به‌روز شده در: ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۹
گفت‌وگو
آیت الله العظمی علوی گرگانی: نسبت به مسایل فرهنگی اخیر نگرانیم
دیدار شورای سردبیری "خیبرآنلاین" با یک مرجع تقلید
صرف نشستن افراد در کنار رهبری، معیار انتخاب نیست
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با علی‌اصغر زارعی
ناگفته‌هایی از نحوه ورود آیت‌الله مهدوی‌کنی به خبرگان
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(2)
چه کسانی آیت‌الله مهدوی‌کنی را بایکوت خبری کردند؟
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(1)
موضوعات شورا جهت رفع تکلیف مطرح می‎شود
عضو شورایعالی فضای مجازی در گفت‌وگو با "خیبرآنلاین"
آشنایی با یک خواننده جوان جبهه انقلاب
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با سید مهدی ضامنی
تاثیر دودهه زندگی در آمریکا بر ذهن ظریف
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق کوشکی(2)
سیاستمدار در تراز انقلاب‌ اسلامی نداریم
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق‌ کوشکی(1)
استراتژی حزب‌الله برای 4 سال پیش رو
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با حسین الله‌کرم
بزرگترین اشتباه سیاسی‌ عمرم رای به خاتمی بود
گفت‌وگوی "خیبرآنلاین" با مهدی کوچک‌زاده (2)
این ترددها با اطلاع رؤسای مجلس و رؤسای جمهور وقت از سال ۶۹ تا ۷۸ (هاشمی رفسنجانی، علی اکبر ناطق نوری، مهدی کروبی و محمد خاتمی) صورت گرفته است؛ یعنی که این افراد نیز از عنوان جعلی دکترای او خبر داشته‌اند
"خیبرآنلاین" - با توجه به رفتارهای عجیب و دشمن شادکن حسن روحانی (فریدون)، بازخوانی سوابق او در قبل و پس از انقلاب یکی از ضروریات مهم این روزها به حساب می آید.

به گزارش پایگاه خبری - تحلیلی "خیبرآنلاین"، به همین منظور، برش هایی از سوابق او که کمتر به اطلاع عموم رسیده، منطبق با خاطرات منتشرشده توسط حسن روحانی (فریدون) جمعبندی و مورد بازنشر قرار گرفته شده است. انتشار این سوابق به صورت سریالی ادامه خواهد یافت:

لیسانسیه‌ای که 20 سال خود را "دکتر" جا زده بود

یکی از نکات جالب در سوابق حسن روحانی آن است که او با عنوان "دکتر" در 5 دوره نماینده مجلس می‌شود؛ یعنی از سال ۱۳۵۸ تا سال ۱۳۷۴ در حالی خود را با عنوان "دکتر" کاندیدای مجلس می‌کند که مدرک تحصیلی او "لیسانس" بوده و تا سال ۱۳۷۸ نیز همچنان از عنوان "دکتر" استفاده می‌کرده است!

روزنامه جمهوری اسلامی در تاریخ ۱۹ اسفند ۱۳۵۸ و در مقدمه مصاحبه‌ای با حسن روحانی مدعی شد: «حسن روحانی در سال ۵۸ از دانشگاه لندن در رشته جامعه‌شناسی حقوقی دکترا گرفت». بعد از این گفت‌وگو نام او در لیست انتخاباتی ۱۹، ۲۱ و ۲۲ اسفند ۱۳۵۸ حزب جمهوری اسلامی برای انتخابات مجلس اول، برخلاف یکم تا هجدهم اسفند، از «حسن فریدون (روحانی)» به «دکتر حسن فریدون (روحانی)» تغییر یافت! به علاوه برساس مدارک ثبت‌شده در معرفی نمایندگان مجلس اول، مندرج در سایت رسمی مجلس شورای اسلامی، روحانی دارای مدرک دکترای حقوق معرفی شده بود!

هاشمی رفسنجانی نیز در یادداشت‌های روزانه خود تا سال ۷۸ همه جا از او با عنوان دکتر روحانی یاد کرده است!

فاصله سال ۱۳۵۸ که روحانی خود را "دکتر" معرفی می‌کند، تا سال ۱۳۷۸ که ادعای کسب مدرک دکترا از انگلستان را دارد، به معنای آن است که او به مدت 20 سال جعل عنوان کرده که جرم محسوب شده و قابل تعقیب قضایی است.

زمان تحصیل روحانی در مقطع کارشناسی ارشد ظاهرا از سال ۱۳۶۹ تا ۱۳۷۴ و دکترا از سال ۱۳۷۴ تا ۱۳۷۸ بوده؛ یعنی او از سال ۱۳۶۹ تا سال ۱۳۷۸ در دانشگاه کالدونیای گلاسکوی انگلیس مشغول به تحصیل بوده است.

روحانی از سال ۱۳۶۹ تا سال ۱۳۷۸ و در حالی که پست‌های بسیار مهمی را در اختیار داشته، چگونه به صورت هفتگی در انگلستان و در دانشگاه گلاسکو حاضر شده و موفق به اخذ مدرک کارشناسی ارشد و دکترا شده است؟

مسئولیت‌های حسن روحانی در بازه زمانی سال‌های ۱۳۶۹ تا ۱۳۷۸ عبارت بودند از:
-  نماینده و نائب رئیس اول مجلس در دوره‌های چهارم و پنجم از سال‌های ۱۳۷۱ تا ۱۳۷۹
-  رییس کمیسیون سیاست خارجی مجلس از سال ۱۳۷۱ تا ۱۳۷۹
-  دبیر شورایعالی امنیت ملی از سال ۱۳۶۸ تا ۱۳۸۴
-  مشاور امنیتی رئیس جمهور از سال ۱۳۶۸ تا ۱۳۸۴
-  عضو و رییس کمیسیون سیاسی و امنیتی مجمع تشخیص مصلحت نظام از سال ۱۳۷۰ تا ۱۳۹۲

یعنی او در طول دوران تحصیل علاوه بر حضور بسیار پررنگ در قوه مقننه به عنوان نائب رئیس و رئیس کمیسیون سیاست خارجی، به صورت همزمان در قوه مجریه مشاور امنیتی رئیس جمهور، نماینده رهبری در شورایعالی امنیت ملی و دبیر این شورا و در عین حال عضو و رئیس کمیسیون سیاسی و امنیتی مجمع تشخیص مصلحت نظام بوده است!

در این مدت که علاوه بر مسئولیت‌های بسیار مهم و سنگین در ایران، در انگلستان هم تحصیل می‌کرد، آیا در کلاس‌های درس حضور می‌یافت؟ در حالی که کارمندان عادی دولت برای ادامه تحصیل به بهانه عدم اخلال در انجام وظیفه، منع قانونی می‌شوند، روحانی با داشتن بیش از 5 عنوان بسیار مهم حکومتی، چگونه از وقت خود برای ادامه تحصیل بهره برده است؟

اگر کلاس‌های او به صورت غیرحضوری در زمانی که اینترنت هنوز در ایران به صورت جدی فعال نبوده، دایر بوده است، چرا در هیچ‌جای زندگینامه‌اش به غیرحضوری بودن تحصیلات دوره کارشناسی ارشد و دکترا اشاره‌ نشده و همیشه طوری وانمود شده که گویا او مدرک خود را با شرکت حضوری در دانشگاه گلاسکو دریافت کرده است؟

چرا در هیچیک از زندگینامه‌های حسن روحانی(فریدون)، به تاریخ تحصیل در مقطع فوق لیسانس و دکترا در انگلستان اشاره نمی‌شود؟! نکته مهم دیگر اینکه ترددهای روحانی به انگلستان با چه توجیهی صورت می‌پذیرفته است؟

پاسخ این سؤال از 2 حالت خارج نیست:
۱– این ترددها به صورت غیررسمی و پنهانی صورت می‌گرفته تا کسی از مسئولین نظام از هدف او برای این سفرها مطلع نشود؛ زیرا که خود را "دکتر" معرفی کرده بود و عنوان کردن سفر به انگیس برای گرفتن یک مدرک دکترای دیگر، آن هم با داشتن مسئولیت‌های متعدد، توجیهی نداشته است.
۲– این ترددها با اطلاع رؤسای مجلس و رؤسای جمهور وقت از سال ۶۹ تا ۷۸ (هاشمی رفسنجانی، علی اکبر ناطق نوری، مهدی کروبی و محمد خاتمی) صورت گرفته است؛ یعنی که این افراد نیز از عنوان جعلی دکترای او خبر داشته‌اند اما در برابر این جعل عنوان سکوت کرده و در واقع در این جرم با او شریک بوده‌اند.

با توجه به موارد فوق، آیا کسی که به مدت 20 سال از یک عنوان تقلبی برای معرفی خود استفاده کرده و با این عنوان، پست‌ها و سمت‌های مختلفی را نیز در جمهوری اسلامی ایران در دست گرفته و در واقع به مدت 20 سال به مردم و مسئولین نظام جمهوری اسلامی خود را به صورت غیرواقعی معرفی کرده، می‌توان به چنین فردی اعتماد کرد؟

☄️سلسله مطالب افشاکننده از سوابق حسن روحانی در قبل و پس از انقلاب ادامه خواهد داشت ☄️
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۲
0
1
دارید خودتان را خسته می کنید. مردم به روحانی رای دادند چون خواستار رابطه با آمریکا و قر و کنسرت و آزادی روابط خاک بر سری هستند. مدرک و کارهای دیگر روحانی برایشان مهم نیست.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۲
0
0
چرا در مورد مدارک جعلی دار و دسته خودتون مطلب نمیذارین؟! مثل اونی که برای اینکه بتونه پست مهم ... بگیره یک شبه آیت الله شد !!!
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: