به‌روز شده در: ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۹
گفت‌وگو
آیت الله العظمی علوی گرگانی: نسبت به مسایل فرهنگی اخیر نگرانیم
دیدار شورای سردبیری "خیبرآنلاین" با یک مرجع تقلید
صرف نشستن افراد در کنار رهبری، معیار انتخاب نیست
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با علی‌اصغر زارعی
ناگفته‌هایی از نحوه ورود آیت‌الله مهدوی‌کنی به خبرگان
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(2)
چه کسانی آیت‌الله مهدوی‌کنی را بایکوت خبری کردند؟
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(1)
موضوعات شورا جهت رفع تکلیف مطرح می‎شود
عضو شورایعالی فضای مجازی در گفت‌وگو با "خیبرآنلاین"
آشنایی با یک خواننده جوان جبهه انقلاب
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با سید مهدی ضامنی
تاثیر دودهه زندگی در آمریکا بر ذهن ظریف
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق کوشکی(2)
سیاستمدار در تراز انقلاب‌ اسلامی نداریم
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق‌ کوشکی(1)
استراتژی حزب‌الله برای 4 سال پیش رو
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با حسین الله‌کرم
بزرگترین اشتباه سیاسی‌ عمرم رای به خاتمی بود
گفت‌وگوی "خیبرآنلاین" با مهدی کوچک‌زاده (2)
قرارگرفتن مهندس نیکزاد در کنار حجت الاسلام رییسی عینیّت شعار «کار» و «کرامت» است
"خیبرآنلاین" - «سوابق کاری» و نیز «برنامه های» کاندیداهای ریاست جمهوری همۀ شاخص های ارزیابی آنها نیست. بخش مهمی از شاخص های ارزیابانه به کنش های انتخاباتی و رفتارهای سیاسی آنها در کوران رقابت ها و نیز کیفیّت نیروهای انسانی ستاد مرکزی آنها باز می گردد. اینکه کاندیدایی در مقام ادارۀ مهمترین رکن کنش گری انتخاباتی یعنی «نصب رییس ستادش» چگونه عمل می کند از مهمترین سنجه های ارزیابی «لیاقت و مهارت مدیریتی» و «کفایت سیاسی» و از همه مهمتر اعتبار او نزد نخبگان مدیریّتی و اجرایی کشور است.

به گزارش 598، به نظرم تا اینجای کار اگر از منظر کیفیّت انتخاب انتخاب رییس ستاد به ارزیابی کاندیداها و مقایسۀ آنها نشسته باشیم، «سیّد ابراهیم رییسی» به چند دلیل شاخص های یک مدیر اجرایی و راهبردی ارشد و لایق برای ریاست جمهوری اسلامی ایران را نشان می دهد:

انتخاب «مهندس نیکزاد» به عنوان ریس ستاد- بخوانید معاون اوّل رییس جمهور- همگرایی تمام عیاری با شعار «کرامت و کار» دارد. نیکزاد برجسته ترین نماد «کار» و «فعّالیّت» در چرخه مدیریّت دولتی کشور است. این واقعیّت نشان می دهد که جناب رییسی اداء حق «کار» را از همین حالا شروع کرده است. کاندیدایی که از زمان تبلیغات،«کار برای مردم» را کلید می زند بسیار قابل اعتمادتر است از کاندیدایی که کار برای مردم را به بعد از انتخاب موکول کرده است. این انتخاب را مقایسه کنید با انتخاب مهندس نعمت زاده به عنوان رییس ستاد حسن روحانی که مدعی است دولت آینده اش دولت رفع بیکاری و اشتغال زایی و کارآفرینی خواهد بود.

انتخاب مهندس نیکزاد نشان داد که شامّۀ نخبگان مدیریت اجرایی کشور، کدام کاندیدا را با گفتمان کار و تلاش خستگی ناپذیر و مؤثّر همگراتر و عیاق تر می دانند. لبیک مهندس نیکزاد به جناب حجت الاسلام رییسی را به مثابۀ خیزش نسل انقلابی مدیران اجرایی کشور به احیای گفتمان خدمتگذاری بی منت و تمام عیار به ملّت پس از 4 سال رکود و سکون سهمگین درک می کنم.

انتخاب مهندس نیکزاد چشم اندازی فراجناحی و مافوق سیاسی از دولت کار و کرامت را پیش چشم قرار می دهد. اینکه جناب رییسی در همین قدم اوّل، وجوه مثبت دولتهای نهم و دهم را زیر بمباران سهمگین نخبگان وامدار جناحین کشور در آغوش می گیرد بیش از هزچیز بر استقلال و رجلیّت ایشان دلالت دارد.

قرارگرفتن مهندس نیکزاد در کنار حجت الاسلام رییسی عینیّت شعار «کار» و «کرامت» است.

این برادری انقلابی و ترکیب عالی را به فال نیک می گیریم و برای توفیق آن تلاش می کنیم.
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
جعفر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۷
0
0
مهندس نیکزاد اگر همان نیکزاد وزیر شهر سازی احمدی نژاد است ثابت کرده اهل کار وتولید است همه بدبختی امثال من در گرفتن بهره برداری استاندارد ودر نتیجه تعطیلی واحد تولیدی به نفع انحصار زیر سر نعمت زاده (...) ومهریزی است اگر رئیسی وعده بازار بدون انحصار وصنایع بالا دست برای عموم آزاد و کوچک را بدهد آرا آقا میرسلیم وقالیباف برای اوست آقامیر سلیم برای اصولگرا فاجعه است او را به نفع رئیسی کنار بزنید
مدیر پایگاه قسمت نقطه چین داخل پرانتز به جهت داشتن بار منفی ویرایش شد
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: