به‌روز شده در: ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۹
گفت‌وگو
آیت الله العظمی علوی گرگانی: نسبت به مسایل فرهنگی اخیر نگرانیم
دیدار شورای سردبیری "خیبرآنلاین" با یک مرجع تقلید
صرف نشستن افراد در کنار رهبری، معیار انتخاب نیست
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با علی‌اصغر زارعی
ناگفته‌هایی از نحوه ورود آیت‌الله مهدوی‌کنی به خبرگان
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(2)
چه کسانی آیت‌الله مهدوی‌کنی را بایکوت خبری کردند؟
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(1)
موضوعات شورا جهت رفع تکلیف مطرح می‎شود
عضو شورایعالی فضای مجازی در گفت‌وگو با "خیبرآنلاین"
آشنایی با یک خواننده جوان جبهه انقلاب
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با سید مهدی ضامنی
تاثیر دودهه زندگی در آمریکا بر ذهن ظریف
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق کوشکی(2)
سیاستمدار در تراز انقلاب‌ اسلامی نداریم
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق‌ کوشکی(1)
استراتژی حزب‌الله برای 4 سال پیش رو
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با حسین الله‌کرم
بزرگترین اشتباه سیاسی‌ عمرم رای به خاتمی بود
گفت‌وگوی "خیبرآنلاین" با مهدی کوچک‌زاده (2)
اتفاقات اخیر نشان می دهد که دولت یازدهم، به واقع همان دولت معروف به 4 درصدی هاست که بی توجه به مطالبه مردم، تنها خوشایند جماعت اندکی از سرمایه داران و اقشار مرفه جامعه قرار دارد
"خیبرآنلاین" - هنوز یک هفته از اعتراض هزاران کارگر به عملکرد روحانی در حضور او نمی گذرد، که این بار، کارگران زحمتکش معدن یورت و خانواده های عزادار، با مشاهده حسن روحانی در محل حادثه معدن، با خشم بسیار از او استقبال کرده و پس از شعار و حمله با لگد و... به خودروی حامل او، روحانی را ناگزیر به ترک محل نمودند.

به گزارش پایگاه خبری - تحلیلی "خیبرآنلاین"، اگرچه این نوع از اعتراض به مقام های رسمی کشور به هیچ وجه مناسب نیست، اما نشانه بغض فروخفته ای است که به ویژه طی 4 سال گذشته، به جهت بی اعتنایی به مشکلات اقتصادی مردم، عدم توجه به نیروی کار، تولید داخل، حقوق کارگران و آحاد ملت ایران در حال سر باز کردن است.

در واقع، اتفاقات اخیر نشان می دهد که دولت یازدهم، به واقع همان دولت معروف به 4 درصدی هاست که بی توجه به مطالبه مردم، تنها خوشایند جماعت اندکی از سرمایه داران و اقشار مرفه جامعه قرار دارد.

گریز روحانی از جمع کارگران خشمگین معدن یورت و خانواده‌های عزادار

به نظر می رسد موج و خیزش "نه به روحانی" به معنای "نه به غربزدگی"، "نه به مرفهان بی درد"، "نه به دروغ"، "نه به فریب ملت"، "نه به شعارهای توخالی"، "نه سازش" و... روند فزاینده ای به خود گرفته است و می رود تا پرونده این جماعت را با دست پرقدرت مردم به بایگانی تاریخ و سپس محاکمه ی در منظر افکار عمومی و در ادامه، پاسخگویی در مراجع ذیصلاح بسپارد.

مردم فهمیده اند که سرزدن بعد از 5 روز به حادثه آن هم با چندین دوربین تبلیغاتی، صرفا تلاشی برای بهره برداری سیاسی است نه مرهمی بر قلوب جریحه دار شده!

چگونه است که روحانی برای یک اتفاق مبهم در پاریس و اروپا،‌ حتی فرصت سرزدن آفتاب را هم به روزگار نمی دهد و بامدادان، پیام تسلیت صادر می کند، اما برای مردم کشورش، که به خاطر رزق حلال و خدمت به صنعت و تولید کشور، عزیزانشان را از دست داده اند، بعد از 5 روز سفری تبلیغاتی را در دستور کار قرار می دهد؟!

گریز روحانی از جمع کارگران خشمگین معدن یورت و خانواده‌های عزادار

لازم به ذکر است طی روزهای اخیر،‌ برخی از کارگران معدن با اعلام اینکه چندین ماه است حقوق دریافت نکرده اند و حتی از بیمه نیز برخوردار نیستند، نسبت به بی اعتنایی مسئولان به اعتراضات و مطالبات بحق قبلی خود و کارگرانی که زیر آوار جان دادند،‌ معترض بودند.
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۸
1
1
معدن برای بنیاد تعاون بسیج مستضعفین بوده ، باید پرسید که چرا فرمانده هان محترم بسیج با این همه بودجه و فروش خود زغال سنگ مطالبات معدن کاران را ندادند و محیط امن کاری برای آنها فراهم نکردند!!!! شاید آنها هم به چهار درصد پیوستن !!!!!؟
کارگر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۸
0
2
خیال همه را راحت کنید یکدفعه و یکبار برای همیشه بساط این جماعت را از صفحه روزگار حذف کنید با رای به مخالف روحانی یعنی رئیسی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: