به‌روز شده در: ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۹
گفت‌وگو
آیت الله العظمی علوی گرگانی: نسبت به مسایل فرهنگی اخیر نگرانیم
دیدار شورای سردبیری "خیبرآنلاین" با یک مرجع تقلید
صرف نشستن افراد در کنار رهبری، معیار انتخاب نیست
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با علی‌اصغر زارعی
ناگفته‌هایی از نحوه ورود آیت‌الله مهدوی‌کنی به خبرگان
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(2)
چه کسانی آیت‌الله مهدوی‌کنی را بایکوت خبری کردند؟
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(1)
موضوعات شورا جهت رفع تکلیف مطرح می‎شود
عضو شورایعالی فضای مجازی در گفت‌وگو با "خیبرآنلاین"
آشنایی با یک خواننده جوان جبهه انقلاب
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با سید مهدی ضامنی
تاثیر دودهه زندگی در آمریکا بر ذهن ظریف
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق کوشکی(2)
سیاستمدار در تراز انقلاب‌ اسلامی نداریم
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق‌ کوشکی(1)
استراتژی حزب‌الله برای 4 سال پیش رو
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با حسین الله‌کرم
بزرگترین اشتباه سیاسی‌ عمرم رای به خاتمی بود
گفت‌وگوی "خیبرآنلاین" با مهدی کوچک‌زاده (2)
"خیبرآنلاین" - اولین تچمع بزرگ حامیان سید ابراهیم رئیسی در تهران روز شنبه 9 اردیبهشت 96 در سالن شهدای هفتم تیر با حضور پرشور و بانشاط مردم، به ویژه جوانان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری - تحلیلی "خیبرآنلاین"، در این همایش بزرگ، کاندیدای انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری طی سخنانی، دیدگاه ها و برنامه هایش را به اطلاع هوادارانش رساند.

مهمترین بخش های سخنان رئیسی در ادامه می آید:

- می‌دانم سخن شما در این جمع نسبت به این حقیر به اعتبار این است که خادمی از خادمان ملت و نظام هستم که هویتش جز هویت با مردم بودن و از مردم بودن نیست. هویت من هویتی است که نظام انقلاب اسلامی دارد. محبت شما به من به این دلیل است که یک خدمتگزار آماده حضور در کسوت خدمتگزار ملت است.


- شرایطی که در آن هستیم شرایط خاصی است. بر هیچکس پوشیده نیست که زندگی و معیشت و اقتصاد و سرمایه مردم در شرایطی است که با خواسته امام و شهدا و قوانین اصلی کشور همخوانی ندارد.

- در درون کشور به دلیل ضعف مدیریت اجرایی و اقتصادی با شرایطی غیرقابل تحمل مواجهیم. شرایط فعلی نیازمند یک تحول جدی در مدیریت اجرایی کشور است و حتما این تحول باید انجام شود تا وضعیت متفاوت شود.

- نگاه فعلی به مردم و بیگانگان و همچنین داشته‌های کشور قابل نقد است. آیا مردم توانایی رفع مشکلات کشور از جمله فقر و بیکاری را ندارند؟ امروز این توانایی در نیروی انسانی و سرمایه در کشور وجود دارد و آیا با این توان می‌توان در توان ملت برای گره‌گشایی در کشور منکر شد؟

- باور ما این است که می‌توان در حوزه اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی به مردم نقش داد و آنها خود از مشکلات گره‌گشایی کنند.


- چرا وقتی می‌گوییم بیکاری در کشور هست بگویند که بودجه نداریم؟ امروز 30 درصد از جوانان ما بیکارند و 12 درصد متوسط بیکاری داریم.

- آیا باید همین وضعیت ادامه پیدا کند و نگاه ما به دست بیگانگان باشد که چه زمانی از مشکلات ما گره‌گشایی خواهند کرد؟!

- ما می‌توانیم مشکلات کشور را با مدیریت قاطع و انقلابی حل کنیم.

- امروز سهم اقتصادی ما از ارتباط 3 هزار کیلومتری با دریا فقط  2 درصد است.


- چشم همه زنان و مردان به مسکن مهر دوخته شد و تصور همه مردم این بود که به زودی در اختیار آنها قرار خواهد گرفت اما ناباورانه متوقف شد. اگر مسکن مهر مشکل داشت مشکل آن را حل می‌کردند ولی امید بسیاری از محرومان و مستضعفان را نابود کردند. چرا امید مردم را ناامید کردند؟

- هر سال از دولت 6 درصد رشد کاری در مسکن مهر اتفاق افتاد؛ آیا این حق است؟ با ارزیابی کارشناسی ما می‌توان تا آخر امسال یعنی در اولین سال دولت بعد مسکن مهر را تکمیل کرد.

- سوال اینجاست که چرا وام ازدواج جوانان باید در نوبت باشد اما چند نفر که به هیچ عنوان جزو کارآفرینان نیستند، وام‌های 3 هزار و 4 هزار میلیاردی بگیرند؟ آیا این صحیح است که چند نفر نقدینگی کشور را به یغما ببرند و در حساب شخصی خود دنبال سود باشند؟

- شرایطی که امروز شاهد آن هستیم جز با یک تحول در مدیریت کشور ممکن نیست و اولین گام این تحول تغییر ساختار مدیریتی کشور است.


- در کشوری که مدیران پاکدست هستند، در اولین گام نظام اداری نیز باید سالم باشد. نظام اداری باید به گونه‌ای باشد که به دور از فساد و رشوه چرخ‌های کشور را به پیش ببرد.

- رقیب دولت عملکرد 4 ساله خود اوست. امروز بحث ما بحث این حزب و آن حزب نیست؛ سخن ما این است که چرا اقتصاد ما آن اقتصاد مقاومتی که بتواند در برابر افسارگسیختگی دشمن مقاومت کند، نیست؟

- دولت موظف است حداقل یک میلیون مسکن بسازد. مسکن‌سازی اقتصاد کشور را فعال می‌کند. همه کارشناسان معتقدند که فعال‌شدن کار ساختمان توانسته بسیاری از شغل‌ها را فعال کند؛ اعتبار آن نیز قابل تامین است و پیش‌بینی شده؛ برنامه ما پشتوانه علمی و پژوهشی دارد.

- امروز 11 میلیون جوان آماده ازدواج داریم که دغدغه شغل و مسکن دارند. آیا این زیبنده است که یکی در کشور شکمش گرسنه باشد و دیگری سیر؟


- فاصله طبقاتی با شروع یارانه‌ها کم شد. اگر یارانه دهک‌های پایین را تا مرز حداقل 150 هزار تومان ببریم و از طرف دیگر اشرافیگری و نجومی بگیری‌ها را کنترل کنیم، این فاصله کمتر می‌شود.

- غصه من همیشه آسیب‌زدایی است و هیچگاه اراده لازم را برای آسیب‌زدایی ندیدیم. باید با اراده جدی در این عرصه پیشگام شویم.

- آقایان می‌گویند ما درآمد مالیاتی را افزایش دادیم ولی این مالیات را از کسی می‌گیرید که همیشه مالیات داده است. فرار مالیاتی 100 برابر چیزی است که هم‌اکنون دولت درآمد دارد.

- نقش‌آفرینی زنان و بانوان در عرصه اجتماعی کاملا فراهم است.


- حقوق شهروندی برای کسی که شغل ندارد، به چه دردی خواهد خورد؟

- امکان بازگشت سالیانه 25 درصد از کارگاه‌های تعطیل شده به مدار تولید وجود دارد.

- ما خجالت‌زده هستیم از بیکاری جوانان عزیزی که باید فضای کسب و کار برای او ایجاد شود. آیا جوان ما باید در اتاق فکر بیگانگان خدمت کند؟ در حالی که اگر زمینه باشد حاضرند به داخل کشور بیاییند.

- چرا کشور را معطل کنیم به نگاه بیگانگان که چه زمانی آنها در کشور ما سرمایه‌گذاری کنند؟ ما اعلام می‌کنیم که نگاهمان به دست جوانان برومند و مردم کشور است.

- اقتصاد ما اقتصادی برون‌زا و درون‌نگر است. اینکه دیگران بخواهند گره‌گشایی کنند را قبول نداریم.

- چرا معلمان ما از طرفی معطل وام باشند و از طرف دیگر در موسسه‌ای به نام همان‌ها اتفاق‌های ناگواری رخ دهد؟

- با شناختی که به لایه‌های کشور داریم، حتما این وضعیت به نفع مردم قابل تغییر است.

- می‌گویند چرا فلان روزنامه اعلام کرده در دستگاهی فساد رخ داده؟ یا چرا قوه قضاییه برخورد کرده است؟ مدیران کشور باید قبل از هر کسی مدعی مبارزه با فساد باشند. هر کسی فسادی را در دولت اطلاع داد، باید دولت از او تشکر کند نه اینکه در دولت از فساد یک متخلف حمایت کند.

- با حرف‌درمانی نمی‌توان کارهای کشور را پیش برد؛ مردم اقدام و عمل می‌خواهند.

- هیچ پستی در این عالم برای من پست خدمت به حضرت رضا(ع) و جاروکشی در خدمت ایشان نیست اما ما دیگر نمی‌خواهیم خجالت یک سرپرست خانواده و یک جوان مدرک به دست را ببینیم و ما به لطف خدا این شرایط را به خواست مردم و خون‌های شهیدان تغییر خواهیم داد.

- امیدوارم خداوند به ما توانایی دهد که بعد از 38 سال آنچه را خواست ملت ایران است با اراده ملت و خواست خدا تحقق بخشیم.
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۰
0
0
به رییسی رای می دهم فقط برای آنکه روحانی و قالیباف رای نیاورند.
اما انصافا رییسی در قواره اینکار نیست
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۰
0
0
متاسفانه در این چند وقت قبل از انتخابات پولهای میلیاردی در حسابهای برخی از روستاییان واریز شده و چون این افراد حتی قادر و آگاهی از مقدار و رقم یارانه خود هم ندارند از طریق آنها اقدام به پول شویی کرده و این حرکات کثیف بهتر است به گوش مردم نیز برسد. تا وارد دوقطبی شدن و دعواهای سیاسی نشویم به قول قدیمیا خرو با بارش دارن میبرن دنبال دعوا درست کردن نباشید. بدانیم اگر انتخاب اصلح را درست انجام ندهیم دودش برای ما ملت است و پولش برای مسئولین منافق صفت. منافقین همین را میخواهند که ما مردم به جان هم بیافتیم و آنها داراییهای معنوی و سنتی و مالی ما را به تاراج ببرند. بطور مثال یادتان هست چند وقت پیش بهترین و گرانترین آثار هنری و تابلوهایی که اصلا نمیتوان قیمت برای آنها تعیین کرد قرار بود به اروپا ارسال شود و دلسوزان این عرصه میگفتند آنها قادرند کپی این محصول را به جای اصل به ما برگردانند حتی به نقاشیهایی که جایی در زندگی عمومی مردم هم ندارد رحم نمیکنند چه برسد به مسائلی مثل نفت و گاز و آب و خاک که حتی در این دولت صادرات جدیدی اختراع شد به اسم صادرات خاک و خاکمان را نیز به کشورهایی که حتی در نقشه دیده نمیشوند میفروشند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۰
0
0
ای کاش راه های رسیدن به اهداف را هم ایشون توضیح می داد
از چه منابعی می خواهند استفاده کنند؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۳
0
0
برادر ایرانی وقتی در مملکت ما هر رئیس قوه مقننه یا قضاییه خودش یک رئیس جمهور باشد چطور حاضر خواهند بود با رئیس جمهوری دیگر همراهی کنند؟! بنابراین اول باید مسئولان با یکدیگر مشکل نداشته باشند بعد میشه فکر کرد که مشکلات مردم حل شود تا این مسئله حل نشود هیچ مشکلی حل نخواهد شد
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: