به‌روز شده در: ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۹
گفت‌وگو
آیت الله العظمی علوی گرگانی: نسبت به مسایل فرهنگی اخیر نگرانیم
دیدار شورای سردبیری "خیبرآنلاین" با یک مرجع تقلید
صرف نشستن افراد در کنار رهبری، معیار انتخاب نیست
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با علی‌اصغر زارعی
ناگفته‌هایی از نحوه ورود آیت‌الله مهدوی‌کنی به خبرگان
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(2)
چه کسانی آیت‌الله مهدوی‌کنی را بایکوت خبری کردند؟
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(1)
موضوعات شورا جهت رفع تکلیف مطرح می‎شود
عضو شورایعالی فضای مجازی در گفت‌وگو با "خیبرآنلاین"
آشنایی با یک خواننده جوان جبهه انقلاب
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با سید مهدی ضامنی
تاثیر دودهه زندگی در آمریکا بر ذهن ظریف
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق کوشکی(2)
سیاستمدار در تراز انقلاب‌ اسلامی نداریم
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق‌ کوشکی(1)
استراتژی حزب‌الله برای 4 سال پیش رو
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با حسین الله‌کرم
بزرگترین اشتباه سیاسی‌ عمرم رای به خاتمی بود
گفت‌وگوی "خیبرآنلاین" با مهدی کوچک‌زاده (2)
در سفر حسن روحانی به گیلان 2 واحد بزرگ صنعتی تولید ورق های فشرده چوبی در رشت و مجتمع بندری کاسپین افتتاح و عملیات احداث بزرگترین اسکله گردشگری دریای خزر و بزرگترین آکواریوم کشور در منطقه آزاد انزلی آغاز شد
"خیبرآنلاین" - در آستانه انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم، حجم فعالیت‌های حسن روحانی و کابینه دولت یازدهم  به صورت محسوسی افزایش یافته است. به گونه‌ای که در روزهای اخیر پروژه های مختلفی در کشور در حال افتتاح هستند، پروژه‌هایی که از دیدگاه ناظران سیاسی از جناح‌های مختلف کشور بیش از آنکه رنگ و بوی عمرانی داشته باشند، رنگ بوی انتخاباتی به خود گرفته‌اند.

به گزارش نسیم آنلاین، در این میان انتقادهای مختلفی از این رفتار دولت در شبکه های اجتماعی و رسانه‌های مختلف مطرح شده است و حتی کار تا جایی جدی شده که حتی صدای مدافعان و حامیان دولت نیز در آمده است.

عبدالله رمضان زاده سخنگوی دولت اصلاحات و از حامیان حسن روحانی اخیرا در صفحه شخصی یکی از شبکه های اجتماعی خود نسبت به این اقدامات دولت یازدهم و حسن روحانی انتقاد کرده و می‌نویسد:
افتتاح پروژه ها توسط شخص جنابعالی در دو ماه پیش رو تاثیر مثبتی بر افکار عمومی نخواهد داشت این امر را به دیگران بسپارید!



این انتقادات از رئیس‌جمهور در حالی اتفاق می‌افتد که بابررسی و مقایسه فعالیت‌های شخص رئیس جمهور دربازه تعطیلات نوروز سال 1395 با تعطیلات نوروز امسال مشاهده می‌شود که به صورت محسوسی تعداد سفرهای استانی، دیدارها و افتتاح پروژه های مختلف افزایش یافته است.

در مدت تعطیلات نوروز سال 95 حسن روحانی با سفر به کیش ضمن بازدید از چند پروژه در حال فعالیت، در مجمع سالیانه مناطق آزاد تجاری سخنرانی کرد. این در حالی است که رئیس‌جمهور امسال به جای یک سفر استان تا کنون 3 سفر به استان های خراسان جنوبی، کردستان و گیلان داشته است و علاوه بر سخنرانی در همان مجمع سالیانه مناطق آزاد، دیدارها و سخنرانی های متعددی داشته و چند ده پروژه را نیز افتتاح کرده است.

کارنامه عملکرد حسن روحانی در نوروز سال95 فاقد هرگونه افتتاح پروژه و یا کلنگ زنی است در حالی که در سال 96 به صورت قابل توجهی حجم این اقدامات گسترش یافته است.

حسن روحانی در آخرین روز سال 95 نه تنها به دیدار بخشی از خانواده بهزیستی کشور رفت بلکه با حضور در مجموعه دارویی رازک از 60 قلم داروی جدید رونمایی کرد این در حالی است که وی در 4 روز آخر سال 1394 هیچ اقدامی را در کارنامه ندارد و به نظر میرسد دوران تعطیلات را سپری می کرده است.

حسن روحانی در نوروز 96 تنها در سه استان به صورت حضوری و یا ویدئو کنفرانس در 63 مورد افتتاح پروژه و یا آغاز عملیات اجرایی شرکت کرده است و همانگونه که گفته شد این بخش از کارنامه دولت در مدت مشابه سال گذشته فاقد حتی یک مورد است.

به گزارش خبرگزاری ایرنا دولت در نخستین روز اداری سال 1396 در سفر به کردستان، از چند طرح بزرگ صنعتی، کشاورزی، انرژی و عمرانی به ارزش بیش از 27 هزار و 500 میلیارد ریال بهره برداری کرد و برای نخستین بار کارخانه های مهم و صنعتی مانند پتروشیمی و کارخانه لاستیک بارز در کردستان به بهره برداری رسید.

همچنین در سفر حسن روحانی به گیلان 2 واحد بزرگ صنعتی تولید ورق های فشرده چوبی در رشت و مجتمع بندری کاسپین افتتاح و عملیات احداث بزرگترین اسکله گردشگری دریای خزر و بزرگترین آکواریوم کشور در منطقه آزاد انزلی آغاز شد.

جدول زیر به صورت دسته‌بندی شده فعالیت‌های حسن روحانی در تعطیلات نوروز امسال و سال گذشته را مورد مقایسه قرار داده است:


نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
مهران
|
United States
|
۰۳:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۳
1
0
با سلام
شخصی که حدود چهار سال در صدر مدیریت اجرایی کشور بوده است و نه تنها برای رفع مشکلات کشور کاری نکرده بلکه بدلیل سوء مدیریت خود و همدستانش که اغلب (...) بوده بر مشکلات آن افزوده ، حالا که به انتخابات ریاست جمهوری نزدیک شده ایم سعی در ترمیم چهره خود پیش مردم را دارد. عملیات و جریان فریب از سوی اصلاح طلبان همچنان ادامه دارد .

جریان منحرف برانداز اطلاح طلب زیر پای انقلاب نشسته، حالا چه در لباس روحانیت و چه در لباس روشنفکرهای دانشگاهی و چه در لباس مومن نماهای دلسوز یقه بسته. اگر فسادهای دولتی هست ، اگر رانتی گری بانکی و فامیلی هست تمام از این گروه نشئت گرفته.

باید مومنین انقلابی و ولایی مشت این گروه را برای مردم باز کنند زیرا که آنان با ولایت فقیه مخالفند آنها با شورای نگهبان مخالفند آنها با سپاه و بسیج استکبار ستیز مخالفند آنها با مبانی انقلاب مخالفند آنان جمهوری ایرانی می خواهند و نه جمهوری اسلامی. آنان در پی تعامل با مستکبران و جنایتکاران غربیند. این گروه می خواهند با کدخدا ببندد. آیا از این گروه باید انتظار خدمت داشت؟ به هیچ وجه. آنان ثابت کرده اند که به محضی که به سمتی برسند برای خود و اطرافیانشان کیسه دوزی می کنند. فریب ، دروغ و خیانت حربه این گروه است .باید همگی هوشیار شویم و جلوی این جریان را سد کنیم.
مدیر پایگاه قسمت نقطه چین داخل پرانتز به جهت داشتن بار حقوقی ویرایش شد
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: