به‌روز شده در: ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۹
گفت‌وگو
آیت الله العظمی علوی گرگانی: نسبت به مسایل فرهنگی اخیر نگرانیم
دیدار شورای سردبیری "خیبرآنلاین" با یک مرجع تقلید
صرف نشستن افراد در کنار رهبری، معیار انتخاب نیست
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با علی‌اصغر زارعی
ناگفته‌هایی از نحوه ورود آیت‌الله مهدوی‌کنی به خبرگان
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(2)
چه کسانی آیت‌الله مهدوی‌کنی را بایکوت خبری کردند؟
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(1)
موضوعات شورا جهت رفع تکلیف مطرح می‎شود
عضو شورایعالی فضای مجازی در گفت‌وگو با "خیبرآنلاین"
آشنایی با یک خواننده جوان جبهه انقلاب
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با سید مهدی ضامنی
تاثیر دودهه زندگی در آمریکا بر ذهن ظریف
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق کوشکی(2)
سیاستمدار در تراز انقلاب‌ اسلامی نداریم
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق‌ کوشکی(1)
استراتژی حزب‌الله برای 4 سال پیش رو
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با حسین الله‌کرم
بزرگترین اشتباه سیاسی‌ عمرم رای به خاتمی بود
گفت‌وگوی "خیبرآنلاین" با مهدی کوچک‌زاده (2)
کد خبر: ۵۱۴۹۵
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۸
قرار نبود تجربه دیگران شویم
استفاده از این نوع ادبیات، برای ملت بزرگ و غیور ایران بسیار تلخ و گزنده بود؛ چرا که قرار نبود این مردم انقلابی، آینه ی عبرت و تجربه ی دیگران شوند
"خیبرآنلاین" - حسن روحانی با اتخاذ مواضع زیگزاگی و متناقض، نوعی پریشان زدگی در عرصه تمرکز و استراتژی را از خود به نمایش گذارده به نحوی که حتی حامیان سینه چاک انتخاباتی او را هم به عقب نشینی از مواضع قبلی واداشته است.

به گزارش پایگاه خبری - تحلیلی "خیبرآنلاین"، روحانی و باندش که طی 4.5 سال گذشته، به جای توجه به انتقادات دلسوزانه و کارشناسی طیف گسترده ی منتقدان، آنان را به باد تهمت و ناسزا گرفته بود، حالا، پس از تحمیل هزینه های گسترده به کشور در قالب خسارت محض برجام، مذاکره ی دیگر کشورها با آمریکا را "دیوانگی" دانسته است.

او، در واکنش به رفتار قابل پیش بینی دولت آمریکا مبنی بر عهدشکنی و عدم پایبندی به تعهدات گفت: "می‌گویند تعهدی که قبلا با هم بستیم، این فعلا قرص و محکم نباشد، متزلزل باشد، بیاییم راجع به موضوع دیگر با هم مذاکره کنیم؛ این یکی از حرف‌های خنده‌دار تاریخ است، یک کسی عهد و پیمانی می‌بندد و می‌گوید پای پیمان خودم تا آخر ایستادم و به دقت عمل می‌کنم و اجرا می‌کنم، جایزه من این است که راجع به موضوع دوم صحبت کنیم. این قابل بحث است؛ اما کسی که همان تعهد اول را زیر پا می‌گذارد، دارد با زبان عملش اعلام می‌کند که من اهل مذاکره نیستم. آمریکایی‌ها اعلام می‌کنند که ما اهل مذاکره و تعهد و پیمان نبوده و اصول اخلاقی و بین‌المللی را نمی‌شناسیم، این معنایش این است که اگر کشوری در این مسیر قرار گرفت دیگر هیچ کشوری نمی‌تواند به آن اعتماد کند و این در حالی است که امروز آمریکایی‌ها به بعضی از کشورهای شرق آسیا پیغام مذاکره می‌دهند که با ما مذاکره کن‌! مگر دیوانه شدند که با شما مذاکره کنند؟! شما مذاکره دیروز را علنی زیر پا می‌گذارید و به مذاکره امضا شده‌ای که به تأیید شورای امنیت سازمان ملل رسیده بی‌اعتنا هستید."

استفاده از این نوع ادبیات، برای ملت بزرگ و غیور ایران بسیار تلخ و گزنده بود؛ چرا که قرار نبود این مردم انقلابی، آینه ی عبرت و تجربه ی دیگران شوند.

همگان به خاطر دارند زمانی که دلسوزان مردم و انقلاب از عدم خوشبینی به مذاکره با آمریکا سخن می گفتند، روحانی که آن زمان خود را عاقل می دانست، در ادبیاتی تهاجمی می گفت: "دولت این راه را به خوبی می‌شناسد و تا امروز موفق بوده و خواهد بود؛ خوشبینی و بدبینی در دنیای سیاست معنا ندارد و باید واقع‌بین باشیم."

حالا، او باید پاسخ دهد که واقع بینی اصولی را چه کسانی داشتند؟ دلسوزان کشور و منتقدان روند مذاکرات یا او و ظریف و باندشان که دل بسته ی لبخند شیطان شده بودند و با آنها پیاده روی می کردند و تماس تلفنی نابجا برقرار نمودند؟!

چه کسی عاقل بود؟

اما باند روحانی و جریانات غربزده ی همسو با آنها، هم طی سال های 1382 تا 1384 و هم طی سال های 1392 تاکنون، به هیچیک از تذکرات، نصایح و انتقادات امام خامنه ای و دیگر دلسوزان کشور اعتنایی نکردند و راه اشتباه و پرهزینه و خطرناک خود را پیمودند و حالا، عملا اعلام شکست کرده و مذاکره ی دیگر کشورها با کدخدای قلابی خود را "دیوانگی" فرض کرده اند!

جالب اینجاست که این نوع از ادبیات "دیوانگی" و کم عقل دانستن دیگران، پیش از این نیز در موضوعی دیگر توسط روحانی مطرح شده بود.

او در فروردین ماه 1396 و یک ماه قبل از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم، طی کنفرانس مطبوعاتی، در پاسخ به سوال خبرنگاری که پیرامون عدم تحقق وعده انتخاباتی 100 روزه حل مشکلات در سال 92 مطرح شد، گفت: "من حافظه‌ام کم نیست. من می دانم چه گفتم. من گفتم در پایان 100 روز اعلام می‌کنم، چکار کردم. مگر مشکلات در 100 روز حل می‌شود؟ کسی این را می‌گوید که عقل نداشته باشد! مشکلات اقتصادی 100 سال دیگر هم حل نمی‌شود."

این تکذیبیه و بی عقل دانستن فردی که مدعی حل مشکلات ظرف 100 روز شود، در حالی بیان شده بود که فیلم سخنان انتخاباتی روحانی در سال 1392 در دسترس همگان قرار دارد؛ آنجا که او صراحتا می گوید: "راه‌حل‌های کوتاه‌مدت یک ماهه و 100 روزه برای حل مشکلات و معضلات اقتصادی، اجتماعی و سیاست داخلی و خارجی در دولت تدبیر و امید پیش‌بینی شده است که با این برنامه ما می‌توانیم در یک فرصت کوتاه شاهد تحول اقتصادی باشیم".

او در اولین روز تشکیل دولتش، حتی فراتر از شعارهای انتخاباتی خود، خطاب به مردم اینگونه سخن گفت: "وعده می‌دهیم که طبق سخنان قبلی، حتما طی 100 روز اول و حتی کوتاه‌تر از‌ آن اقدامات ضروری و فوری را برای رونق‌بخشی اقتصادی و حل مشکلات انجام دهیم و ماحصل آن نیز به اطلاع مردم خواهد رسید".

حالا؛ قضاوت درباره "دیوانگی" و "بی عقلی" را به مخاطبان گرانقدر وا می گذاریم: به راستی چه کسی دیوانه است؟ بی عقل کیست؟!
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
حمید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۰
1
0
بی عقل ودیوانه خیبر انلاین است که موضع خود را نمیداند خیبری ها باید برن همون نونوایی نون بپزن نانوا چه به انتقاد از پرزیدنت کلیدساز در حد انتقاد نیستید حیف پرزیدنت محمود بی مخ که اسم اصولگرا یدک میکشه
پاسخ ها
مهران
| United States |
۲۰:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۴
با سلام
دیوانه آن کسیست که نجات کشور را در دست مستکبران و ظالمان مستکبر می دیده و می بیند. دیوانه کسیست که حیثیت و عزت کشور را با لبخند به دشمن به چوب حراج کذاشت. دیوانه کسی است که گوش شنوا به منتقدان نمی داد و آنها را بی شناسنامه و بی هویت می خواند. دیوانه کسی است که به توجیه عهد شکنیهای آمریکا از بدو قرارداد ننگین برجام پرداخت و می پردازد و هنوز جوابی در دندان شکن در خور این کشور و ملت به آنها نداده. دیوانه کسی است که نمی داند با ظالمان و بوجود آوردگان داعش نمی توان وارد قرارداد و معامله شد. دیوانه کسی و یا کسانی هستند که ادعای ایرانی بودن و مسلمان بودن و روحانی بودن دارند ولی با ناتوانیشان کشور را به ورطه ورشکستگی سوق داده اند و می دهند و تقصیر را بر گردن یک دولت خدمت گذار می گذارند.و بالاخره بی عقل و دیوانه کسی است که از بدو شروع دولتشان بجز حرف چیزی به این ملت تحویل نداده اند و نخواهند داد و اگر به آنها میدان داده شود سفارت آمریکای جنایتکار و اسرائیل را نیز در این کشور باز خواهند کرد.
بهمنیار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۳
0
0
آقای حمید، بی عقل و دیوانه شما هستید که زیادی و بی حساب حرف می زنید تا جائی که من می بینم این مسئولان خیبری هستند که اهل انتقاد هستند چون که سخنان پوچ شما را منتشر کرده اند آنها در مورد شما گفته افلاطون را به کار برده اند که گفته بود
افلاطون: به شنیدن عادت کن خواهی دید از سخن ابلهان نیز می توان سود جست
خیبری باش
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۹
0
0
(...) که به مردم پشت کند و بر مردمش ظلم کند و مردمش را در سال 88 به گلوله ببندد و دست (...) را برای سرکوب و قاچاق باز بگذارد و زالو ها و حرام خوارن را برای مکیدن خون مردم آزاد بگذارد باید هم از طرف کشورهای مختلف سیلی بخورند و تهدید شود و در نهایت ساقط شود
خیبر جان!
با این (...) خبیث و کثیف (...) نباش
فقط با مردم باش
(...) بسیار نزدیک است
باز می گویم تا دیر نشده به مردم ملحق شوید
تا دیر نشده به سمت مردم برگردید
تا دیر نشده به مردم ملحق شوید
خیبر جان!
(...) بسیار نزدیک است تا دیر نشده برگرد
از من گفتن بود
(...) برگردید
خیبر جان!
نه با برادران قاچاقچی باش نه با برادران دالتون(از (...) دالتون گرفته تا (...) زمین خوار از (...) کارت چاق کن تا آقا سارق جانی جاسوس و خائن )
نه با اخوند بنفش باش نه با آخوند شکلاتی(موش اردکان)
نه با اخوندهای متحجر باش نه با آخوندهای روسی
نه با اخوندهای انگلیسی باش نه با اخوندهای دین فروش
نه با ضحاک باش نه با بیت ضحاک
نه آدمکشان و زمین خواران و رانت خواران باش نه با خائنین وجاسوسان
نه با اخوندهای درباری باش نه با آخوندهای جلاد و جنایتکار
فقط با مردم باش
خیبری جان!
فقط با مردم باش
مدیر پایگاه قسمت های نقطه چین داخل پرانتز به جهت داشتن بار منفی و حقوقی ویرایش شد
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: