به‌روز شده در: ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۹
گفت‌وگو
آیت الله العظمی علوی گرگانی: نسبت به مسایل فرهنگی اخیر نگرانیم
دیدار شورای سردبیری "خیبرآنلاین" با یک مرجع تقلید
صرف نشستن افراد در کنار رهبری، معیار انتخاب نیست
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با علی‌اصغر زارعی
ناگفته‌هایی از نحوه ورود آیت‌الله مهدوی‌کنی به خبرگان
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(2)
چه کسانی آیت‌الله مهدوی‌کنی را بایکوت خبری کردند؟
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(1)
موضوعات شورا جهت رفع تکلیف مطرح می‎شود
عضو شورایعالی فضای مجازی در گفت‌وگو با "خیبرآنلاین"
آشنایی با یک خواننده جوان جبهه انقلاب
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با سید مهدی ضامنی
تاثیر دودهه زندگی در آمریکا بر ذهن ظریف
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق کوشکی(2)
سیاستمدار در تراز انقلاب‌ اسلامی نداریم
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق‌ کوشکی(1)
استراتژی حزب‌الله برای 4 سال پیش رو
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با حسین الله‌کرم
بزرگترین اشتباه سیاسی‌ عمرم رای به خاتمی بود
گفت‌وگوی "خیبرآنلاین" با مهدی کوچک‌زاده (2)
کد خبر: ۵۱۱۸۵
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۰
آنچه که در نهایت این ماجرا به دست خواهد آمد، بازگشت مکر و حیله ی آنان به خودشان خواهد بود که خداوند متعال در قرآن مجید فرموده: "وَ مَكَرُوا وَ مَكَرَ اللَّهُ وَاللَّهُ خَيْرُ الْمَاكِرِينَ؛ نیرنگ زدند، و خدا هم جزای نیرنگشان را داد؛ و خدا بهترین جزا دهنده نیرنگ زنندگان است."
"خیبرآنلاین" - این روزها، باند غربگرا و خسته و فرسوده که بعد از 4 سال ناکارآمدی، در محضر ملت به محاسبه فراخوانده شده اند، برای ادامه وضع موجود و حضور متمادی در قدرت و ثروت، به هر دستاویزی متوسل شده اند؛ از دروغ و فریب گرفته تا تزویر و تخریب و حالا تهدید و تطمیع!

به گزارش پایگاه خبری - تحلیلی "خیبرآنلاین"، گزارش های رسیده از مخاطبان گرانقدر از اقصی نقاط کشور حکایت از آن دارد که طیف مذکور، با مشاهده از دست دادن پایگاه اجتماعی و رای مردم، به ویژه در مناطق محروم و مستضعف، مرتکب نوعی اقدام غیرقانونی شده اند و با جریان سازی خاص درصدد هستند به ساکنان این مناطق، به ویژه روستانشینان، القا کنند که چنانچه رای اول صندوق آن روستا به نام "حسن روحانی" نباشد، پس از انتخابات، یارانه و برخی حقوق دیگر آنها قطع یا محدود خواهد شد.

در این اقدام غیرقانونی، آنها در تلاش هستند این موضوع باطل و بی اساس را در اذهان جا بیاندازند که در ایران، ریاست جمهوری حتما 2 دوره ای خواهد بود و روحانی بازهم رییس جمهور خواهد شد؛ بنابراین نباید به فرد دیگری غیر از او رای داد!

اگرچه این اقدام غیرقانونی باید با برخورد محکم و قانونی مراجع ذیربط مواجه شود، همچنین، گرچه این رفتار غیراخلاقی و مخرب، موجب نگرانی عده ای از دلسوزان را فراهم آورده است، اما به نظر می رسد آنچه که در نهایت این ماجرا به دست خواهد آمد، بازگشت مکر و حیله ی آنان به خودشان خواهد بود که خداوند متعال در قرآن مجید فرموده: "وَمَكَرُوا وَمَكَرَ اللَّهُ وَاللَّهُ خَيْرُ الْمَاكِرِينَ؛ نیرنگ زدند، و خدا هم جزای نیرنگشان را داد؛ و خدا بهترین جزا دهنده نیرنگ زنندگان است." (آل عمران آیه 54)

قطعا، شرافت و عزت روستانشینان و ساکنان مناطق محروم به مراتب بالاتر از آن است که این عده ی فریبکار و نیرنگ باز درباره آنها می اندیشیند و اطمینان خاطر هست که به واسطه همین رفتار تحقیرآمیز و توهین آمیز، پای صندوق های رای در روز 29 اردیبهشت، سیلی محکمی از جانب مردم مناطق مذکور دریافت کنند.

شناخت ملت بزرگ، بصیر، فهیم و باعزت ایران آنقدر سخت و پیچیده نیست که عده ای از فرنگ برگشته اما دل به آنها سپرده، در فهم آن مانده اند.
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۰
2
0
اگر روحانی دوباره انتخاب شود صد در صد یارانه را قطع خواهد کرد این از زبان ستون دومش در مناظره یعنی آقای هاشمی طبا در رادیو و تلویزیون چند بار گفته شده.
حتی دو سال پیش خود روحانی میخواست این را به رفراندوم بگذارد که با دعوت از مردم برای انصراف خاتمه یافت. بدلیل نیاز به رای مجدد به هر زحمتی بود که خودشان گفتند مصیبت عظمی یارانه پرداخت شد . ولی توسط هاشمی طبا اعلام قطع یارانه در دور دوم به ملت اطلاع رسانی شده.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۰
2
0
. اتفاقا دولت نه تنها برای پرداخت یارانه مشکلی ندارد که درآمد
سرشاری از آن دارد. چون قبلا چند برابر این مبلغ را به طور غیر مستقیم
یارانه می داد. یعنی به دلال و واردکننده پول می داد. حالا دلالها و
تاجرها باید هم ناراحت باشند و یار انه مستقیم را مصیبت بدانند چون
درآمدشان کم شده. دولت فعلی هم که دولت تجار است.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: