به‌روز شده در: ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۹
گفت‌وگو
آیت الله العظمی علوی گرگانی: نسبت به مسایل فرهنگی اخیر نگرانیم
دیدار شورای سردبیری "خیبرآنلاین" با یک مرجع تقلید
صرف نشستن افراد در کنار رهبری، معیار انتخاب نیست
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با علی‌اصغر زارعی
ناگفته‌هایی از نحوه ورود آیت‌الله مهدوی‌کنی به خبرگان
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(2)
چه کسانی آیت‌الله مهدوی‌کنی را بایکوت خبری کردند؟
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(1)
موضوعات شورا جهت رفع تکلیف مطرح می‎شود
عضو شورایعالی فضای مجازی در گفت‌وگو با "خیبرآنلاین"
آشنایی با یک خواننده جوان جبهه انقلاب
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با سید مهدی ضامنی
تاثیر دودهه زندگی در آمریکا بر ذهن ظریف
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق کوشکی(2)
سیاستمدار در تراز انقلاب‌ اسلامی نداریم
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق‌ کوشکی(1)
استراتژی حزب‌الله برای 4 سال پیش رو
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با حسین الله‌کرم
بزرگترین اشتباه سیاسی‌ عمرم رای به خاتمی بود
گفت‌وگوی "خیبرآنلاین" با مهدی کوچک‌زاده (2)
رئیس جمهور و معاون اولش هردو با هم وارد کارزار رقابت های انتخاباتی شده اند. محمد شریعتمداری معاون اجرایی دولت هم کمی پیشتر از این برای اداره ستادهای انتخاباتی روحانی از دولت استعفا داده بود. حال این سوال در افکار عمومی ایجاد می شود که تا ۲۹ اردیبهشت چه کسی دولت را اداره می کند و پیگیر رتق و فتق امور جاری کشور و دولت خواهد بود؟
"خیبرآنلاین" - ایده‌ «نامزد پوششی» برای صیانت از سازمان رأی حسن روحانی، از سوی هاشمی رفسنجانی، پدر معنوی دولت طرح‌ریزی شده بود که پس از فقدان کارگردان پروژه های سیاسی چندلایه، دامنه مجادلات برای حضور یا عدم حضور گزینه‌های ضربه‌گیر کلیددار پاستور افزایش یافت تا جایی که محمد علی نجفی رئیس اتاق فکر دولت از مخالفت رئیس اش با این ایده خبر داد و گفت: «یک مرد جنگی به از صد هزار است».

به گزارش مهر، اما اصلاح طلبان کوتاه نیامدند؛ آنان که از طرفی خود را برنده انتخابات مجلس دهم می دانند و از سوی دیگر نگران رای آوری مجدد رئیس دولت تدبیر و امید هستند، حاضر نشدند سرنوشت خود را به روحانی گره بزنند؛ از این رو در آخرین ساعات باقی مانده تا انتهای زمان ثبت نام نامزدهای ریاست جمهوری، سید حسین مرعشی و عبدالواحد موسوی‌لاری راهی پاستور شدند تا درباره تاکتیک انتخاباتی اصلاح‌طلبان با رئیس‌جمهور مستقر آخرین رایزنی ها را داشته باشند.

گفتگوهایی که گویا از آن دود سفید بلند شد و خروجی آن، شرایط جدیدی برای چگونگی ورود اصلاح طلبان به دوازدهمین دوره ریاست جمهوری رقم‌ زد و «اسحاق جهانگیری» رئیس سابق شورای مرکزی حزب کارگزاران هم به‌ میدان‌ آمد چرا که عبدالله ناصری گفته بود «اگر افرادی که کوچکتر از وی (روحانی) بوده، بخواهند وارد این عرصه شوند شأن آقای روحانی را پایین می‌آورند»!

جهانگیری هم ساعت 4 عصر روز شنبه برای نهایی‌کردن این برنامه به دفتر روحانی رفت و وقتی از رضایت رئیسش مطمئن شد، از همانجا راهی خیابان فاطمی شد.

این روزها رئیس جمهور سخت مشغول افتتاح پروژه ها و طرح هاست ، پروژه هایی که بعضاً قبلاً افتتاح‌شده و به بهره‌برداری رسیده است.

قطعا هرچه به انتخابات نزدیکتر می شویم حجم برنامه های تبلیغاتی بیشتر شده و رئیس جمهور باید از عملکردها و دستاوردهای چهارساله اش با حضور در برنامه های مختلف دفاع کند بنابراین وقت زیادی برای رتق و فتق امور و اداره کشور ندارد. طبق قانون هم معاون اول وظیفه اداره هیأت وزیران در غیاب رئیس جمهور و مسئولیت هماهنگی سایر معاونان رئیس جمهور را بر عهده دارد.

حال رئیس جمهور و معاون اولش هردو با هم وارد کارزار رقابت های انتخاباتی شده اند. محمد شریعتمداری معاون اجرایی دولت هم کمی پیشتر از این برای اداره ستادهای انتخاباتی روحانی از دولت استعفا داده بود. حال این سوال در افکار عمومی ایجاد می شود که  تا ۲۹ اردیبهشت چه کسی دولت را اداره می کند و پیگیر رتق و فتق امور جاری کشور و دولت خواهد بود؟

هر نامزد در ایام تبلیغات ساعت ها برنامه تلویزیونی و رادیویی دارد که یا به صورت زنده پخش می شود و یا اینکه باید با حضور در استودیو آنها را ضبط کند. علاوه بر این سفرهای تبلیغاتی، میتینگ، جلسات مشاورتی و هماهنگی های داخلی ستاد بخش عمده وقت داوطلبان ریاست جمهوری دوازدهم را خواهد گرفت. با این اوضاع تکلیف دنبال کردن اقتصاد مقاومتی و تولید و اشتغال و... چه می شود؟
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: