به‌روز شده در: ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۹
گفت‌وگو
آیت الله العظمی علوی گرگانی: نسبت به مسایل فرهنگی اخیر نگرانیم
دیدار شورای سردبیری "خیبرآنلاین" با یک مرجع تقلید
صرف نشستن افراد در کنار رهبری، معیار انتخاب نیست
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با علی‌اصغر زارعی
ناگفته‌هایی از نحوه ورود آیت‌الله مهدوی‌کنی به خبرگان
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(2)
چه کسانی آیت‌الله مهدوی‌کنی را بایکوت خبری کردند؟
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(1)
موضوعات شورا جهت رفع تکلیف مطرح می‎شود
عضو شورایعالی فضای مجازی در گفت‌وگو با "خیبرآنلاین"
آشنایی با یک خواننده جوان جبهه انقلاب
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با سید مهدی ضامنی
تاثیر دودهه زندگی در آمریکا بر ذهن ظریف
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق کوشکی(2)
سیاستمدار در تراز انقلاب‌ اسلامی نداریم
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق‌ کوشکی(1)
استراتژی حزب‌الله برای 4 سال پیش رو
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با حسین الله‌کرم
بزرگترین اشتباه سیاسی‌ عمرم رای به خاتمی بود
گفت‌وگوی "خیبرآنلاین" با مهدی کوچک‌زاده (2)
وظیفه او این است که تیم ما را به جام جهانی ببرد، اما می‌آید و برایمان گردن کلفتی می‌کند. آقای کی‌روش! شما امید نمازی را کنار گذاشتی، مارکار آقاجانیان را کنار گذاشتی، کریمی و نکونام را از تیم ملی بیرون کردی و به قلعه‌نویی پریدی. بار اولتان نیست. قبلا هم از این کارها انجام داده بودید
"خیبرآنلاین" - مشاجره رسانه‌ای کارلوس کی‌روش و علیرضا اسدی در نهایت به برکناری دبیرکل فدراسیون فوتبال منجر شد. سرمربی تیم ملی فوتبال، به نوعی با یک بیانیه در صفحه شخصی‌اش، نفر دوم فدراسیون فوتبال ایران را تغییر داد.

به گزارش تسنیم، خداداد عزیزی به شدت از این موضوع ابراز ناراحتی کرده و می‌گوید که با اوضاعی که به وجود آمده و دبیرکل فدراسیون با یک بشکن عوض می‌شود، باید درِ این فوتبال را بست.

* کی‌روش بالاخره به خواسته‌اش رسید و اسدی را برکنار کرد...
کی‌روش تقصیری ندارد. باید به حال فوتبال ایران تاسف بخوریم. برای تاج اظهار تاسف می‌کنم. یک آدم خوب در آن فدراسیون بود که آن را هم کنار گذاشتند. به جز اسدی، بقیه افرادی که در آن فدراسیون هستند، فوتبال را نمی‌فهمند،‌ یعنی فوتبال بازی نکردند که فوتبال را بفهمند. یعنی فوتبال به این ذلت، خواری، بدبختی و بیچارگی رسیده  که این آقا (کی‌روش) برای ما تعیین تکلیف کند؟! ما چقدر بدبختیم که یک نفر که کارمند ماست، از ما پول می‌گیرد و باید تا کمر جلوی مردم ما خم شود، برایمان تعیین تکلیف می‌کند.

* کی‌روش به خاطر دو صعود پیاپی به جام جهانی، محبوبیت خوبی در بین مردم پیدا کرده است...
وظیفه او این است که تیم ما را به جام جهانی ببرد، اما می‌آید و برایمان گردن کلفتی می‌کند. آقای کی‌روش! شما امید نمازی را کنار گذاشتی، مارکار آقاجانیان را کنار گذاشتی، کریمی و نکونام را از تیم ملی بیرون کردی و به قلعه‌نویی پریدی. بار اولتان نیست. قبلا هم از این کارها انجام داده بودید. کی‌روش تیم ملی ما را به جام جهانی برده، وظیفه‌اش هم بود که ببرد. ما اگر نمی‌خواستیم به جام جهانی برویم، کریم شیره‌ای را از پاکستان می‌آوردیم و به او می‌گفیتم جان مادرت ما را به جام جهانی نبر! کی‌روش در این چند سال به اندازه 40 سال مربیان ایرانی پول گرفته است. یعنی نمی‌خواست با این پول ما را به جام جهانی ببرد؟! ما زمان ویرا که تازه سیگار هم می‌کشید به جام جهانی رفتیم. آقای فدراسیون فوتبال! یک سفره‌ای در این فدراسیون پهن شده و همه دارید از آن می‌خورید. حالا چه می‌شود اگر دو لقمه کم‌تر بخورید و کمی بیشتر به فکر این مردم باشید؟ به جای چلوکباب، کباب لقمه بخورید، به جای برگ، کوبیده بخورید، اما شما را به خدا به فکر این ملت باشید.

* به‌نظر می‌رسد فدراسیون فوتبال بیشتر از هر ارگان دیگری، مقصر این کارهای کی‌روش است.
آقای تاج! دیگر درِ فوتبال را ببندید و اعلام کنید که کی‌روش همه کاره است. خوشحالم که اسدی از فدراسیون فوتبال بیرون آمد، چون آنجا به درد اسدی نمی‌خورد. کسی که به فدراسیون فوتبال می‌رود، باید ذلت بکشد. آقای تاج! کی‌روش حتما فردا هم می‌گوید شما هم باید بروی و شما باید این کار را بکنی، چون تا حالا هر کاری که گفته، انجام دادی. آقای تاج! از چه چیزی می‌ترسید؟ شما که پشتوانه سیاسی دارید، چرا جلوی او نمی‌ایستید؟! شما مدام از دین و خدا و پیغمبر حرف می‌زنید یا می‌گویید باید در این فوتبال فوتبال بچه مسلمان‌ها بیشتر شوند، اما نمی‌توانید ایرادی از «کی‌روش جانتان» بگیرید. ما می‌گوییم داریوش مصطفوی پشتوانه سیاسی نداشت. به او فحش دادند و او هم گذاشت رفت، اما شما از چه می‌ترسید؟! آقای تاج! کی‌روش یک بیانیه در فیس‌بوکش گذاشته و با آن دست و پای شما را لرزانده است. حتماً‌ وقتی به فدراسیون فوتبال می‌آید، زلزله 18 ریشتری می‌شود.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: