به‌روز شده در: ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۹
گفت‌وگو
آیت الله العظمی علوی گرگانی: نسبت به مسایل فرهنگی اخیر نگرانیم
دیدار شورای سردبیری "خیبرآنلاین" با یک مرجع تقلید
صرف نشستن افراد در کنار رهبری، معیار انتخاب نیست
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با علی‌اصغر زارعی
ناگفته‌هایی از نحوه ورود آیت‌الله مهدوی‌کنی به خبرگان
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(2)
چه کسانی آیت‌الله مهدوی‌کنی را بایکوت خبری کردند؟
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(1)
موضوعات شورا جهت رفع تکلیف مطرح می‎شود
عضو شورایعالی فضای مجازی در گفت‌وگو با "خیبرآنلاین"
آشنایی با یک خواننده جوان جبهه انقلاب
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با سید مهدی ضامنی
تاثیر دودهه زندگی در آمریکا بر ذهن ظریف
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق کوشکی(2)
سیاستمدار در تراز انقلاب‌ اسلامی نداریم
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق‌ کوشکی(1)
استراتژی حزب‌الله برای 4 سال پیش رو
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با حسین الله‌کرم
بزرگترین اشتباه سیاسی‌ عمرم رای به خاتمی بود
گفت‌وگوی "خیبرآنلاین" با مهدی کوچک‌زاده (2)
تلاش ما این است که فقر مطلق را تا پایان دولت دوازدهم از بین ببریم و اجازه ندهیم حقوق‌بگیران و مستمری‌بگیران حقوق‌شان کمتر از تورم سالانه باشد، بلکه می‌کوشیم بیشتر از تورم سالانه باشد
"خیبرآنلاین" - درحالی که حسن روحانی پیش از انتخابات ریاست جمهوری وعده ایجاد سالانه ۹۵۰ هزار شغل را در برنامه های دولت دوازدهم داده بود که روز گذشته این اشتغالزایی را به سرمایه گذاری خارجی مشروط کرد.

به گزارش تسنیم، رئیس دولت یازدهم پیش از انتخابات ریاست جمهوری در بیان وعده های دیگر انتخاباتی خود گفته بود: طبق برنامه ششم توسعه 950 هزار شغل سالانه ایجاد می‌شود و سازوکاری که ما برای اشتغال داریم این است که به غیر از ایجاد رونق اقتصادی در جامعه به خصوص در صنایع کوچک و متوسط، همچنین در زمینه گردشگری و فناوری و... طرح‌هایی هم برای مهارت‌آموزی جوانان داریم، جوانان فارغ‌التحصیل می‌توانند در سایت موردنظر ثبت‌نام کرده و به مدت 4 الی 6 ماه مهارت بیاموزند و همزمان در بنگاه اقتصادی مشغول کار می‌شوند.

این وعده در حالی از سوی حسن روحانی مطرح شد که حسن روحانی در نشست خبری با اصحاب رسانه ایجاد 950 هزار شغل را مشروط به جذب سرمایه خارجی دانست.

روحانی با بیان اینکه پیش از این نیز گفته‌ام اضافه درآمدهایی که در سایه برجام به دست می‌آورد را تقسیم می‌کنیم، ادامه داد: بخشی از آن را برای بخش حمایتی و بخشی را برای بخش توسعه به کار خواهیم گرفت. از نظر ما راه‌حل در این زمینه استفاده از صندوق توسعه، بانک‌ها، بودجه و استفاده از سرمایه خارجی در کنار هم است تا بتوانیم تحولی بزرگ در زمینه سرمایه‌گذاری و رشد به وجود بیاوریم.

وی گفت: بخش دانش‌بنیان ما کار خوبی را تا به حال انجام داده که آن را هم تقویت خواهیم کرد. در زمینه حمایتی نیز تلاش ما این است که فقر مطلق را تا پایان دولت دوازدهم از بین ببریم و اجازه ندهیم حقوق‌بگیران و مستمری‌بگیران حقوق‌شان کمتر از تورم سالانه باشد، بلکه می‌کوشیم بیشتر از تورم سالانه باشد.

وی افزود: اشتغال جوانان از مهمترین مسائل است و همانطور که قول دادم در زمینه کارورزی حتما اقدام می‌کنم و همه آنها را یا قبل از 100 روز و یا بعد از 100 روز شروع می‌کنم و امیدوارم حرکت خوبی در زمینه اشتغال جوانان به وجود بیاوریم. خیلی مهم است که بر اشتغال بیافزاییم و آنچه در برنامه 5 ساله تحت عنوان 950 هزار شغل آمده محقق کنیم.
برچسب ها: روحانی ، شعار ، وعده ، حرف ، شرط ، خیبر ، آنلاین
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: