به‌روز شده در: ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۹
گفت‌وگو
آیت الله العظمی علوی گرگانی: نسبت به مسایل فرهنگی اخیر نگرانیم
دیدار شورای سردبیری "خیبرآنلاین" با یک مرجع تقلید
صرف نشستن افراد در کنار رهبری، معیار انتخاب نیست
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با علی‌اصغر زارعی
ناگفته‌هایی از نحوه ورود آیت‌الله مهدوی‌کنی به خبرگان
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(2)
چه کسانی آیت‌الله مهدوی‌کنی را بایکوت خبری کردند؟
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(1)
موضوعات شورا جهت رفع تکلیف مطرح می‎شود
عضو شورایعالی فضای مجازی در گفت‌وگو با "خیبرآنلاین"
آشنایی با یک خواننده جوان جبهه انقلاب
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با سید مهدی ضامنی
تاثیر دودهه زندگی در آمریکا بر ذهن ظریف
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق کوشکی(2)
سیاستمدار در تراز انقلاب‌ اسلامی نداریم
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق‌ کوشکی(1)
استراتژی حزب‌الله برای 4 سال پیش رو
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با حسین الله‌کرم
بزرگترین اشتباه سیاسی‌ عمرم رای به خاتمی بود
گفت‌وگوی "خیبرآنلاین" با مهدی کوچک‌زاده (2)
کد خبر: ۵۱۳۱۷
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۹
آتش به اختیار برای غلبه گفتمان انقلاب اسلامی در سطح کشور و صدور آن در سطح جهانی است؛ مهم در این موضوع شناخت گفتمان انقلاب اسلامی ایران است
"خیبرآنلاین" - حسین عبدالله پور * / فرمان آتش به اختیار در برابر ولنگاری فرهنگی برای آحاد ملت انقلابی و ولایی صادر شده است، آتش به اختیار برای حفظ و ارتقای فرهنگی ایرانی اسلامی است که باید هنرمندانه در برابر هجوم ناجوانمردانه دشمن ایستادگی کرد.

برای تبیین بیانات رهبری باید دید آتش به اختیار برای چه کسی است. روشن است؛ آنجایی که ولایت فقیه همه را از شبیخون، تهاجم و ناتوی فرهنگی دشمن آگاه نموده و هشدار داده بودند.

متاسفانه متولیان امر گوشزدهای رهبری را جدی نگرفتند تا جایی که امروز فرمان آتش به اختیار در برابر ولنگاری و لاابالی فرهنگی برای آحاد ملت انقلابی و ولایی صادر شد.
 
آتش به اختیار برای کسی است که به همه زوایای فرهنگ ایرانی اسلامی آشنایی داشته و دل به فرهنگ غنی اش دارد؛ این فرمان مربوط به کسی است که به استقلال فرهنگی ایرانی اسلامی می اندیشد، فرقی ندارد که در کجای این مرز و بوم زندگی می کند.

آتش به اختیار برای صدور گفتمان انقلاب اسلامی در سطح جهانی است.

رصد فرهنگی دشمن و فراهم نمودن پادزهر آن محصول فرهنگی بیگانه برای افسر گوش به فرمان مهم است، آتش به اختیار مانند برگزاری یادواره های شهدا، زنده نگهداشتن یاد و خاطرات شهدا، گسترش فرهنگ ایثار و شهادت و مجاهدت های علمی دانشمندان هسته ای و تلاش مجاهدان مدافعین حرم در بیرون مرزهای جغرافیایی برای حفظ و ارتقای فرهنگی ایرانی اسلامی است.

آتش به اختیار یعنی هرجا آسیب و ضربه ی فرهنگی دشمن متوجه ما شد، با تلاش و ایثار و از خودگذشتگی و خستگی ناپذیری جلوی آن نفوذ را بگیریم. آتش به اختیار یعنی هرجا با هر شکل و قیافه ای، هجوم فرهنگی دشمن مشاهده شد، با گروهی که در اختیار است، هنرمندانه در برابر آن هجوم ناجوانمردانه ایستادگی و پایداری شود و خود را مکلف و مسؤول دانسته تا احساسات مرده بیدار و هوشیار شوند.

آتش به اختیار برای غلبه گفتمان انقلاب اسلامی در سطح کشور و صدور آن در سطح جهانی است؛ مهم در این موضوع شناخت گفتمان انقلاب اسلامی ایران است که بر گرفته از سخنان، وصایا و سیره عملی حضرت امام خمینی(ره) و تبیین این گفتمان توسط امام خامنه ای انجام می گیرد.

نتیجه این دستور منجر به تأمین سعادت دنیا و آخرت خواهد شد؛ "ربنا اتنا فى الدنيا حسنه و فى الاخره حسنه" دعای همه موحدان است، تحقق چنین خواسته ای از خداوند مستلزم تلاش و کوشش مجاهدان در سطح عموم نیروهای انقلابی، متعهد و جهادگر است.
 
به امید رسیدن به چنین جامعه ای الهی از خداوند توفیق شناخت و بصیرت دینی و بینش عمیق اسلامی را خواستاریم و من الله التوفیق و علیه التکلان



* حجت الاسلام حسین عبدالله پور
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: