به‌روز شده در: ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۹
گفت‌وگو
آیت الله العظمی علوی گرگانی: نسبت به مسایل فرهنگی اخیر نگرانیم
دیدار شورای سردبیری "خیبرآنلاین" با یک مرجع تقلید
صرف نشستن افراد در کنار رهبری، معیار انتخاب نیست
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با علی‌اصغر زارعی
ناگفته‌هایی از نحوه ورود آیت‌الله مهدوی‌کنی به خبرگان
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(2)
چه کسانی آیت‌الله مهدوی‌کنی را بایکوت خبری کردند؟
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(1)
موضوعات شورا جهت رفع تکلیف مطرح می‎شود
عضو شورایعالی فضای مجازی در گفت‌وگو با "خیبرآنلاین"
آشنایی با یک خواننده جوان جبهه انقلاب
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با سید مهدی ضامنی
تاثیر دودهه زندگی در آمریکا بر ذهن ظریف
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق کوشکی(2)
سیاستمدار در تراز انقلاب‌ اسلامی نداریم
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق‌ کوشکی(1)
استراتژی حزب‌الله برای 4 سال پیش رو
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با حسین الله‌کرم
بزرگترین اشتباه سیاسی‌ عمرم رای به خاتمی بود
گفت‌وگوی "خیبرآنلاین" با مهدی کوچک‌زاده (2)
کد خبر: ۵۱۰۶۴
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۵
مردم برای فریب‌نخوردن هم‌قسم می‌شوند
طی مدت اخیر، بازهم همان اصولگراماّب‌ها و اصلاح طلب‌مآب‌ها، مشغول مصاحبه با رسانه‌های اجیرشده‌ی خود شده و به خیال خامشان، در حال تکرار دوقطبی دروغین اصولگرا - اصلاح طلب هستند
"خیبرآنلاین" - فصل انتخابات،‌ همیشه زمانی برای کاسبی افرادی است که می کوشند به صورت ریاکانه، علاوه بر زدن ماسک های دروغین، همزمان در چندین جناح و گروه فعالیت آشکار و پنهان داشته باشند و متاسفانه همین افراد، با فریب بخش هایی از مردم، موجب بروز خسارت هایی می شوند که البته، دود آن هم به چشم همان ملت خواهد رفت.

به گزارش پایگاه خبری - تحلیلی "خیبرآنلاین"، نزدیک به 4 سال از انتخابات ریاست جمهوری سال 92 می گذرد و کمتر از 10 هفته تا انتخابات بعدی باقی مانده،‌ اما همچنان جریان غربزده و غیرانقلابی، از دین بزرگ نسبت به علی اکبر ولایتی سخن می گویند و می کوشند تا درباره ی او و بخشی از جناح به اصطلاح اصولگرا، حق مطلب را ادا کنند.

در تازه ترین تقدیر، محمدجواد حق شناس، از افراد نزدیک به یکی از سران فتنه (مهدی کروبی) شامگاه شنبه 21 اسفندماه در برنامه جهان آرا از شبکه افق، با یادآوری خدمات ولایتی به حسن روحانی و جماعتی که طی این 4 سال مجددا به قدرت بازگشتند، گفت: "کناررفتن آقای عارف، حمایت آقای هاشمی و عدم کناره‌گیری آقای ولایتی تأثیر زیادی بر پیروزی آقای روحانی داشت"!

خدمت ولایتی به این طیف، البته آنقدر ارزش داشت که عضو سیاستگزاری حزب اعتماد ملی، مجددا به تمجید از آن بپردازد و بگوید: "آقای ولایتی ایستاد تا یک نفر دیگر رأی نیاورد. به‌نظرم ایشان یک رفتار کاملاً متمدنانه در راستای منافع ملی از خودشان نشان دادند"!

هرچند رفتار به اصطلاح متمدنانه ی ولایتی و خوش خدمتی او به غیرانقلابی ها، در همان روزهای نخستین توسط اکبر هاشمی رفسنجانی مستوجب دریافت پاداش شد و حکم ریاست بر مرکز تحقیقات تشخیص مصلحت را گرفت (اینجا) اما بدون تردید، ولایتی و دیگر افرادی که نقاب اصولگرایی به چهره زده اند، همچون باهنر (که رییس ستاد انتخاباتی ولایتی بود) و لاریجانی و ابوترابی و افرادی از جامعه روحانیت و موتلفه، در همه ی خساراتی که طی 4 سال گذشته به کشور وارد شد، شریک هستند.

از خسارت محض برجام گرفته تا رکود و اختلاس های مالی و هنجارشکنی ها و نفوذ و تعطیلی اقتصاد کشور و به عقب رفتن جایگاه علمی ایران و... همه و همه بدون کمک این افراد و طیف همسو با آنها، به تنهایی توسط روحانی و باندش انجام شدنی نبود.

اما مردم انقلابی ایران که شاید در برهه های گذشته، به جهت عملیات روانی گسترده ای که افراد و گروه های خزیده در پشت عناوین ارزشی، مرتکب آن شده بودند، بعضا دچار فریب قرار گرفتند، این بار باید یک "نه" بزرگ به همه ی غربزده های آشکار و پنهان بگویند و بساط مجموعه ی آنها را برچینند.

کار سختی است، اما شدنی است.

29 اردیبهشت، می تواند یک نقطه ی عطف تاریخی و بی سابقه در تاریخ ملت ایران محسوب شود، روزی که بدعت تکرار یک رییس جمهور ضعیف، به زباله دان تاریخ خواهد رفت و آغازی دوباره بر رونق و شکوفایی و امید واقعی رقم خواهد خورد.

یادآوری این نکته ضروری است که طی مدت اخیر، بازهم همان اصولگراماّب ها و اصلاح طلب مآب ها، مشغول مصاحبه با رسانه های اجیرشده ی خود شده و به خیال خامشان، در حال تکرار دوقطبی دروغین اصولگرا - اصلاح طلب هستند تا باز هم بتوانند با انتخاب هر گزینه ی مطلوبی که در چنته دارند، همانند 38 سال گذشته همچنان در مسندهای قدرت و ثروت حضور داشته باشند.

آیا این بار،‌ مشت این جماعت برای توده های چند ده میلیونی و بصیر ملت ایران باز خواهد شد؟!
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۵
1
0
اانتخابات کیلو چند؟
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: