به‌روز شده در: ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۹
گفت‌وگو
آیت الله العظمی علوی گرگانی: نسبت به مسایل فرهنگی اخیر نگرانیم
دیدار شورای سردبیری "خیبرآنلاین" با یک مرجع تقلید
صرف نشستن افراد در کنار رهبری، معیار انتخاب نیست
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با علی‌اصغر زارعی
ناگفته‌هایی از نحوه ورود آیت‌الله مهدوی‌کنی به خبرگان
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(2)
چه کسانی آیت‌الله مهدوی‌کنی را بایکوت خبری کردند؟
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(1)
موضوعات شورا جهت رفع تکلیف مطرح می‎شود
عضو شورایعالی فضای مجازی در گفت‌وگو با "خیبرآنلاین"
آشنایی با یک خواننده جوان جبهه انقلاب
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با سید مهدی ضامنی
تاثیر دودهه زندگی در آمریکا بر ذهن ظریف
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق کوشکی(2)
سیاستمدار در تراز انقلاب‌ اسلامی نداریم
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق‌ کوشکی(1)
استراتژی حزب‌الله برای 4 سال پیش رو
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با حسین الله‌کرم
بزرگترین اشتباه سیاسی‌ عمرم رای به خاتمی بود
گفت‌وگوی "خیبرآنلاین" با مهدی کوچک‌زاده (2)
اعلام تازه‌ترین نتایج نظرنسجی نهادهای رسمی و معتبر کشور که حکایت از ریزش آرای روحانی به عنوان رئیس جمهور مستقر تا عدد 30 درصد را دارد، و بیان اینکه این ریزش رای به صورت روزافزون شتاب گرفته، یکی از عوامل عصبانیت او و درنتیجه قرارگرفتن در ریل تندروی و تخریب شده است
"خیبرآنلاین" - حسن روحانی، براساس پیش بینی هایی که از قبل شده بود، با کم آوردن در فضای منطقی و آرام انتخابات که او را مجبور به پاسخگویی درباره عملکرد 4 ساله اش می کرد، به فاز تندکردن فضای انتخاباتی و تخریب عجیب رقبا و بیان سخنان احساسی وارد شد.

به گزارش پایگاه خبری - تحلیلی "خیبرآنلاین"، روحانی که به همراه 2 کاندیدای پوششی، جهانگیری و هاشمی طبا، پای در عرصه رقابت های انتخابات ریاست جمهوری گذاشته است، پس از انفعال شدید در 2 مناظره زنده تلویزیونی و مشاهده اعتراضات کارگران در حرم امام(ره) و معدن یورت، برای جلوگیری از ریزش بیشتر آرایش، روش تندکردن فضا و احساسی نمودن انتخابات با رویکرد تخریب رقیبان را در دستور کار خود قرار داد.

روحانی به همین منظور، در سخنرانی تند و غیراخلاقی خود در جمع تعدادی از هوادارانش در همدان، مدعی شد: "اردیبهشت 96 هم یکبار دیگر مردم ما اعلام خواهند کرد آنهایی که در طول 38 سال فقط اعدام و زندان بلد بودند! مردم شما را نمی خواهند"!

بیان این سخنان ناشی از ضعف و عصبانیت از جانب روحانی در حالی مطرح شده است که تاریخ، نگاه قبلی او و یاران امروزش در گذشته را به خوبی ثبت و ضبط کرده است؛ آنجایی که در سال 59 درخواست اعدام علنی و عمومی و دارزدن منحرفین در نمازجمعه را داشت.

رییس دولت رو به افول یازدهم با بیان التماس گونه از هوادارانش اینگونه درخواست داشت: "پای صندوق رای تنها نرویم، هر نفر به همراه 11 نفر، 12 نفری پای صندوق برویم".

کاندیدای عصبانی انتخابات، همچنین ادعا کرد: "اگر هر نفر 11 نفر را همراه خود پای صندوق آرا نبرید، بدانید در پیاده روهای ما هم دیوار خواهند کشید! شما اینها را نمی شناسید، من اینها را می شناسم"!

این حد از تخریب و سخن غیراخلاقی آن هم از سوی کسی که یکی از افتخاراتش را دستور اجباری کردن چادر در پوشش زنان برای اولین در نظام اداری کشور می داند، موجب تعجب و البته تبسم ناظران سیاسی و اجتماعی را فراهم آورده است.

به نظر می رسد اعلام تازه ترین نتایج نظرسنجی نهادهای رسمی و معتبر کشور که حکایت از ریزش آرای روحانی به عنوان رئیس جمهور مستقر تا عدد 30 درصد را دارد، و بیان اینکه این ریزش رای به صورت روزافزون شتاب گرفته، یکی از عوامل عصبانیت او و درنتیجه قرارگرفتن در ریل تندروی و تخریب شده است.

به حسن روحانی و کاندیدای پوششی او، اسحاق جهانگیری که در متاظره زنگ حساب را با انشا اشتباه گرفته بود، توصیه می شود به جای بداخلاقی و تلاش نافرجام جهت تندکردن فضا، به پاسخگویی منطقی درباره اقداماتشان طی 4 سال گذشته بپردازند و به خاطر همه ی اشتباهات، تندروی ها، عدم تحقق وعده ها و خساراتی که به کشور و ملت ایران وارد کردند، از مردم بزرگوار کشورمان عذرخواهی کنند.
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
ناشناس
|
United States
|
۲۰:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۸
0
1
با سلام
گرک فریبکار زخم خورده.
آقای روحانی دیروز در سایت معدن یورت برخوردی متناسب و در خور شخصیت و مقام خود در بدرقه دریافت کرد. این برخورد نشئت گرفته از محرومیت و بی توجهی به کارگران این سایت برای مدتهای طولانی بود. بی توجهی به قشر محروم و نادیده گرفتن نیازهای اولیه زندگی آنان سبب شده است که دیگر کسی وعده ها و قسم های دروغین مسئولین دولتی را باور نداشته باشد، در این میان، احترام که جای خود دارد.

به طبع از تجربه تلخ بد دیروز ، امروز شاهد سخنان تند و غیر اخلاقی آقای رئیس جمهور در همدان هستیم. چنین بنظر می رسد که تیم و ستاد انتخاباتی آقای حسن روحانی بر خول و محور سه چیز می چرخد: اول دادن وعده های صد روزه و مدت دار جدید و دوم ایجاد رعب و وهشت در رای دهندگان که اگر این آقایان و اصلاح طلبان نباشند چه می شود و چه خواهد شد و سوم آنکه طبق روال گذشته تمام کاستیها سستیها ناکارآمدیهای دولت خود را که اغلب عامدا" صورت گرفته به تقصیر و گردن دولت نهم و دهم انداختن است.

آقایان اصلاح طلب، مشت تهی شما و نمایندگان انتخاباتی شما بر عموم مردم نمایان است. حال شما هر چقدر در توان دارید دست و پا بزنید.
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۹
2
4
اگر روحانی رای نیاورد اصلاح طلبان همانند (...) سال 88 مملکت را به آشوب میکشند.
استارت این کار در همدان رده شده .
مواظب باشید و همه مردم را هر طور که میتوانید آگاه کنید.
مدیر پایگاه قسمت نقطه چین داخل پرانتز به جهت داشتن بار منفی ویرایش شد
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۹
1
1
او در جزیره انگلیس درس خوانده به البته شیوه (...) هرگز عذر خواهی نمیکند.
معاون اولش با پیش کشیدن حمله به سفارت عربستان در مناظره اول بدون در نظر گرفتن رفتار عربها در کشتن 500 حاجی و لواط با جوانان ایرانی و زیر گرفتن یک عابر توسط کاردار عربستان در تهران . شاهزادهای ملوس عرب را ترغیب به جنگ با ایران کرد و هیچ کس به جهانگیر (...) اعتراضی نکرد و نمیکند. ای لعنت خدا بر انگلیس.
مدیر پایگاه قسمت های نقطه چین داخل پرانتز به جهت داشتن بار منفی و حقوقی ویرایش شد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۱
1
1
یکبار دروغ گفتن آسونه ولی دروغ گفتن فقط یکبار آسون نیست
آقای نسبتا محترم بهتره دست از دروغ گفتن برداری اونایی که به شما گفتن اونقدر دروغ را تکرار کن که خودتم باورد بشه دیگه دروغهای تو رو باور نمیکنن (...)
مدیر پایگاه قسمت نقطه چین داخل پرانتز به جهت داشتن بار حقوقی ویرایش شد
سنگر ساز بی سنگر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۴
1
0
آقایان باور بفرمائید آقای رئیسی بیش از دوملیون رای نخواهد آور د ایشان فقط برای بالابردن رای آقای روحانی به صحنه آمده است والا اوکجا وجایگاه ریاست جمهوری کجا
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: