به‌روز شده در: ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۹
گفت‌وگو
آیت الله العظمی علوی گرگانی: نسبت به مسایل فرهنگی اخیر نگرانیم
دیدار شورای سردبیری "خیبرآنلاین" با یک مرجع تقلید
صرف نشستن افراد در کنار رهبری، معیار انتخاب نیست
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با علی‌اصغر زارعی
ناگفته‌هایی از نحوه ورود آیت‌الله مهدوی‌کنی به خبرگان
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(2)
چه کسانی آیت‌الله مهدوی‌کنی را بایکوت خبری کردند؟
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(1)
موضوعات شورا جهت رفع تکلیف مطرح می‎شود
عضو شورایعالی فضای مجازی در گفت‌وگو با "خیبرآنلاین"
آشنایی با یک خواننده جوان جبهه انقلاب
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با سید مهدی ضامنی
تاثیر دودهه زندگی در آمریکا بر ذهن ظریف
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق کوشکی(2)
سیاستمدار در تراز انقلاب‌ اسلامی نداریم
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق‌ کوشکی(1)
استراتژی حزب‌الله برای 4 سال پیش رو
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با حسین الله‌کرم
بزرگترین اشتباه سیاسی‌ عمرم رای به خاتمی بود
گفت‌وگوی "خیبرآنلاین" با مهدی کوچک‌زاده (2)
آنچه كه در اين مقطع اهميت دارد و حياتي است، حفظ منافع مردم، كشور و انقلاب است و اكنون كه اين آرمان بزرگ، جز با تغيير وضع موجود محقق نمي شود، باید به منظور وحدت در جبهه ى انقلاب، تصميمى اساسي و خطير گرفت

بسم الله الرحمن الرحیم

مردمِ شریف ایران 

روزی که علیرغم مصالح شخصی، تصمیم گرفتم وارد صحنه انتخابات شوم، می دانستم با چه شرایط سخت و خطرناکی روبرو خواهم شد؛ چرا که روشن بود برای تغییر اساسی وضع موجود، راهی نیست جز مبارزه با 4 درصدی هایی که در سالهایی طولانی، توانسته اند بر شریان های اقتصادی و سیاسی کشور مسلط شوند و نه تنها اقدامي براي حل مهمترين معضلات روز اقتصادي و اجتماعي نكنند، بلكه روز به روز با ترجيح منافع خود و بي قانوني هاي گسترده، بر اين بحران ها، به ويژه بر بحران ركود و بيكاري دامن بزنند. 

همانطور که شهید بهشتی پیش بینی کرده بود، مبارزه با فرصت طلبانِ انقلابی نما بسیار پرهزینه شده است، چون این جریان موریانه وار در حال خوردن ریشه های انقلاب است و گروهی که نه تنها با انقلابی های اصیل تضاد مبانی فکری دارند، بلکه جریانی هستند که منافع مادی آنها به خطر افتاده است. 

 لذا با توکل بر خداوند باری تعالی و با همه کمبودها و کم بضاعتی هایی که در خود می دیدم، تصمیم گرفتم با هدف تغییر وضع موجود، پای در میدان انتخابات بگذارم؛ میدانی که با تخریب ها، توهین ها و اتهام زنی های گسترده ای علیه خودم، خانواده ام و هوادارانم همراه بود و البته همه این ها مرا در پیمودن مسیری که انتخاب کرده بودم، مصمم و راسخ تر ساخت. 

در شرایط کنونی، آرمان اصلی کشور و مردم، تغییر وضع موجود است و برای رسیدن به این آرمان، چاره ای نبود جز اینکه با وجودِ داشتنِ برنامه ای دقیق و جامع برای حل مشکلات کشور، مبارزه ای واقعی و نه شعاری با اشرافیگری و فرصت طلبی هم آغاز می شد؛ لذا تلاش کردم، در کنار ارائه برنامه های دقیق، که توانایی اجرایی شدن آن ها نیز وجود داشت، با شیوه ای صریح و اخلاقی، مبارزه با 4 درصدی ها را آغاز کنم و در راه این مبارزه، نه از تخریب ها و تهدیدها ترسیدم و نه هیچ گاه پا را از اصول فراتر گذاشتم و در کنار شفاف سازیِ زندگیِ اقتصادیِ شخصی ام، حرفی بی سند و بی مبنا نزدم. در حالی که آنها در عین تخریب های کور، نتوانستند از لرزه ای که بر اندامشان افتاده است جلوگیری کنند، به گونه ای که تمام امکانات خویش را برای مقابله با این جنبش مردمی به خط کردند و از این پس نیز این تخریب ها توسط این 4 درصدی ها ادامه پیدا خواهد کرد.  

آنچه كه در اين مقطع اهميت دارد و حياتي است، حفظ منافع مردم، كشور و انقلاب است و اكنون كه اين آرمان بزرگ، جز با تغيير وضع موجود محقق نمي شود، باید به منظور وحدت در جبهه ى انقلاب، تصميمى اساسي و خطير گرفت. لذا براى حفظ اين آرمان بزرگ، از همه ى حاميان مردمى خويش در سراسر كشور مى خواهم، كه تمام ظرفيت و حمايت خود را براى موفقيتِ برادر ارجمندمان حجت الاسلام و المسلمين سيد ابراهيم #رئيسى و به بارنشستن دولت كار و كرامت براي خدمت به مردم قرار دهند و از همه مردمی که در این مدت به تشکیل دولت مردم دل بسته بودند و از همه حامیان مردمی و یاران بی ادعایِ خودم، که بی هیچ چشمداشتی و با تمام وجود، در جهت تحقق آرمانهای انقلاب تلاش کرده اند، تشکر و قدردانی می کنم. انتظار ما و مردم بر این است كه اين تصميم، زمينه ساز آغاز دورانى جديد براى يك تحول اقتصادي باشد كه با قطع دست 4 درصدی ها از اقتصاد، منتج به ايجاد اشتغال جوانان برومند اين سرزمين و حمايت از مستضعفين و محرومان در ايران سربلندمان گردد. 

مبارزه تازه آغاز شده است و تا ریشه کنی کامل فساد و ناکارآمدی، باید جان و آبروی خود را نیز بی چشمداشت فدا کرد.  

به عمل كار برآيد ...  
محمدباقر قالیباف
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
ناشناس
|
Lithuania
|
۱۶:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۵
0
0
قالیباف بازی را برد. مشخص بود که بعد از مناظره سوم و سیل اتهاماتی که به وی وارد شد رای او بشدت افت کرد. البته رییسی هم ضعیف ظاهر شد اما حداقل خود را پشت حرفهایی نظیر کاندیدای پاکدست و باتقوا پنهان کرد.
لهذا قالیباف متوجه بود که با وجود نظر سنجیها اما تجمعات در استقبال از رییسی بسیار پر شور تر است.
لهذا کناره گیری کرد. حالا:
اگر روحانی رای بیاورد - که بعید هم نیست چرا که بخش قابل توجهی از رای قالیباف به سبد روحانی می ریزد!- قالیباف می تواند بگوید اگر گذاشته بودند من در صحنه بمانم رای می آوردم! و به این ترتیب آبرویش را حفظ می کند.
اگر رییسی رای بیاورد: قالیباف خود را بزرگترین عامل و سهام دار در پیروزی او می داند. در این حالت رییسی ناگزیر به تیم خود و تیم شهرداری مشهد پشت خواهد کرد و قالیباف و تیم شهرداری تهران را بر دولت مسلط خواهد کرد. به این ترتیب رییس جمهور ظاهرا رییسی خواهد بود اما قالیباف همه کاره خواهد شد. قالیباف مثل عارف نیست که دچار ضعف شخصیتی باشد و حاشیه نشین شود.

پس به هر حال قالیباف برنده شد. هم با اینکار برچسب با تقوا و فداکار را به خود چسباند و هم حداکثر بهره برداری سیاسی ممکن را انجام داد.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۵
0
0
مردان بزرگ تصمیمهای بزرگ هم میگیرند موفق باشی دلاور
ناشناس
|
Sweden
|
۲۱:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۵
0
0
درود به شرف آقای قالیباف
بهنام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۷
0
0
با توجه به این احتمال 99درصد پیروزی با رئیسی است آقای رئیسی خودتان بهتر از مردم میدانید با توجه به آزاد سازی قیمت حاملهای انرژی گرانی ارز خطرناک ترین کار برای ایران است که این گرانی ارز از تورم های بالا ناشی میشود آقای روحانی وعده کنترل تورم داد اما عمل نکرد وتورم بالا وقیمتهای گران گریبان گیر مردم است شما تورم را کنترل کنید واجازه گرانی ندهید این با اقتصاد غیر انحصاری محقق میشود دولت روحانی امتیازات سرمایه گذاری انحصاری به غربی ها داده این یعنی بی کاری و توانایی تولید کننده انحصاری خارجی در گرانفروشی، اگر نمیشود اینها را لغو کرد لااقل طوری مدیریت کنید تورم نشود روحانی که به وعده خود عمل نکرد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۲/۳۰
0
0
قانون جدید ریاضی چهار درصد بیشتر از نودو شش درصد هست خخخخخخخخخ
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: