به‌روز شده در: ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۹
گفت‌وگو
آیت الله العظمی علوی گرگانی: نسبت به مسایل فرهنگی اخیر نگرانیم
دیدار شورای سردبیری "خیبرآنلاین" با یک مرجع تقلید
صرف نشستن افراد در کنار رهبری، معیار انتخاب نیست
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با علی‌اصغر زارعی
ناگفته‌هایی از نحوه ورود آیت‌الله مهدوی‌کنی به خبرگان
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(2)
چه کسانی آیت‌الله مهدوی‌کنی را بایکوت خبری کردند؟
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(1)
موضوعات شورا جهت رفع تکلیف مطرح می‎شود
عضو شورایعالی فضای مجازی در گفت‌وگو با "خیبرآنلاین"
آشنایی با یک خواننده جوان جبهه انقلاب
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با سید مهدی ضامنی
تاثیر دودهه زندگی در آمریکا بر ذهن ظریف
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق کوشکی(2)
سیاستمدار در تراز انقلاب‌ اسلامی نداریم
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق‌ کوشکی(1)
استراتژی حزب‌الله برای 4 سال پیش رو
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با حسین الله‌کرم
بزرگترین اشتباه سیاسی‌ عمرم رای به خاتمی بود
گفت‌وگوی "خیبرآنلاین" با مهدی کوچک‌زاده (2)
کد خبر: ۵۱۴۵۶
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۰۰:۱۴
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قرچک:
آنچه که در اوایل انقلاب اسلامی همه را به هم وصل می کرد مساجد بود، مساجد باید دوباره احیا شوند، جوان گرایی، عبادت واقعی و بصیرت باید برگردد
"خیبرآنلاین" - مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قرچک در جمع ائمه جماعات این شهرستان با بیان اینکه دشمن بر علیه آرمان های انقلاب، امام و رهبری برنامه ریزی دارد، سخنان اخیر روحانی را حمله به گفتمان امامین انقلاب دانست و مطرح کرد: دشمن قصد ایجاد شکاف سیاسی داخلی بین قوا و رهبری انقلاب را دارد.

به گزارش سرویس استان‌های "خیبرآنلاین"، حجت الاسلام حسین عبدالله پور گفت: یک هجمه 5 وجهی از سوی دشمنان علیه نیروهای انقلابی و پیشران مقاومت را در نظر گرفته شده است.

وی تبلیغات منفی، هجمه گفتمانی، تحریم اقتصادی، رویارویی نظامی و ایجاد شکاف سیاسی داخلی را اضلاع اصلی این 5 وجهی بیان کرد و گفت: در زمان کنونی هجمه ها علیه بچه های هیئتی و مسجدی بیشتر شده است.

کارشناس مذهبی با اشاره به هجمه گفتمانی، افزود: دشمن بر علیه آرمان های انقلاب، امام و رهبری بسیار برنامه ریزی کرده است، سخنان اخیر رئیس جمهور حمله به گفتمان امامین انقلاب بود.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه بسیج 15 خرداد با مطرح کردن تقویت تحریم های اقتصادی از سوی دشمن، ادامه داد: آنها همیشه از رویارویی نظامی به عنوان گزینه روی میز نام برده اند و قصد ایجاد شکاف سیاسی داخلی بین قوا و رهبری انقلاب را دارند که این بسیار خطرناک است.

این مقام مسؤول ابراز کرد: دشمن با این 5 وجه اضلاع هجمه ها را تکمیل کرده و چیزی برای حمله باقی نگذاشته است. در قبال آن امروز وظیفه ما است که به خودمان بیاییم، آنچه که در اوایل انقلاب اسلامی همه را به هم وصل می کرد مساجد بود، مساجد باید دوباره احیا شوند، جوان گرایی، عبادت واقعی و بصیرت باید برگردد.

حجت الاسلام عبدالله پور با واکنش به اینکه یک مسؤول دولتی خواستار عدم کار سیاسی توسط هیئات و مساجد شهرستان شده است، این درخواست را بسیار خطرناک دانست و تصریح کرد: البته که اگر روحانیون خطابه درستی نداشته باشند؛ تریبون دست اشخاص نامرتبط و سیاسی می افتد و به راحتی اظهار نظر می کنند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: