرانتز به جهت داشتن بار حقوقی ویرایش شد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۴۷ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۸
1
5
از آنجا که اصلاح طلبان ديکتاتور ُ کارگزاران (...) و اعتداليون ديکتاتور ُ ديکتاتور بالذات هستند ُ بنابراين خوي لجن ديکتاتوري به اين ها و روزنامه هايشان و سايت هايشان ُ اجازه مي ده که ُ کسي رو که قبول ندارن هو کنند ُ کسي رو که قبول ندارن فحش و ناسزا بدهند ُ کسي رو که قبول ندارن توهين ها کنند ُ کسي رو که قبول ندارن تهمت ها بزنند ُ کسي رو که قبول ندارن تخريب ها بکنند ُ اينها مردم سالاري را دو لپي قورت داده اند و مي دن ُ اينها مردم سالاري را فقط و فقط و فقط وقتي قبول دارن که منتخب خودشان راي بياورد در غير اين صورت با خوي لجن ديکتاتور مردم سالاري را و مردم را و منتخب شان را ُ له و لورده مي کنن ُ خوي لجن ديکتاتوري به اينها و سايت هايشان وروزنامه هايشان ُ اجازه هر عمل زشتي رو نسبت به ُ کسي که قبولش ندارن ُ مي ده .
ُ بايد مردم با محکوم کردن ديکتاتوري اين ديکتاتورهاي اصلاح طلب و کارگزاران و اعتداليون ُ ديکتاتوري را در کشور ريشه کن کنيم در غير اين صورت نظام و مردم آسيب هاي جدي از اين ديکتاتورها خواهد خورد .
مدیر پایگاه قسمت نقطه چین داخل پرانتز به جهت داشتن بار حقوقی ویرایش شد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۹
2
6
ادب از که آموختی ُ از اصلاح طلبان دیکتاتور کودن ُ از کارگزاران (...) ُ از اعتدالیون دیکتاتور کودن و از (...) بی تدبیر (...) گورخواب پرور .
مدیر پایگاه قسمت های نقطه چین داخل پرانتز به جهت داشتن بار حقوقی ویرایش شد
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: