به‌روز شده در: ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۹
گفت‌وگو
آیت الله العظمی علوی گرگانی: نسبت به مسایل فرهنگی اخیر نگرانیم
دیدار شورای سردبیری "خیبرآنلاین" با یک مرجع تقلید
صرف نشستن افراد در کنار رهبری، معیار انتخاب نیست
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با علی‌اصغر زارعی
ناگفته‌هایی از نحوه ورود آیت‌الله مهدوی‌کنی به خبرگان
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(2)
چه کسانی آیت‌الله مهدوی‌کنی را بایکوت خبری کردند؟
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(1)
موضوعات شورا جهت رفع تکلیف مطرح می‎شود
عضو شورایعالی فضای مجازی در گفت‌وگو با "خیبرآنلاین"
آشنایی با یک خواننده جوان جبهه انقلاب
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با سید مهدی ضامنی
تاثیر دودهه زندگی در آمریکا بر ذهن ظریف
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق کوشکی(2)
سیاستمدار در تراز انقلاب‌ اسلامی نداریم
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق‌ کوشکی(1)
استراتژی حزب‌الله برای 4 سال پیش رو
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با حسین الله‌کرم
بزرگترین اشتباه سیاسی‌ عمرم رای به خاتمی بود
گفت‌وگوی "خیبرآنلاین" با مهدی کوچک‌زاده (2)
با توجه به عدم موفقیت حسن روحانی در تحقق وعده‌های انتخاباتی خود در سال 92، بیشتر روستائیان و مردم مستضعف و قشر ضعیف روستانشین، به روحانی اقبال نشان نداده‌اند و روحانی و تیم انتخاباتی‌اش برای جذب آرای آنها، علاوه بر تهدید روستائیان، اقدام به تطمیع دهیاران برای همراه‌سازی روستائیان از طریف جذب دهیاران کرده‌ است
"خیبرآنلاین" - در حالی که دولت ماه‌هاست اعطای وام ۱۰ میلیونی ازدواج به جوانان را با اما و اگر مواجه کرده، شب انتخابات به دهیاران وام ۱۰ میلیونی اعطا می‌شود!
 
به گزارش تسنیم، پس از اعلام خبری در رسانه‌ها مبنی بر تهدید روستاییان توسط برخی حامیان حسن روحانی مبنی بر اینکه "این دولت حتما 2 دوره‌ای است و اگر رای اول در هر روستا، حسن روحانی نباشد بودجه و رسیدگی به آن روستا در دور بعدی قطع خواهد شد"، حالا موضوع  وام فوری شب انتخاباتی به دهیاران مطرح شده است.
 
براساس نامه شماره  90/100/ مورخ 96/02/11 مدیرعامل پست بانک ایران، به کلیه دهیاران کشور اعم از پاره وقت و تمام وقت با قید فوریت مبلغ 100 میلیون ریال تسهیلات از طریق شعب پست بانک ایران پرداخت خواهد شد.
 
این ابلاغیه براساس نامه شماره 4814 در تاریخ 96/02/13، پیرو برگزاری همایش ملی "اقتصاد مقاومتی و توسعه روستایی" در فروردین ماه سال جاری و با دستور حسن روحانی و با پیگیری وزیر کشور، صادر شده است.
 
در شرایط ابلاغ شده برای پرداخت این وام فوری برای تمام دهیاران، اعلام شده که این وام با سود "12 درصد" پرداخت خواهد شد و دهیاران در طول 36 ماه باید این وام را بازپرداخت کنند.
 

 
این وام در قالب دستور حسن روحانی برای رسیدگی به وضعیت معیشتی دهیاران، آن هم 2 ماه قبل از انتخابات ریاست جمهوری صادر شده و به تازگی پس از گذراندن اقدامات اداری، در کمتر از 9 روز مانده به انتخابات ریاست جمهوری در حال اجراست.
 
تحلیلگران می‌گویند که با توجه به عدم موفقیت حسن روحانی در تحقق وعده‌های انتخاباتی خود در سال 92، بیشتر روستائیان و مردم مستضعف و قشر ضعیف روستانشین، به روحانی اقبال نشان نداده‌اند و روحانی و تیم انتخاباتی‌اش برای جذب آرای آنها، علاوه بر تهدید روستائیان، اقدام به تطمیع دهیاران برای همراه‌سازی روستائیان از طریف جذب دهیاران کرده‌ است.
 
پرداخت وام فوری 10 میلیونی شب انتخاباتی به دهیاران در حالی صورت می‌گیرد که علیرغم مصوبه مجلس برای اعطای وام‌های 10 میلیونی ازدواج به جوانان، این مصوبه ماه‌هاست به علت خودداری دولت از اجرای کامل آن، به بهانه عدم وجود منابع کافی، یا اجرا نمی‌شود و یا بسیار ناقص انجام می‌گیرد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: